ez erős volt .a PC az mindenképp lesz,mert 10et eszik a kicsikém .és alul gyengus .Tudom a muzzykat ismerem 1375ig van vizes,és a big blokk az 1427es az száraz.A hengerfej munkán még gondolkodom,h hogy kéne , a csatornákat szerintem kimunkálom én,a marós munka meg már nem ver földhöz.Gondolkodom még a Pc mellé a gyujtásvezérlőn is ,csak kérdés h mivel lesz jobb . tavasszal ha lehet megnézem a gépeded,mert ha megyek haza,majdnem utba esel. . .
Egyelőre maradok a dagadt disznónál. Illik hozzám, mert én is az vagyok. A kinti drag motoroknál csak arra vigyázz, nehogy pont egy Muzzy big blokkost fogjál ki, mert esetleg előfordulhat, hogy nincsenek vízjáratok a blokkban. Az meg utcára nem nagyon jó. Ha nem akarsz sok pénzt költeni, csak a hengerfejet csináltasd meg, és egy injektorvezérlővel (Motty vagy Power Comm.) kb 12 lovat lehet nyerni, ha még le is szedetsz a fejből, hogy nagyobb legyen a kompresszió, még többet.
Szia uram ,itthon kicsit elszaladtak az árak ,motorárak lefelé kiegészítők meg mindig is az egekben jártak.800ezer az horror.Beszéltem Usában élő ismerősömmel(aki persze motorbuzi ) és azt javasolta,h vegyek kintről egy komplett big-bore kittes megcsinált blokkot,mert sokkal jobban jövök ki anyagilag,mint ha itthon kezdek épitgetni ,a Turbót nem gondoltam komolyan mert nekem az már kényes,és nem tudnám kihasználni .De egy tiédhez hasonló épités már nagyon tettszene .Mert igy azért lenne nyomaték mindenhol bőven ,nem mint a turbósnál.Tehát a kinti cimbit ráállítottam az ügyre .Van kint bőven átalakitott eladó 12es "drag" ,kint már nem annyira versenyképesek sajnos.Köszönöm válaszod.
A Ninja projekt,hogy áll?
A dugószett anno, mikor még sokkal jobb volt a forint értéke, kb. 1 kiló volt. Ezen kívül még sok minden van, címszavakban: hengerfej megmunkálás, használt Yoshimura vezérműtengely ÁGO bácsitól, Motty AFR nevezetű cucc az üzemanyag ellátás módosításához, Bódis kipufogó rendszer, meg a szükségtelen dolgok lepucolása a motorról ( PAIR rendszer, a légszűrőházban lévő áramlásszabályozó lap), dióhéjban kb. ennyi a motorikus módosítás.
Ha viszont turbót akarsz, és nem túl nagy nyomást, azt lehet, hogy kibírja a gyári dugó, csak a sűrítést kell visszavenni egy vastagabb hengertalp tömítéssel, legalábbis a Busán bírja a gyári cucc 300 lóerőig, bár ha már elköltesz 800 ezret a turbóra, az a 100 ezer a dugóra meg 160 a hajtókarra már szinte bagatell összeg, és a akkor lehet kicsit feljebb lépni a teljesítményben. Ha kell, adok tel. számot a hengerfej megmunkáláshoz, vagy van egy kontaktom, aki mindent beszerez az USA-ból moderált árakon.
1. olajleeresztő ki
2.olajszűrő ki,és hadd folyjon ,az uj olajszürőt töltsd tele olajjal közben.
és rakd össze fordittott sorrendben. az olajszürőt én csak kézzel szoktam meghuzni .
akkor jó méretet adtam a srácnak......köszönöm az infót hamár infó
olajcsere menete:
1. meleg motornál leeresztőcsavar ki...olaj kifolyik
2. olajszűrő kicserél, leeresztő vissza
3. új olaj be és ráindít.
Valamit esetleg kihagytam vagy szarul írtam? légszűrőt mán tudok cserélni/tisztítani, gondoltam akkor ezzel is meg kéne birkózni
Szia ,tudom én,h mi kell hozzá ,rengeteg lóvé , .
de nekem elég lenne kisebb sürítésű dugó szett is ,meg a hozzá tartozó TURBO ,vagy kompresszor .de ezek csak szép álmok maradnak..... egyenlőre megkapja a paraszt-tuningot -1fog előre +1 meg hátra .a többit idővel ,
már kérdezni is akartam,h neked mennyibe volt a dugósor csere és mit tettél még a géppel? . .és mikor lehet már szavazni a gépedre ?.
9 vagy 10-es méretű csavar kell az emelő szemre? Nyolcas csavar volt a legnagyobb amit itthon találtam.........
Ilyet láttam most, ehhez kéne, hogy milyen méret. 2500 ft
vagy lecserélem az erősítőt hangfalastól,de akkor már tényleg rámhívják a zsarukat
beverek egy féllitert ,egy vagon sört azt döng egész angyalföld
na jó csak a fele
A Ninja projekt,hogy áll?
az adatlap fejlesztés alatt áll
Ha viszont turbót akarsz, és nem túl nagy nyomást, azt lehet, hogy kibírja a gyári dugó, csak a sűrítést kell visszavenni egy vastagabb hengertalp tömítéssel, legalábbis a Busán bírja a gyári cucc 300 lóerőig, bár ha már elköltesz 800 ezret a turbóra, az a 100 ezer a dugóra meg 160 a hajtókarra már szinte bagatell összeg, és a akkor lehet kicsit feljebb lépni a teljesítményben. Ha kell, adok tel. számot a hengerfej megmunkáláshoz, vagy van egy kontaktom, aki mindent beszerez az USA-ból moderált árakon.
2.olajszűrő ki,és hadd folyjon
és rakd össze fordittott sorrendben.
olajcsere menete:
1. meleg motornál leeresztőcsavar ki...olaj kifolyik
2. olajszűrő kicserél, leeresztő vissza
3. új olaj be és ráindít.
Valamit esetleg kihagytam vagy szarul írtam?
de nekem elég lenne kisebb sürítésű dugó szett is
már kérdezni is akartam,h neked mennyibe volt a dugósor csere és mit tettél még a géppel?
Ilyet láttam most, ehhez kéne, hogy milyen méret. 2500 ft