Ugyan má-ugyan má .10éve is a stock sport versenymotoromon is így volt a váltás .De a versenyző az pe nem Szöllő volt amúgy csak 1anyát kellett lelazítani.
persze, 2 kilóval nehezebb gyárilag, de az már leugrott róla, mondjuk a kerekekkel, +a segédváz is alura cserélődött, a kipuff 60 %-ban titán, lejöt a kipufogóba friss levegőt juttató rendszer, a nehéz gyári hátsóidom helyett is üvegszálas van, a nehéz lábtartók helyett is könnyebbek vannak, hátsók nincsenek, nem tudom hány kiló lehet, de jóval könnyebbnek kellene lenni, mint a gyárinak...
na jó,annyi cuccal könnyű .bár a busa gyárilag is nyomatékosabb meg nehezebb is .
kiváncsi lennék rá,h ugyanazokkal a módositásokkal mit tudna egy 12es .
Milyen féle "lassító" reléd van atya?