Nagyon köszi DR.!Merre mentek tekeregni?Mi is gurulunk hétvégén Eger környékére meg ahogy engedi majd az idő:Holnap 6000 szerviz,megcsináltatom aztán lőhetjük Péntektől! De ha nem futunk össze sehol akkor nagggyon jó gurulást mindenkinek!
üdv mesterek, kezdem egyre jobban szeretni a kicsikét, ma kicsit megmozgattam a gépet, hazafelé az autopályán jöttem, vazze nagyon fekszik a kanyarokba 200 fölött is avégsebessége 290 volt gondolom az elektronika szolt bele. pöpec nagyon, ma kiprobáltam egy zx6R-t 2008as félelmetes a kis csöppség viszont nagyon forgatni kell, a fékjét viszont irigylem nem tudom gyári volt e rajta de nagyobb volt a 12esénél bordázott és brutálisan fog, az már biztos hogy az enyémen is ilyen nagy tárcsa lessz mert az a sárga hondámon is nagyon bevállt. irjátok meg mikor csapodtok össze péntek vagy vasárnap odaverődnék én is. üdv
Vájár csak kis fiam van még van az üvegben -kluty-kluty-na most mond6od Szombaton 2 esztendős a pici lányom ugye őt nem hagyhatom otthon ?Én leszek a dísz a tortán(pedig nem is vagyok Marcipán!) De te nyugodtan menjél én viszont vasárnap de, átgurulok hozzád kipróbálnám leendő cliómat .a többi +majd alakul. . Nos
Gyere szombaton velem vasárnap meg szüretelj a szőlővel.Ma mentem a Bird mocijával és megnyugtatás képen írom,hogy csak hebegett a gép 3000-ig pedig neki biztos jó a mocija.Bizonyítják a serlegek
Hát.. nem lehetne inkább Vasárnap mert akkor jönne Szöllö is. . . meg el kellene csalni Bird-et is megnéznénk hogy tud-e kanyarodni nem csak rajtolni
Meg van itt pár titkos alamuszi forum olvasó akikkel már találkoztam tessék jönni
Egyébként jó Tibibácsinál van Űditő Sőr, csoki rengeteg motor aminek fele Bird tulajdona csak lányokkal nem találkoztam . . . amugy nagyon tuti az olaj amit belerakott a mociba megváltozott az alapjárat és nincsenek apró zörejek a blokba Senki sem viheti oda a motorját csak én . .
Kawasaki ZX12R Ninja 2006 Specifications
ENGINE
Type
Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four
Displacement
1199 cm3
Bore and Stroke
83.0 x 55.4 mm
Compression ratio
12.2:1
Valve system
DOHC, 16 valves
Fuel system
Fuel injection: ø 46 mm x 4 (Keihin)
Ignition
Digital
Starting
Electric
Lubri
cation
Forced lubrication, wet sump
DRIVETRAIN
Transmission
6-speed, return
Final drive
Sealed chain
Clutch
Wet multi-disc, manual
FRAME
Type
Aluminium monocoque
Wheelbase 1,450mm
Wheel travel:
front/rear
120 mm/140 mm
Tyre: front
120/70ZR17
rear
200/50ZR17
SUSPENSION
Fron
t: Type
43 mm inverted telescopic fork
Rear: Type
Uni-Trak with gas charged shock
BRAKES
Front:
Type Dual semi-floating 320 mm discs
Caliper 4-piston
Rear:
Type Single 230 mm disc
Caliper Dual-piston
DIMENSIONS
Fuel capacity
19 litres
Seat Height 820mm
PERFORMANCE
Maximum power
190Ps @ 10,500 rpm
Maximum torque
134 N·m @ 7,500 rpm
GENERAL
Weight - Dry 210 Kg
Hali.Valaki tud nekem segíteni 2006-os a 12-es mennyi a nyomatéka,és milyen fordulaton,hány kiló stb.tehát egy müszaki adat leírás kellene mert mindenki írkál mindent!Köszi elöre is!
teve007 nek.Elősző is még1xgratulálok az új gépedhez és a választásodhoz ,továbbá amit itt a Fektimester mondott igaz lehet én hallgatnék tapasztalatára,pedig személyesen nem is ismerem viszont a véleményróla,5 ,na ennyit a puncsolásról! Más érdekelne engem akár bontott állapotban aká derékban +hajlott yamaha 426-os (régi álmom)nem számít ha rom és üzemképtelen csak a váz és a blokk +legyen, az sem számít ha nem lehet vele forgalomban menni.Ugye tudod mit adnék cserébe? Na ezt kalmárkodd össze!
Egy 12000 forgó 200le csúcsragadozó 3000-en gyorsítgatva kimondottan sértődött tud lenni.Váltsál vissza legalább hármat és csekkold le majd megtudod,hogy milyen az igazi rántás. Marcipán szombaton nincs kedved gurulni?Csajommal nyomunk egy Szlovákiát kicsit dinamikusan.
pénteken hol fotgolodtok pesten? mert akkor odacsattanok én is örülnék ha valaki megnézé a masinámat, megnyugodnék ha kiderülne hogy ilyen és nincs baja 12ezer van benne nem kéne lennie.
Marcipán,péntek este-Pestre 1városnézés,hmm ?ddt500: 3-ig azé nem kell vissza kapcsolni ez túlzás de a storynak azért van még itt előzménye. én küzúton 5000-9000között szoktam használni(amikor bevettem a piruláim )Amúgy mitől van neked lyuk ugyan ott, ahol az én Bestiámban is.
köszönöm a válaszokat, ha valaki a környékemen lakik közületek megnézhetné, remélem nem hibás a gépem, nekem ez az első 12esem, és még ismerkedem vele. viszont tényleg öreguras alul ahhoz képest hogy közel 200 lóerős
Szerintem egy 1200-es sor4-nek kutya kötelessége alulról húzni. A Tizedes tök jó lenne ilyen szempontból ha 3500-nál nem lenne az a lyuk. Alapjáratól egész rendesen megindul aztán ott megakad egy kicsit 4200 körül megint húz. De, hogy egy ZX-12R-el vissza kelljen kapcsolni 3-ba egy előzéshez...
Szeva fater helyzet ? Közös ismerősünk hogy van? Gyogyulgat ?
Most hívott Takibácsi jön a bagsterért
Ja és megyünk motorozni vagy csak írogatunk róla nem szeretnék abba a hibába esni, hogy csak írogatok a motorozásról
Az enyém húz aluról is, nincs vele semmi gáz. . Akra titán rendszer ( pont a középtartományt erősíti ) + K&N légszűrő. . . . és Tibibácsi szervizelte . . . mindenki más csak szájkarate. .
Sztem a motorunkat nem arra készítették,hogy 90 el 6odikban 3000 pörögjön .Domizx-12 véleményét alátámasztom én is .Körzetünk az autó-pálya,és amíg olyat katapultál,hogy a sisak hátuljával hátba verem magam semmi más nem érdekel! .
Még valami!Haverom most tett a 2006-os tizesébe egy ilyen kiiktató sebességfokozat kijelzőt(20 eft.),mert neki sem tetszett ez a villanymozdonyféle gyorsítás.Mintha egy másik motort kapott volna!Olyan vad lett tőle,mint az állat!Mintha kapott volna + 30 lóerőt!
Na ezt csak úgy "érdekességnek" szántam.
de mehetek biciglivel is
Csak egyenesben és azt keményen! Tibi bácsi a megmondhatója, hogy 5000 alatt nincs élet
Meg van itt pár titkos alamuszi forum olvasó akikkel már találkoztam tessék jönni
Egyébként jó Tibibácsinál van Űditő Sőr, csoki rengeteg motor aminek fele Bird tulajdona csak lányokkal nem találkoztam . . . amugy nagyon tuti az olaj amit belerakott a mociba megváltozott az alapjárat és nincsenek apró zörejek a blokba Senki sem viheti oda a motorját csak én . .
ENGINE
Type
Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four
Displacement
1199 cm3
Bore and Stroke
83.0 x 55.4 mm
Compression ratio
12.2:1
Valve system
DOHC, 16 valves
Fuel system
Fuel injection: ø 46 mm x 4 (Keihin)
Ignition
Digital
Starting
Electric
Lubri
cation
Forced lubrication, wet sump
DRIVETRAIN
Transmission
6-speed, return
Final drive
Sealed chain
Clutch
Wet multi-disc, manual
FRAME
Type
Aluminium monocoque
Wheelbase 1,450mm
Wheel travel:
front/rear
120 mm/140 mm
Tyre: front
120/70ZR17
rear
200/50ZR17
SUSPENSION
Fron
t: Type
43 mm inverted telescopic fork
Rear: Type
Uni-Trak with gas charged shock
BRAKES
Front:
Type Dual semi-floating 320 mm discs
Caliper 4-piston
Rear:
Type Single 230 mm disc
Caliper Dual-piston
DIMENSIONS
Fuel capacity
19 litres
Seat Height 820mm
PERFORMANCE
Maximum power
190Ps @ 10,500 rpm
Maximum torque
134 N·m @ 7,500 rpm
GENERAL
Weight - Dry 210 Kg
Most hívott Takibácsi jön a bagsterért
Ja és megyünk motorozni vagy csak írogatunk róla nem szeretnék abba a hibába esni, hogy csak írogatok a motorozásról
Na ezt csak úgy "érdekességnek" szántam.