Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs,hogy bele vau-vau,de én is úgy tudom,hogy 1-től 3 -ig van k.tiltás a 12-esben.
Én nem vitatom Ago hozzáértését,mert Ő ezzel foglalkozik én meg nem,de ezt több 12-es tulajtól hallottam már.
Ha ők rosszul tudják,akkor én is!
És a BONCTEREMBEN is ezt írja a 12-eséről Fro.
Hello,
az enyémben (2005) van Ago-féle Power Commander III, légszűrő, fékpadi hangolás és egyéb nyalánkságok.
Szerintem ezt a gépet kapcsolgatni kell, nem a tipikusan alulról húzó.
Üdv,
D
üdv urak, irkáltam ago mesterrel, azt irta hogy nekem nincs környezetvédelmi elektronikám, csak végsebességi, akkor viszont nem értem miért nem huz alul a gép ki kéne probálnom egy másikat, mert idegesit, én sokat megyek naponta és álltalában felpakolászom 6dikba
viszont mivel a kressz korlátozza a sebességeket igy 6 ban elég keveset forog a gép 90 100 nál 3 ezret, és ha előzni akarok "dinamikusan akkor bezony vissza kell pakolásznom, ezt az utvonalat sok fajta soros géppel megtettem már, viszont ilyen gondom sosem volt. a tietek is ezt csinálja vagy nem tom. üdv
pesze V4-es hogy ne lógjon le az útról!
tudtam,h rácáfolsz de ezt már nem lehet über-elni
inkább Zx-20 Turbó+Nitró injektion
nekem teccik én a 12est imádom remélem hamarosan meglesz. Bárcsak csinálna a Kawa egy új zx13ast ha lenne, egy olyat vennék ujba is na minden jót urak,én mentem dolgozni éccakára !
bezzony, mondjuk ugyanez igaz a 12esre is
Olyan jó a súlyelosztása,hogy kib@szottul könnyen motorozható!Nekem nagyon tetszett!Ha valaha másikat veszek,akkor az lesz!
És nem nehéz?,mert akkorának néz ki mint egy tigristank.
én probáltam a zzr-t ami lexus lámpás hátul szerintem nincs külömbség a 12es meg a zizi között.
Bár nem ITT,de én igen!Király gép!
Én mentem 2002es busával és városban nehezebbnek éreztem mint a 20éves gpz-met ,pedig én se vagyok 60kiló
zzr 1400zal ment már itt valaki?
igazából nem szedi ki,hanem beletesz még egy kütyüt ami felodja az összes tiltást.Ago honlapján fent vannak az árak,de ha jól emlékszem 19ezer forint,de nem biztos.Kérdezz rá itt ,mert be szokott olvasni ide,és ő megmondja.
én az uj busán még nem ültem de régen meg voltam halva a hayabusáért, egy barátom vett egyett felültem kiprobáltam és soha többé nem kell ilyen egy robosztus vezethetetlen dög a 12es mérföldekkel könnyebb vezetni és az utfekvése is jobb szerintem
üdv és ezt is AGO mester szedi ki? minden felesleges szart kidobok belöle ha helyben megcsinálja és nem aranyárban. üdv
Én sokáig nem tudtam +különböztetni elejét a hátuljátol.Volt,hogy utolértem 1et oszt hirtelen majbeszartam aszittem szembejön. viszont a gyári 197paci az nem vicc! Akkor is ZX-12 KING . . !Ha +halok mellém temessétek(úgy is má darabokban lesz).
Igazad van mester! Szerintem az uj busa azért gyors,mert olyan csunya,h senki nem áll le vele versenyezni
Hát az a teljesítmény kapcsoló 1felesleges valami. K7 esemen volt de a jobb oldali kormány csutkán lévő tekerentyű tökéletesen helyettesítette pld esőben.Inkább 1ki és be kapcsolható turbó kompresszort szereltek volna fel. .
Sziasztok! Üdv mindenkinek! Teve a tiedben benne van még a környezetvédelmi tiltás,amiről Bird Mester is beszél,azt mindenképp ki kell ütni a gépből,és jobban fog alul harapni
Az új busások meg büszkék lehetnek a teljesítménykapcsolójukra,(majrékapcsoló) meg a motor kinézetére annyi pénzért
Köszi, akkor tényleg az lessz amit mondtak nekem. kivetetem a faszba. köszönöm szépen, az idomszett még mindig eladó vagy cserélhető ha valakit érint kipufogóstul.
Hali! Nekem a 2003-asban gyárilag benne volt a tiltás, hogy az első két fokozatban ne engedje rá a max powert. AGO-t keresd ebben az ügyben, mert az elektronikai kütyükkel kiszedi. (www.agomotors.hu)
Jah az új busák bazi erősek vazzee
megnyugodtam, a gyári csavarokat csak a kawánál lehet megvenni?, egy pár darab gumiágyas csavaranyát is kénre szereznem mert abbol is hiányom van. üdv, már csak a tankbőrt kell feltennem és kész lessz a gép. üdv
ŐŐŐ ötezer alatt nem gyenge ha nem felette túl combos sztem.Amúgy az ülés csavar nekem is beleszakadt,tank csavarok hiányosak illesztő fülek letörtek.Szóval nekem is sok csavar van a veszteség listámon(szoktam is ezért kapni!)hát csavar rögzítő a +oldás!Minden tipusnak vannak hibái,hiányosságokat +pótoltam.Vég tiltás ki van véve a gépemből de miután beletették a kis kütyüt se előtte se utána nem b@szott hanyatt a holmi.Nem szoktak +lepni a lámpánál az ezredesek sem pedig lóerőben 1znek csak súlyban kb40kg minuszuk van .Viszont a new Busákkal vigyázzá!
üdv, nem volt v-mocim már vagy 5 éve, tudom hogy a soros gépek alul gyengébbek, de azt hittem valami baj van vele mert az 5ezer akatti és feletti tartományban brutális a külömbség, igaz 200 lovas gépem még nem volt de pl a cbr-en nem lehetett ennyire érezni a külömbséget, viszont ami még zavar az hogy zizegnek az illesztések, igaz hogy nagyon szarok az utak, de egy 2 éves gépnél szerintem nem kéne, a Harmatiék is bekaphatják, amikor bent volt náluk kivették az akksit hogy ne szivja le a gép, többször visszatették amikor nézte valaki, és egy rakás csavart elhagytam a tank boritásbol, pontosabban mindet, a hátsó ülésem egyik csavarja beleszakitva a vázba, le se tudom szedni , a müanyag csavarokat is mi a faszér bántották nem tudom de azok is lógnak már egy kicsit, gondolom ezért zizeg be az idomzat, ugy tele van a hocipőm, azért vettem ezt a motort hogy ne keljen szerlgetni erre tesség huzgálhatom meg rajta a csavarokat, máramelyik megvan. ez azért durva egy 3 millás mocinál. mind1, neked benne van a tiltó elektronika? érdemes kivetetni , vagy csak a végsebességre szól, mert ha igen akkor marad igy se mertem még tiltásig huzni neki. üdv.
Valahogy elboltolhatnánk az alkatrész motorodat, üdv