Zoli!
Az oláh joci 08-asán ugyanolyan bódis rendszer van mint robién és k&n légszűrő, padon is volt nagyjából jó a szonda értéke is, de nem fizetett a Pc-ért! De a robi motorja még úgy is jobban megy, hogy robi nehezebb jocitól kb.10-12 kilóval, és a motorja is könnyebb kb. 6-7 kilóval jocinak, mindent felesleges súlyt leszed róla verseny előtt még az égőket is, mindent csak amit lehet (nekem már ez túlzás, fél nap szerelés)! Kb. 20kg differencia van köztük motorostól együtt és láss csodát a robi gépe jobban megy. Biztos ennyi a szórás, vagy ennyit hozott a Pc5, 20kg ellenére!
Ott van az enyém is a 190Le-ős (keréken 165). 40km volt a mociban és csont széria volt. A Czinderében amennyire tudom full Bódis van, PC V, 4 térképes beállítással és felső injektor sor vezérlővel. Az övé 175 paci volt keréken. 10Le azért össze lehet hozni ezekből.
ezért mondom,hogy ez a sok "gyári blokk" duma ,az enyém tudom,hogy az,ahhoz tudok viszonyítani,most találtam az Ágónál a lóerőranglistán,mert a papír már nem tudom hol van,kiváncsi vagyok a Ti gyári blokkos 10esetekre,persze pad és pad sem u.a. mér abban biztos vagyok,nekem a Nm elég jó,ez keréken kb 160 le akkor?nem tudod a pontos váltószámot? az enyém akkor lett fasza,amikor ágó beállította padom,előtte az alap szoftver volt fenn a PC-n
Cz. Robi állítja hogy a 08-as 10-ese gyári!
Nem rossz a tiédtől 183.5 főtengelyen, az 160 körül lehet keréken, az O. Jocié 157 volt keréken a 04-es 10-ese!
A mi 10-esünket ha egy kicsit jobb idő lesz, akkor visszük V. Jani-hoz a padra, több verzióban is meg mérjük, hogy melyikkel lesz a legjobb, kíváncsi vagyok mennyi lesz keréken, már alig várjuk?
este értem haza,holnap megnézem,de nézd meg a Czinder milyen időt ment,most néztem Ágónál 201LE a gépe,az is gyári mi? ott fenn az enyém is 183,5 le és 124 nm,kipufogórendszerrel meg dynojettel,többi minden gyári,az se rossz,nem?
Akkor ne csodálkozz, hogy 10.0-10.1, csak úgy megy a 9.6, ha amit le írtam és úgy van a gyári blokkos 04 10-en!
Megmérted a Muzzy leömlők átmérőjét a 10-eseden?
te miket elő nem szedsz,még jó,hogy nem szoktam nagyokat hazudni,pillanatok alatt lebuktatnál! ,nem volt nekem azon az ég világon semmi baszogatva,leszedve,kimérve,leengedve,ahogy odamentem Madarasra,aztán gooo,talán volt 10.0 is ,de az nem biztos madarason,
Zoli!
2006-2012 street 1000 kvalifikációs lista!
Nézd meg a 60 lábas időt, és a 1/8-as időket!
Egy kérdés: A futóműveden 3 cm ültetés, tökéletes áttétel, a hátsó tengely a legvégén, minden felesleges súly leszedés, max. 2-2.5 l benzin, ezek meg voltak neked csinálva, mert ha nem, akkor nem kell csodálkozni a 10.1-es időn?
én nem azt mondom,hogy profi voltam és nem sikerült,de amit te is irtál,180 lóerő körüli motorral nem mennek 9.6 sem,szegény Sutyor haverom(isten nyugosztalja) amikor megnyerte a bajnokságot azzal a "gyári" full-gas suzukival,ő ment 9.5-9.6 ha jól emlékszem,már pedig az annyira volt gyári,mint a ti motorjaitok,ebből csak azt akarom kihozni,hogy 9.8 szerintem az alja gyári géppe,én mentem 10.0-kat 0.1-0.2 reakciókkal,és én sem ma kezdtem,főleg akkoriban bent voltam rendesen,csak én sajnáltam a bőröndnyi pénzt
Szia Zoli!
9.5-öt nem egy gyári 04-es 10-essel vagy egy k5-tel, mert ahhoz már kraft kell! De 9.6-ot lehet, ha 1.6-ot tudsz 60 lábon, és nem vagy 75 kiló!
Hidd el így van, nálad is az volt a baj hogy 1.9-es 60 lábas időd lehetett, így már az elején elbuktál 3 tizedet!
Hello Feri,nekem mondhatsz akár mit,gyári 1000 motorral nem mennek 9.5-9.6-ot,nem mostani 1000-ről beszélek,az akkori 6-7 éves gépekről,csak nekem meg neked a gyári fogalom nem u.a.
Arra gondolsz, hogy a gyári lábtartó azért nem jó, mert felhajlik? Nálam elő-elő fordul, hogy a nagy gépészkedésben felhajtom magamnak a lábtartót akaratlanul. Vagy predinél más történt?
Ez a szitu dettó! Megugattam,hogy vegyél egy normális gátlót,mert azzal nem baszta volna keresztbe az elejét.Azzal nem tud ütközőtől ütközőig becsapkodni.Rögtön megfogja,és amikor a sikánból kifelé leraktad az elejét nem keresztbe állt volna.De beszélhetünk a gyári lábtartóról is amit ügye megint pofáztam...aztán mire átszúrta a pumát beláttad,hogy le kell cserélni...vagy a hegedűhúr láncfeszesség..amibe 100% ig biztos voltál,hogy az úgy a jó..aztán mikor elszakadt és fejjel beestél a kavicságyba akkor meglepődtél Teeee csökönyös fasz
Egy jó gátló nagyon sokat jelent, gyorsulni sem lehet a gyárival (persze ha jó időt akarsz menni), 1-ből 2-be, a gyári gátlóval kiszedi a kezedből a kormányt egy izmos motornál, és vissza kell engedni a gázt! Gépátvételen sem engednek át gyári gátlóval, jó pár kategóriában!
gyári ,gyári olaj,de nagyon durván tette le az elejét,nem hiszem hogy más megfogta volna,már akkor majdnem átestem a kormányon amikor lecsapta az elejét.persze megint volt sok okos aki megmondta ,nagy részük olyan aki még izgalmas szituba nem keveredett a pályán.
Az oláh joci 08-asán ugyanolyan bódis rendszer van mint robién és k&n légszűrő, padon is volt nagyjából jó a szonda értéke is, de nem fizetett a Pc-ért! De a robi motorja még úgy is jobban megy, hogy robi nehezebb jocitól kb.10-12 kilóval, és a motorja is könnyebb kb. 6-7 kilóval jocinak, mindent felesleges súlyt leszed róla verseny előtt még az égőket is, mindent csak amit lehet (nekem már ez túlzás, fél nap szerelés)! Kb. 20kg differencia van köztük motorostól együtt és láss csodát a robi gépe jobban megy. Biztos ennyi a szórás, vagy ennyit hozott a Pc5, 20kg ellenére!