Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A FOTÓ hogy sikerült elkapni így
szia Feri!

Néztél e-mailt?
Mi véletlen?
Szerintem sok a ló, cseréljünk, odaadom a haccázam az barátságosabb ez túúúl veszélljjyyyes
és ez véletlen
Ma kemény volt a rönk, nem fenyő!
Mi törpént Tomi mér pirultál így ki? Kifáradtál a m u n kában ? Vagy víz helyett más átlátszó ivólevet sikerült véletlenül legurítani a gyüjtőbe?
A motor nincs meg az kimaradt
Nem arrol van szó hogy nem érezzük mert 100ról 2kuplungal elszoktuk huzogatni olyan 210ig és nem csak eröböl hanem azert megvan talála az az egyensúly ami nem is teljessen holtpont de nagyon kicsi játékkal el lehet nyújtani hosszúra... 2személyel tanultam meg kerekezni mivel még sajna nincs meg de egyedül is megy ugyan úgy..egykeréken egyszer váltottam 1böl 2be elsöre ment de sokat nem szarakodtam vele mert 2 kuplung a legjobb na nem írok regényt mert a végé azt hiszitek a kis pöcs elvan szálva magátol hehee
Akkó nekem elég a bringa, merazzal ment régen is meg mostis, ja most nem mer hideg van énmeg félek a yetitől.. Te meg mit randalírozolazzal a szines-fémmel a közúton he? Leszoritod a sárgabuszt, huligán
....na most igazat kell adjak ferinek..ha nem érzed mikor kell rátenni a tüzet akkor lehet alattad 300 Le is..ha pedig igen akkor elég a bringa is....minden motorral lehet menni 1 ben 2.ben 3.ban 4.ben 5.ben és 6.ban keréken....pilótafüggő.
ez 600 és még igen tanulgató fázisban.
Gyakorlat teszi a mestert, meg hát nem ugyan az mint az állványon egykerekező motor, azzal nem esel hanyatt 200-250-nel keréken!
Pedig nem nehéz ráérezni az egykerékre
Egyik CBR 1000 RR 06-os haverom is mindig azt mondta hogy 2-be sem akar kerékre jönni a CBR-je! És aztán kiderült amikor más húzta a gázt, hogy jön még az 3-ikba is kuplung nélkül csak más pilótával! Máté te ismered ezt a sztorit, Czaga Miki CBR!
Pedig hidd el kibaszott kemény volt
http://www.youtube.com/watch?v...
Itt a tulaj kezében
1 gyertya volt benne csak, meg ráfon ment...
Amúgy egyik sem, nem kezdő ült rajta és nem volt beteg a motor. Én is meglepődtem ,de így volt!
Akkor nem akarta az igazat Robinak az előző blokk, hátha jobb lesz az új
Nem telik igazira!
Biztos 1 gyertya pipa lecsúszott a k4 1000-ről!
A 2 motor között kb. 20 le van keréken, meg 10-15-el több a vége a k4-nek! Ugye ezt csak viccnek szántad? Vagy egy hozzá nem értő ült a k4-en, vagy nagyon beteg volt a k4!
Mekkora szakadékba estek bele hogy 3.ba feljön az eleje? R1 2 személlyel 3.ba kuplungal nem nagyon akar feljönni egyenes úton... Pedig elöl egy foggal kissebb van...persze ha van egy kis bukkanó akkor 6.ba 300al is lehet kerekezni de az teljesen más
Az egy teljesen gyári motor volt. De tudtam én hogy erősebb mind2 mint az enyém.
Remélem frankó lesz a K5
Máté!
Egyszer jöttél volna el velem meg Oláh Jocival motorozni, akkor is az asszonyod betartott, kár mert nem derült ki az igazság rendesen, mert a 4 sávon párszor kiderült! De sebaj már ott a K5-öd
Elég zsivány

Vegyek neked is, ha találok valahol
Berendezek az egyik sarokba én is egy kis Betlehemet
Egy kis lópatkó bordűrrel ütős lesz