Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello Tomi,minden ok?
Szeva Zoli
te most a kajára koncentrálj,megkajálják előled
robi bocs
lacháza 2012 06 02 jimmi k2 motorjával:10.123, 10.004, 9.903
robi
teljesen mind 1 jövöre gyári blokk ricsinek, mint neked
ago baratodnak meg lengövillat is lehetett cserelni anno 900-ban a zx9 be, zx12é volt neki benne STREETBEN! no bazd meg robi vélemény?
az tuti.9.5 höz 200le tengelyen vagy extra könnyű sofőr és könnyítés.
nem azt mondtam nem lehet 10 alá menni,de az a reális 9.8-9.9,nem 9.5,ahhoz szokhatnám meg szophatnám is az nem lehet
kawazoli! Próbáltam egy 2002-es gixert 9.8 sikeredett. rendszer szűrő és Ago elektronika. 153le hátsó keréken. Szerintem még szoknod kell a 10-est.
Szia Feri!
Hát egyéni szabály értelmezés! Amin lehet módosítani az a legális. A többi TILOS streetben!
Robi,a sok rajtolás nekem megvolt anno,zx9,sokat jártam,így lehet beugrik ki vagyok,,de fél mp nem vagyok balfaszabb,ott komoly lóerő,vagy más okosság van
vagy ez a megoldás,vagy a blokktúrás,,vagy styukit kell venni,azzal lehet
Szia Kawazoli!
Igazad van,ha nincs leengedve elöl nem lehet lent tartani az orrát.
Nem rossz keréken a 160le.Az enyém csak 13le-vel bővebb. 9.5-höz kell kicsit trükközni a futóművel. És sok rajtolás!
szia rob!
tefonrol irok, bocs
jobban bassza mar a te orrod valami
en legalabb elismerek mindent nem titkolozom, belefer kerdeztem levait
jövöre az en gyari blokkommal megy ricsi is
nincs harag
lehet ..csak 350 nél le kell nyomnia stoppert.
Hello Robi,nekem 05 tizesem van,annak szerintem nem karcsú a 160le keréken,már persze a ráfordított pénzhez képest,nem azt írtam,hogy az enyém a legerősebb tizes,de nekem a blokk az utolsó csavarig gyári,a Ferinek ezt akarom megmagyarázni,hogy itt mindenkinek gyári blokkja van,és mégis van 20le sok gép között,és neked is azt mondom,hogy gyári motorral,(se leengedés,se súlyleszedés,semmi barmolás)nem lehet 9.5 menni
Kawazoli! Az Agónál nem tudom mit néztél.Az én motorom 176-173le között szokott nyomni a padon(hátsó keréken!) Nem néztem utána neked mid van.183 keréken sok főtengelyen karcsú. 60 láb nem lóerő hanem rutin :) Baráti üdvözletem. Czinder Robi. Ja és köszi Ago a beállítást! :)
Szia feri.!
Úgy látom még mindíg ba..a az orrodat hogy a GYÁRI blokkos KAWA tudja amit a GIXER csak TURKÁLÁSSAL.
Hát ez van.
Azért nincs harag? :)
Jocié még nem volt Agonál? Ott az én mérésemmel meg lehetne nézni mi a difi. Így csak vagdalkóztok. A gyári blokk alatt azt értem hogy semmi változtatás nincs a blokkon.Nem úgy mint a tieteken. Dugattyu grammozás is belefért a streetbe?Hát ...
szívesen,Arrow mennyi?
talán bizonyos lóerő felett nem engedi,az egyenlőség miatt,na majd megméretem 3 hengerrel,úgy talán belefér a limitbe
Olyan kevés hogy nem is látszik
KÖSZÖNÖM szépen Zoli!
na mégse.nem rakja fel ez a szar
Feri,megtaláltam a mérés papírját,ne csak a suzukit nézegessék,láss egy szép diagrammot,bőrőndnyi pénz nélkül
Feri,megvan,a Muzzy 42 mm