Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Feri! Feljönnétek a pályára azt mehetnétek a levesbe a sok lóval
Felőlem S1000RR ellen is fejleszthetitek amíg nem ér utol a Hungaroringen.
Annyi nem lesz, de a fejlesztés nem k5 ellen lesz, hanem 08-as 10-es ellen lesz!
Csak ne legyen hirtelen 130Nm a nyomatéka.
Azt hittem már kezdesz stresszelni a görbék láttán!
Én nyugodt vagyok.
Össze kevered a görbéket!
De nyugodj meg, a mi 10-esünk "sokkal" erősebb lesz mint egy K5-ös, majd Végh Jana tesz róla!
Majdnem egyformák. A Kawa egy kicsit erősebb.
Cápa!
És még a túrt blokkoson szarrá nyúlt lánc volt, látni is a hullámokat!
Tibi!
Nem ezen volt a hangsúly, hanem hogy egyformák-e!
Azt nem tudom. Nincs két egyforma motor. Ha meg 4Le-vel gyengébb motorral nem tud jót motorozni a fiad akkor a hiba nem a motorban van.
Látod erre nem jön válasz
Tibi!
Miután a vezérléssel baj volt neki, és kitudja a szelepekkel nem-e lett baj!
Megköszönném. Érdekel.
csak drágát szabad venni,de abból is a rosszat.
Ennyit mondtál egyben is!
Pl. Sedu szerint aki akkor javasolta, hogy inkább gyűjtsek a másik mopedre - ami azért lett volna nagyon jó, mert Ő árulta.
külön is adom 10ért
Egy gyári k1 141-143 körül tudott keréken!
Ha gondolod felteszek 1 gyári k3, és fokolt + komp. k3-at!
Az mindegy, me' nem én helyeztem el ott. A lényeg, hogy 9000-nél 30LE-vel erősebb, mint Tomi 10-ese.

Valójában persze nem hinném, de ha a görbe határozza meg, hogy járathatom-e a pofámat akkor nagyjából kész is vagyunk. Ez egy ideig elég lesz, ha így vesszük. Zsír gépek ezek a K1-ek, különösen az enyém!
A másik padon a széria 08'-as Tizedesem 186Le volt keréken.
Hát az enyim meg szériában 153Le volt keréken a Bérczi Jani K5-je meg full rendszerrel volt annyi. Agó padján persze.
ki szerint ár alatt?
Ez a hozzávetőlegesen odahelyezett nyomatékgörbe tetszik.