crazyJoe jól írja. Iparággá lettek a versenyek. Valaha egy rendes motorversenyben a versenyzőnek mindent tudni kellett: rajtolás, kanyarodás, kitartás, szerelés, minden. Volt is 150ezer néző a Népligetben, de egy sem vett jegyet.
Ma már részfeladatok vannak.
Rajt: Gyorsulási verseny.
Kanyar: Salakmotor.
Ugratás: Supercross.
Domb: Hill climb.
Kitartás: Dakar.
Szerelés: Höhö...
Ma nem kell mindent tudni, így nem esik ki a motorosok 99%-a egy sportág látómezejéből. Bárki gyorsan felfejlődhet oda, hogy résztvevő legyen bármely mai sorozatban a II. osztályban. Ez máról holnapra is lehetséges. És végre jegyet is lehet szedni. Igaz, csak 200 nézőtől.
Nem illik fikázni mások sportjait...a gyorsulás is lehet igazán élvezetes..
Minden nagyobb megmozdulással bíró versenyen van sok pia rengeteg remek picsa,és kb 10 mp izgalom-kb annyi mint az 1es kanyar pumpálós kigyorsításától a +3ra borításig,igaz eközben van még egy segget csúsztatós féktáv is élvezetes majréval.Tehát biztosan jó ez a gyorsulás..kinek kinek vérmérséklete szerint.És ott van Joci meg a Szlippon is,elfokolt rövidgázzal.Szóval ----kúrtam már egy pár bombapicsát szilikoncsöcsös hengerfejtuninggal akik "milyenjónők" voltak..volt bándzsidzsámping úzóval...lerajzoltam egypár Imprezát,de egyiknek sincs semmilyen köze a pályamotorozás érzéséhez.
Lenézni nem szabad ,mert komoly sportág-iparág a világban ,egyszerűen csak a töketlenek használják,ennyi.Mondjuk ez meg is látszik a megnyilvánuláson.
Felteszed a motorod arra hogy megáll 9.5-nél, az én motorommal szemben a tiéd! 2013-ban 99.9999% a 9.4-es idő, 2014-ben 9.3, annyi is az országos csúcs!
Az biztos, hogy összetettségben a gyorsulásnak köze nincsen a pályamotorozáshoz. Egyszerűen azért mert egy pl. 9,5mp futamban 7mp keresztül kb. semmit nem csinálsz csak húzod a gázt és váltasz.
Jó reakcióidő, kuplungkezelés, 1-2-ben jó gázkezelés ez lezajlik 2mp alatt és vége is a verseny emberi részének. Onnantól a motorok küzdenek egymással.
Ha valaki ügyes elindul 2 év alatt 30-40 versenyen és megfutja a motorja 99%-át legyen ez mondjuk 9.5. Megtanul rajtolni és annyi a történet.
De ha valaki ügyes akkor sem fog 2 év és 30-40 verseny után 1:55-öt menni a Hungaroringen. Legalább is példa nem volt még rá. Ellenben kinéznek neki orbitális esések amik a gyorsulási versenyen igen ritkák utcai kategóriában.
A gyorsulási versenyek azért jók mert az adrenalint adott viszont nincs mitől félni. Nincs highside, nem megy el az eleje, nem ütik ki alólad a motort stb.
Viszont nincs is meg a fejlődés örömének érzése. A Ricsi ugyan ezzel a motorral sosem fog 9,3-at menni. Innentől kezdve kb. élete végéig futná vele a 9,5-öt. Ami nagyon jó idő.
Ezt jól látod szerintem is.Én még próbálkoztam a gyorsulással,de rájöttem,hogy oda nem elég egy motor,mellé még kell egy bőröndnyi pénz is,akik ott eredményesek,náluk úgy működik,vegyél egy motort(akkoriban kb 3 milla),vidd haza ,burítsd szét,még költs rá 2 milkót,aztán versenyképes vagy.De már várom feri észrevételét
Én úgy gondolom hogy a gyorsuláshoz két dolog szükséges hogy sikeres legyél: 1. tanulj meg rajtolni 2. legyél tele dellával mint az állat.
Ha már tudsz rajtolni azon múlik az egész hogy hány százezret/milliót toltál bele a motorba, illetve hogy az megfelelően össze is legyen hangolva, ami megint csak pénz. Elkapod a rajtot és teli gázon felváltasz, ennyi Persze ennek is megvan a szépsége és nem fikázásból írtam az előbbieket. De lássuk be ahhoz hogy egy versenypályán eredményeket érj el inkább a tudásodon múlik nem pedig a motorodon/illetve hogy miket költöttél rá. Erre például jó példa Talmácsi G. aki egy full széria 600RR-el olyan köridőket megy amiket nem sokan képesek megközelíteni még 1000-esel sem .
Én inkább a pályázás felé kacsintgatok lehetőségeim szerint, de mindenki abba lelje örömét amit szeret oszt kész
0 TUDÁS! Ha 0 tudás kellene akkor nagyon sokan mennének street 1000-ben 9.5-öt. De erre nem sokan képesek az országban, én sem, a súlyom miatt,!De a fiam 18 évesen tudja! Gyere el egyszer és mutasd meg Jani, ha nem kell hozzá tudás mi veszteni valód van!
Szánalmas, igen de nekem más a szánalomra méltó!
Választhattam volna annak idején a gyorsulást is,de én szánalmasnak tartom.Már bocs de ez az én véleményem.0 tudás kell hozzá.sosem értettem mi benne a kihívás Ezt tükrözi az is,hogy ha odafigyelek egy kicsit is a rajtra a 3. sor végéről (12.hej) elfordulok másodiknak.De szerencsére nem vagyunk egyformák.Mi lenne ha mindenki pályázni akarna...még a végén nyereséges lenne az OB
Ma már részfeladatok vannak.
Rajt: Gyorsulási verseny.
Kanyar: Salakmotor.
Ugratás: Supercross.
Domb: Hill climb.
Kitartás: Dakar.
Szerelés: Höhö...
Ma nem kell mindent tudni, így nem esik ki a motorosok 99%-a egy sportág látómezejéből. Bárki gyorsan felfejlődhet oda, hogy résztvevő legyen bármely mai sorozatban a II. osztályban. Ez máról holnapra is lehetséges. És végre jegyet is lehet szedni. Igaz, csak 200 nézőtől.
Minden nagyobb megmozdulással bíró versenyen van sok pia rengeteg remek picsa,és kb 10 mp izgalom-kb annyi mint az 1es kanyar pumpálós kigyorsításától a +3ra borításig,igaz eközben van még egy segget csúsztatós féktáv is élvezetes majréval.Tehát biztosan jó ez a gyorsulás..kinek kinek vérmérséklete szerint.És ott van Joci meg a Szlippon is,elfokolt rövidgázzal.Szóval ----kúrtam már egy pár bombapicsát szilikoncsöcsös hengerfejtuninggal akik "milyenjónők" voltak..volt bándzsidzsámping úzóval...lerajzoltam egypár Imprezát,de egyiknek sincs semmilyen köze a pályamotorozás érzéséhez.
Lenézni nem szabad ,mert komoly sportág-iparág a világban ,egyszerűen csak a töketlenek használják,ennyi.Mondjuk ez meg is látszik a megnyilvánuláson.
Jó reakcióidő, kuplungkezelés, 1-2-ben jó gázkezelés ez lezajlik 2mp alatt és vége is a verseny emberi részének. Onnantól a motorok küzdenek egymással.
Ha valaki ügyes elindul 2 év alatt 30-40 versenyen és megfutja a motorja 99%-át legyen ez mondjuk 9.5. Megtanul rajtolni és annyi a történet.
De ha valaki ügyes akkor sem fog 2 év és 30-40 verseny után 1:55-öt menni a Hungaroringen. Legalább is példa nem volt még rá. Ellenben kinéznek neki orbitális esések amik a gyorsulási versenyen igen ritkák utcai kategóriában.
A gyorsulási versenyek azért jók mert az adrenalint adott viszont nincs mitől félni. Nincs highside, nem megy el az eleje, nem ütik ki alólad a motort stb.
Viszont nincs is meg a fejlődés örömének érzése. A Ricsi ugyan ezzel a motorral sosem fog 9,3-at menni. Innentől kezdve kb. élete végéig futná vele a 9,5-öt. Ami nagyon jó idő.
Oláh Joci 9.6-ot ment egy bolt-onos 04-es 10-essel , a fiam 17 évesen 9.7-et egy slip-onos k7-el , ez egy bőrönd pénz?
No erről mi a véleményed?
Ha már tudsz rajtolni azon múlik az egész hogy hány százezret/milliót toltál bele a motorba, illetve hogy az megfelelően össze is legyen hangolva, ami megint csak pénz. Elkapod a rajtot és teli gázon felváltasz, ennyi Persze ennek is megvan a szépsége és nem fikázásból írtam az előbbieket. De lássuk be ahhoz hogy egy versenypályán eredményeket érj el inkább a tudásodon múlik nem pedig a motorodon/illetve hogy miket költöttél rá. Erre például jó példa Talmácsi G. aki egy full széria 600RR-el olyan köridőket megy amiket nem sokan képesek megközelíteni még 1000-esel sem .
Én inkább a pályázás felé kacsintgatok lehetőségeim szerint, de mindenki abba lelje örömét amit szeret oszt kész
Szánalmas, igen de nekem más a szánalomra méltó!