Ma két órát szeánszoltunk a kereskedővel és a bankos ismerősömmel. Az van, hogy per pillanat csak akkor járok jól ( minden egyes eshetőséget figyelembe véve ) ha
1. megtartom
2. valaki megveszi 1.5-ért és hitelképes, vagy van ennyi kápéja.
Minden más esetben ( csere, kifizetés bármi ) csak bukok. Nem keveset, ráadásul egy csomó papírmunka, hercehurca, sok kis költség.
Úgyhogy egyelőre marad. Ha fajul a helyzet akkor meghirdetem, ki tudja...
ma itt-alvós party lesz, ahogy nézem de mindegy, ennek is meg kell lennie valamikor. a kutya se vár otthon, nem kell levinni sétálni, úgyhogy nagy gáz nem lesz
csak válogatott ronda szavakkal tudnám a mai napot leírni
utálatos és undok egy nap van, orvosi vizsgálat ide vagy oda de legalább az meg lesz holnap reggelre és le tudom adni a papírokat a héten aaaaaaaaaaaaaaaaaa
asszem hazafelé beültetek egy sört a kocsiba
Így van. A Z még annyira sem megy el. Az alig több mint 1 éves motorra 1.4-ért volt két kósza érdeklődő egy hónap alatt... És 1.580.000 Ft lett volna a hitel lezárása... Én átlagot vontam a hirdetésekben. Nyilván mindegyik engedni kényszerül. Így aztán a különbség is megmarad.
Szerintem nem tartja az árát, hírdetéseket had ne linkeljek. Nálam már hullott szét KTM 2 db is. Az egyik egy 125-ös volt, a másik 620.
A 600km-t nagy fordulaton nem a tankolás miatt írtam, hanem a megbízhatóság miatt, bár a fogyasztás: KTM-be teli tank után 200km-nél muszály volt tankolni normális utcai motorozásnál.
Tudok olyat aki dícséri az 520-ast.
Helyesbítek, az újaknál is közel 400 a különbség, ennyivel drágább a KTM. Tehát megmarad, sőt némileg nő is a különbség a KTM javára. Leszűrhető tehát, hogy egyik sem tartja lényegesen jobban az értékét.
Per pillanat az új motoroknál a listaárban 180.000 Ft-al kerül csak többe a KTM LC4 Supermoto mint a Z750. A használtaknál pedig majdnem fél millió a KTM javára.
Ez négy éves és 1.450. Mennyi volt ez újonnan?
http://www.hasznaltauto.hu/2684951_ktm_lc4_20
05
És itt egy 2005-ös Z750, 1 millió alatt van az átlag. Mennyi volt ez újonnan?
http://www.hasznaltauto.hu/2331808_kawasaki_z
_2005
Az én 2007-es ( 10-dik havi forgalomba helyezés ) Z750-em, nem ér 1,4-et, hiába van benne 7000 km, egy csomó extra. 1.820.000 volt újonnan alig több mint egy éve. Na én ezt nevezem értékvesztésnek...
javaslom neked is egy sör beültetését magad mellé a fotelba
1. megtartom
2. valaki megveszi 1.5-ért és hitelképes, vagy van ennyi kápéja.
Minden más esetben ( csere, kifizetés bármi ) csak bukok. Nem keveset, ráadásul egy csomó papírmunka, hercehurca, sok kis költség.
Úgyhogy egyelőre marad. Ha fajul a helyzet akkor meghirdetem, ki tudja...
utálatos és undok egy nap van, orvosi vizsgálat ide vagy oda de legalább az meg lesz holnap reggelre és le tudom adni a papírokat a héten aaaaaaaaaaaaaaaaaa
asszem hazafelé beültetek egy sört a kocsiba
http://www.hasznaltauto.hu/2734448_jeep_ch
erokee_1990
Köszönöm a figyelmet. Adás vége.
A 600km-t nagy fordulaton nem a tankolás miatt írtam, hanem a megbízhatóság miatt, bár a fogyasztás: KTM-be teli tank után 200km-nél muszály volt tankolni normális utcai motorozásnál.
Tudok olyat aki dícséri az 520-ast.
http://www.hasznaltauto.hu/2684951_ktm_lc4_20
05
És itt egy 2005-ös Z750, 1 millió alatt van az átlag. Mennyi volt ez újonnan?
http://www.hasznaltauto.hu/2331808_kawasaki_z
_2005
Az én 2007-es ( 10-dik havi forgalomba helyezés ) Z750-em, nem ér 1,4-et, hiába van benne 7000 km, egy csomó extra. 1.820.000 volt újonnan alig több mint egy éve. Na én ezt nevezem értékvesztésnek...
Az ok hogy vannak nézeteid, de butaságot kérlek ne nagyon beszélj