Szia!
Igen mondjuk az esetedre jó, de egy csúszásnál, mikor egy kisebb repedésbe vagy kátyúba beakad, azért azt megnézném
Van szép új bukóm! Köszönet Csutkának!
A régi gyári kawa fék és kuplungkar helyett rendeltem anno egy karbon utánzatú vackot az USA-ból. Amivel csak annyi baj volt, hogy a karbon mintázat az ujjaimnál lekopott illetve a hátsó féklámpa érintkezőt nem érte el a kar így szinte állandóan égett a féklámpa
Viszont néhány hete érkezett az alábbi DPR gyártmány, amit nagyon tudok ajánlani mindenkinek, sokkal pontosabb az illesztése, mint a gyárinak:
Nekem LSL van a motoromon, es nem lett meg semmi baja, mikor nem sikerult kitenni a sztendert eleg alaposan a blokk nem serult meg, viszont az biztos, hogy a kormany vege hozzaer a foldhoz
ki nem tort semmi, meg csak meg sem lazult
Tegnap előtt én is mentem egy kört mert nem igazán bírtam a napsütéssel...
A bukógomba téméhoz, nekem is van egy LSL otthon, amit még nem tettem fel, mert a konstrukcióval ránézésre kételyeim voltak. S ahogy alább olvasom Miri bejegyzését, ez a kétely nem is volt alaptalan...
kicsit felemasan, de azert jol vagyok, kis tunder
ajandekorulet van es tegnap delutanig csak egyetlen ajandekom volt meg, amit viszont mar nem biztos, hogy at tdok adni jo, mi?
Nem én csináltattam és fényeztettem ezüstre.A fém lemezt le kell szerelni és annak helyére kell felrakni és persze felfúrni.A csavarok rövidek lesznek,de van egy trükköm,hogy tudod megspórolni a drága dísz csavar árát.Ezt viszont tartogassuk a vásárláskorra.Jó vastag üvegszálból van és nem törik el ha baj van.
Nagyon szívesen!
Ha bármiben tudok segíteni akkor szívesen segítek!
Kiváncsi lennék az árra amit az esztergályos mond rá Neked majd!
Jó éjszakát!Asszem én is megalszok lassan!
Pápá