Az SRT az egy másik liga... az én motrom nem forog 6000 fölé. Az injektoros, alu, Viper motor meg ott kezd élni. Úgyhogy az inkább tud visítani, már amennyire 8 liter tud...
Elvileg döntöttem, de a vétel még nem történt meg .
Elég sok kört futottam jó néhány egymástól teljesen független szak-agy véleményét kikértem előtte .
tehát elég konkrét elképzeléseim vannak, de ártani nem árt ha megnézek még egy lehetőséget.
Fel se merült bennem h jutalékot kapsz, de ha nekem megéri /mivel csak akkor vesz az ember/ akkor az sem zavar
ezért aztán köszi és kügyed
apróhó a másik haverod meggyógyult akivel leveleztem néhányszor ?
FIGU
szerintem kifejezetten jol all a zsomledarabka a szad szelen
amugymeg ez egy szubjektiv teszt, igy sokat ronthat az onbecsuleseden, ha egy rossz pillanatodban toltod ki kerdezd meg a kedves felesegedet, hatha o nem ezt mondja rolad
Igaz, csak gondoltam megerősítem itt szóban is. Gyorsulási versenyen sem lehet pörögni és gumit füstölni csak a kijelölt helyen a rajt előtt. Egyébként sebességkorlátozás van. De majd megoldjuk okosba.
A leömlőtől hátrafelé csere az egész. A teljesen szakszerűtlen megoldások megszűntetésre kerülnek. Lesz benne mérési pont, közösítő ( X-pipe ), lapos dobok és kétoldalt kivezetés. A kerekek mögé kerülnek a végek. Nem lesz halkabb, csak kimunkáltabb és alacsony fordulaton nem fog rezonálni a bódé. Plusz nem veszít nyomatékot a gázlengések miatt.
Hali Petya!
Csak nem új csöveket kap
vagy csak renoválás lesz?
egyszer hallottam egy hasonlóan kis motorral rendelkező DODGE RAM pickup-ot
/talán srt-10/ amibe a VIPER motor van/
gyorsulni, és két oldalt a küszöbök alatt volt a kipufogója /kályha cső méretben/
nagy meglepetéseket okozott a sportautók körében
FIGU
http://www.expressz.hu/auto/mo...