1000-es szerviznél kell, hogy állítsanak rajta. Túl feszes? Hidegen vagy járatás után? A váltás közbent azt álló helyzetben egyesbe rakáskor érted, vagy az összes fokozat között? Álló helyzetben amikor lerakod szerintem tök természetes, hogy valamennyit ránt ezért nyilván hangja is van. Menet közben én már nem hallom, hogy van-e ilyen hangja az enyémnek. Szóval passz.
Jo reggelt,sziasztok! Nagyon ritkán szoktam irni,de lehet hogy valaki tudna segiteni. Eldobtam a vasat és lezuztam az oldaldekniröl a bevonatott,honnét tudnák matt aranyat szerválni,a környékemen a festék boltokban nemtudnak segiteni....
Mindig nem lehet "finoman" menni... Most beszéltem egy ismerőssel, azt mondja, kis szerencsével lehet javított gumival menni, de vszínű szálszakadás biztos történt=- a többi szál jobban terhelődik, majd szakad =- a gumi ovális lesz =- durrdefekt... Hétfőn megcsináltatom azért, és elkezdek gumira félretenni. Vszínű az elmaradt MOBIT-os mókából megmaradt korpa kerül átcsoportosításra Pedig annak is szerét kellene ejteni még idén vmikor.
Hali Robis!
Nem sok esély van rá, pénteken diploma védés .
Nem is a tanulás miatt, inkább azért mert a szarul mutat az öltöny gipszel .
Ráadásul 19-óráig dolgozok is aznap .
19.30 körül érdemes még odamenni , ha a csapat ott van még hátha még is elmegyek.
FIGU
Pedig ha egy igazán objektív tesztet írna valaki, akkor azt kéne írnia, hogy a Kawa Z sorozat a legjóindulatúbb, legjobban kezelhető utcai motor, amelyik képes ledobni a báránybőrét és akkor bizony megmutatja a fogait is. De aki csak finaman akar motorozni, akkor bizony a legjobb választás. Csutka, már visszagurultál? Csütörtökön H.ring.
A Motorrad mindig ezt csinálja, már kezdem unni... Bármilyen összehasonlításban a BMW az első, a Kawa az utolsó... Így én is tudok összehasonlítgatni...
Estét!
Csutka ne aggódj nem túl objektív a teszt .
Van amelyik motor 1 millával drágább /BMW/ , és van ami 60Le-vel erősebb /B-King/ .
Miért nem rakták a listába a DUCATI DESMOSEIDICI RR-t és akkor az összes motorra nyugodtan mondhatnánk h ahoz képest szarok .
FIGU
Elvileg nem lehet javított gumival mászkálni... De ha nem mész eszetlenül...
Egyébként most hallottam, hogy a Bridgestone 1 év "garit" ad a motorgumira a németeknél: ha defektet kapsz szög, úthiba, stb miatt (nem gumiégetés), akkor ingyen adnak egy másikat... Gondolom ez MO-on nincs... De jó tudni.
Hölgyeim és Uraim, most mondjatok vmi okosat. Majd szétb.sz az ideg, 1600 km van a motoromban és a gumikban is, erre ma reggel csont lapos hátsó fogadott, egy csinos kis rozsdás szög nézegetett kifelé a gumiból. Most dobhatom el, v. tudják azért úgy javítani, hogy ne alattam posszanjon el vmikor, amikor a legkevésbé kellene?
1. Triumph Speed Triple
2. KTM 990 Super Duke
3. BMW K1200R
4. Ducati Monster 54 RS
5. Honda CB1000R
6. Yamaha FZ1
7. Suzuki B-King
9. Kawasaki Z1000
A BMW csak a harmadik egy német újságban? Ez csak valami tévedés lehet... Vagy a K1200 tényleg ennyire pocsék...
A Kawánál az a konkúzió, hogy nagyon jó motor, szuper fékek, de összeségében véve "nem túl érdekes", és "nem méltó képviselője a régi mítosznak". Hogy micsoda? Na ez marha objektív vélemény.... Szokásos Motorrad-os cikk egyébként, mert ők minden tesztben úgy húzzák le a Kawát, hogy nem tudnak semmibe se belekötni, úgyhogy a végén csak valami homályos zagyvaságot írnak lehúzásként.
Az enyém fekete, de nem régebbi, viszont 1 körül voltam a lágymányosi hídon budáról pest felé...
keresd a forumról Maracya-t , tud új gumokat occé ,
FIGU
Nem sok esély van rá, pénteken diploma védés .
Nem is a tanulás miatt, inkább azért mert a szarul mutat az öltöny gipszel .
Ráadásul 19-óráig dolgozok is aznap .
19.30 körül érdemes még odamenni , ha a csapat ott van még hátha még is elmegyek.
FIGU
Majd jövőre... Vagy azután...
FIGU csütörtökön jössz a H. ringre?
Mi ha minden igaz, akkor négykor indulunk Szigetszentmiklósról.
Csutka ne aggódj nem túl objektív a teszt .
Van amelyik motor 1 millával drágább /BMW/ , és van ami 60Le-vel erősebb /B-King/ .
Miért nem rakták a listába a DUCATI DESMOSEIDICI RR-t és akkor az összes motorra nyugodtan mondhatnánk h ahoz képest szarok .
FIGU
Egyébként most hallottam, hogy a Bridgestone 1 év "garit" ad a motorgumira a németeknél: ha defektet kapsz szög, úthiba, stb miatt (nem gumiégetés), akkor ingyen adnak egy másikat... Gondolom ez MO-on nincs... De jó tudni.
2. KTM 990 Super Duke
3. BMW K1200R
4. Ducati Monster 54 RS
5. Honda CB1000R
6. Yamaha FZ1
7. Suzuki B-King
9. Kawasaki Z1000
A BMW csak a harmadik egy német újságban? Ez csak valami tévedés lehet... Vagy a K1200 tényleg ennyire pocsék...
A Kawánál az a konkúzió, hogy nagyon jó motor, szuper fékek, de összeségében véve "nem túl érdekes", és "nem méltó képviselője a régi mítosznak". Hogy micsoda? Na ez marha objektív vélemény.... Szokásos Motorrad-os cikk egyébként, mert ők minden tesztben úgy húzzák le a Kawát, hogy nem tudnak semmibe se belekötni, úgyhogy a végén csak valami homályos zagyvaságot írnak lehúzásként.
Magára ismer valaki?