Srácok! Lehet hülye kérdés: amikor váltok csattanik a láncom de szerintem ez természetes! Vagy nem?
Haver szerint elég feszes, nem kéne neki! Tudtommal minden nagygépnek csattanik a lánca sebesség pakolgatása közben...
Különben minden fasza 1600 km-nél járok! Ugyhogy vége a bejáratásnak....
Majd még lesz itt aki segít ebben, de az igazi állatkodáshoz több dolgot is javítani kell a kicsiZ-n. Fék pl, futómű, ja és persze a gyári gumit is gyorsan el kell koptatni és kicserélni valami komolyabbra. Én nem álltakodok, soha, ezeket mind itt olvastam...
Picit aggódtam tegnap amikor elindultam, de kb az első 500 méter után abszolut megnyugodtam.Kezes bárány kutyafasza a Z hez képest. Kicsit ami nekem szokatlan az az, hogy sokkal nehezebb a kuplungolás a GasGas-hoz képest. Mondjuk az nem nehéz, mert ami azon volt kuplung néven az egy álom.
Az FSE rettenetesen jó motor. Könnyű, éles, erős...minden tulajdonsága megvan ami egy supermoto-hoz kell. Nem is cseréltem volna le soha. DE! A hatótáv(mint az összes supermotonak) rövid volt, és én szeretném az országot begurulgatni a menyasszonyommal, vagy egyedül, és ha állatkodni akarok akkor arra is jó lesz a Z. Remélem
Mondom, nem került semmibe. A papiron ha jól emlékszem 23-24 ezer Ft volt, de nem kellett kifizetnem. Olajat cserélnek, állítanak a láncon, átnéznek nagyjából mindent ami kell. Nekem annyival volt bonyolultabb, hogy vittem dobozban a LeoVince kipuffot, a kicsi rendszámtartót és mini indexeket előre és hátra. Szóval ezekkel is pepecseltek kicsit.
Most nézem a gasgas topicban, hogy tegnap vetted át a mocit?!? Az igen, én az első időkben kerültem a sűrű forgalmat. Bár aki supermotozott már korábban annak ez nem gond... Tényleg! Amikor kicsiZ-t vette, erősen meginogtam, pont egy ilyen FSE miatt mint amien neked volt... nem kellett volna? A supermotok továbbra is kurvára tetszenek, az esetek döntő többségében 25-30 km-t megyek egyben, főleg város és közeli környéke.
A Janit én is ismerem, az az érdekes h kb 3 héttel nekem is csúszott az átadás, de leszarom, a lényeg az h itt van nálam. Mennyibe fájnak a kötelező szervizek kb?
Mondjuk az 1000es az mennyi volt?
Nem szeretném. Nem is szerettem volna, de én hirdettem. Csak egy rossz időszak eredménye volt az ötlet. KicsiZ marad. MT01 az új szerelem, most azon pörgök, hogy hogyan tudom megugrani mindkettőt egyszerre... teljesen más világ... és igen, ÉN tudok két nőt szeretni egyszerre...
Igen ott vettem. Maga szerelés ott szerintem tökéletes. Nem tudom jártál-e a pince szinten ahol a műhely van. Abszolút profik. Az összes többivel volt nekem gondom. Több mint egy hónapot csúszott az átadás, ment a ködösítés. Ráadásul már a vételkor megegyeztem velük, hogy az első szerviz, az forgalombahelyezés és az eredetvizsga ingyen van. Leginkább a csúszás miatt. Erre most pár hete felhívott a pénzügyükről egy csaj, hogy van kb 60 ezer Ft tartozásom feléjük... mondtam neki, hogy nem ugyanarra a filmre ültünk be... A srác ( egyébként Trialosjani néven itt is fent van, profi Triál versenyző GasGas gyári csapatban nyomja ) aki akkor az értékesítő volt azóta már nem dolgozik ott. A csaj kicsit értetlenkedett aztán belenyugodott. Most itt tartunk. 4000 km-t elkerültem, lassan közeleg a 6000-es szerviz, de szerintem most is oda fogom vinni, mondom a szerviz részleggel nekem nem volt rossz tapasztalatom.
Gondolkodtam én is a csíkon, de a Dob és a mini index kis rendászámtartó konzol na meg a komplett motor kb az összes lóvém elvitte.
Úgyhogy kicsit rendbe kell rántanom magam.
Te is a csiki begénél vetted?
Ott is szervizeled?Milyenek a szerviztapasztalataid?
Még annyi, hogy szerintem érdemes használni a válasz erre funkciót, később a nap folyamán már nehéz lesz kikutatni, hogy kinek és melyik üzenetére válaszoltál. Jaa és tényleg üdv itt!
Látom te is csikibegénél vetted a mocit. Annak idején amikor én voltam bent volt ott még egy szürke Z750 is. Azon fekete felnik voltak, az enyémen meg ugye szürke. Kérdeztem az értékesítőtől, hogy nem-e lehetne-e esetleg-e átcserélni? Körbekérdeztek és az volt válasz, hogy ha leteszem az előleget és megy a hitel akkor megoldható. Hát szürke felnivel kaptam meg. A tieden (is) kurvára tetszik a fekete felni... arra van értelme esetleg felnicsíkot tenni... meg egyébként is. Na mindegy, ezt csak úgy. Megkérdeztem, nem egy horror díj a szinterezés, gumicserénél lehet megejtem... Sőt azon is gondolkoztam, hogy elviszem fényezőhöz és a fényezett fekete részeket lemattíttatom vele...
A rendszám és a szín alapján nemrégi a moci. Mikor tetted rá a dobot? Nekem az 1000-es szerviznél került fel a LeoVince GP, de még nincs teljesen hozzá hangolva, finomítani kell. Erre is többen azt mondták, hogy túl korai...
Haver szerint elég feszes, nem kéne neki! Tudtommal minden nagygépnek csattanik a lánca sebesség pakolgatása közben...
Különben minden fasza 1600 km-nél járok! Ugyhogy vége a bejáratásnak....