nekem a ruhammal nem volt gond
a noi nadragoknak nem jo a vadlija, vagyis ami feljon, annal elall a feneke/dereka, ugyhoigy most nem is bantam. a kabat meg meg belessel is jol ki van tagulva, befer ala a pulcsi.
te minek mesz egyaltalan uv-ra???
nem kene inkabb tanulnod, mint Janikanak?
Jó nektek én így az ünnepek után beöltözés nélkül is alig tudom összhúzni a börrucit, egy levegővel meg kevesett tudok menni. Mindenki motorozik nekem meg 24 e km után elfogyott a harmadik hátsó gumesz is így most pause van amíg meg nem jön a következő Metzeller z6.
Csak közben a sok uv csekk el ne vigye a hátsó gumi árát.
nem nevettel ki a sipkadbol a golfosra?
nalunk is valami hasonlo volt: a lanyok nem ultek tavaly ota motoron, en is csak elotte hetvegen mentem picit, meg szombaton. a vege nekem majdnem 300 km lett
vegulis jo volt, az ujsag meg arra kell, hogy ne fujjon at a cipzaron a hideg. kb 2 A4-es lap is eleg, csak en azt nem kaptam az ujsagosnal.
egyszer elmennek arra feled motorozni, de csak ha van valami tisztes aru szallas, mert sose jartam meg arra. kis furdozes Gyulan, annyira el tudnek dogelni ott par napot
ennyi cuccban hogy fértél egyáltalán bele a bőrrucidba? újságot??? én annyi ruhát vettem magamra, hogy alig bírtam összecipzározni a rucit
csak a környéken barangoltunk, Békés, Gerla, Doboz, Sarkad, Kígyós, Gyula, de azért így is beleszaladt vagy 180km, szerencsére az autósok is figyeltek Ránk, de azért volt egy vicces eset, amikor a gyerek a lámpánál mellém állt a 2es golfjával, és gyorsulni akart. biztos megsütötte a nap...
hat en kb mindent felvettem
a michelin baba semmi volt hozzam kepest! aputol kaptam termoruhat egyszer (cicanadrag+felso), polo, pulcsi, kabat belessel, korduranadrag belessel... a nyakam fazott kicsit, pedig meg kendom is volt.
viszont a cipzaron mindig bejon a hideg, ugyhogy vettem egy ujsagot es bedugtam a mellkasomhoz szep kis turat csinaltunk
merre jartatok a hetvegen?
Hali Solt,
jaja, szombat/vasarnap rohantam egyet, egesz jo volt. csak az a franya menetszel ne lenne... azt hiszem vennem kell egy plexit, mert tudogyulladast kapok ebben az idoben.
latom, te is tekeregtel a hetvegen
én használtan vettem a gépet, bejáratnom már nem kellett... én is kanyargást és a gumigyilkos kigyorsításokat szeretem, de azért néha el kap a hév és jól esik húzni neki egy kövéret
szia Borsoka! rég hallottam felőled, fogadok megvolt a 7végi nagy motorozás
Annyira nem vészes az 5e-ig való forgatás (különben is Neked is így kellett bejáratáskor ), a túrázást szeretem, nem vagyok az az álló helyzetből gyorsulgatós fajta, inkább előzéskor szeretem a dinamizmust . Tavaly mondjuk azért élveztem nyáron, mikor Nagykanizsáról (a balaton déli partját is érintve) Szegedre értem alig több, mint 3 és fél óra alatt... , de asszem az volt az első és utolsó ilyen tartós nagy tempó. Egyedül voltam (és sietni kellett, meg mehetnékem is volt), mert csak odafelé mentünk többen (az klasszabb volt 100-130 között kényelmesen élvezve a jó időt a tájat... nekem ez az igazi feeling ).
Egyetértek Neoval, jó egyedül is, de hosszabb (egy óránál hosszabban) túra vagy csak bolyongás jobb kisebb csapatban. Na majd jó időben gurulunk együtt is!
Jogi doktorból gépész? Érdekes lehet az élettörténeted
Sziasztok.
Hali Solt!
Igazad van majd le fagyot a faxom de, a mocizás kárpotolt mindenért.
Egyedül is király motorozni de, csapatba/ban maga a menyország.
Ha legközeleb is mentek/mész akkor szoljatok ha lehet légyszi.
én nem tudom, hogy bírnám ha csak 5000-ig forgathatnám...
van egy jogi diplomám, most meg gépészmérnöknek fogok tanulni, de ez hosszú story...
Janika! ne kínozz, hallgatom ahogy előttünk motoroznak, nekem meg dolgozni kell/kéne
szegasztok skacok
akkor egy kalappal Jürgen, nekem is egyre jobban fogy az időm lassan itt van 24.e, de sebaj hátha túl lennék már rajta, aztán már csak a Z nézésből állna a napon
most pihenés képpen meg gurulok egyet, nagyon jó idő van
Szervezés, vezetés, vállalati pénzügy. (EU-menedzser leszek, ill. mérnök menedzser, mert ez a másoddiplomám lesz). Na eztán viszont többet nem szeretnék oktatásról hallani, bár az angolt picit tanulni kellene, de egy ideig biztos nem fogok csak élvezkedni, hogy a hétvége nem 1 napból áll suli miatt, hanem kettőből...
Addig nem szólok, míg nem járatom be a gépet, mert addig kicsit be vagyok korlátozva, főleg előzéskor (bár 5-ig forgatva is bőven elég az előzéshez, de 120 fölé még nem hajtom , majd bejáratás után ). Te mit tanulsz még?
miből államvizsgázol? együttérzek Veled, én tavaly végeztem, de megint tanulásra adom a fejem...
ha legközelebb erre jársz szólj,Neophyte-vel már sikerült összefutni, habár a hideg miatt nem mentünk túl sokat, de remélem eccer összehozzuk a z tulajokat egy gurulásra
A hasidom engem is érdekelne ha jó árban van. Én néztem rá, de 65e Ft fényezve... annyit nem ér meg, de mondjuk a feléért már
Solt!
A Szegedre való átjövetel jó ötlet, de én is át tudok ruccanni, múlt héten szerdán jártam ott, de csak érintettem a város szélét és mentem is tovább (már csak 1 nagyobb út kell és lehet vinni a gépet az 1000es szervízre, aztán GO! , persze csak fokozatosan). Jó ötlet a Z-s túra, klassz lenne látni egyszerre sok Z-t!
Márcsak 2 hét és végre leállamvizsgázok, aztán lesz több időm (már amennyi kiscsaláddal mögöttem lehet ). Együttérzek Kjanikával...
Fektitibi!
majd feltétlen rakj fel képet, kiváncsi vagyok hogy mutatnak rajta. gyáriak lesznek vagy utángyártott darabokat vettél?
Fukeneh!
remélem tényleg sikerül majd valamikor összeröfenni, végre kezd beindulni ezen a fórumon is az élet...
Hi
Én 2004-ben vettem egy Z 1000 -est, és bár nem olvastam végig minden hozzászólást mind a huszonegynéhány oldalt de volt itt az elején pár probléma ami tipikus kawasaki és úgy könyvelik el mint ha a Z 1000 tipushibája lenne. Az első a váltó keménysége, a Z 1000 mellett még gyilkolok egy 2004 ZXR 12R-t és egy 2004 zxr 636 R-t. (Nállunk a kawasaki imádat már vallás szinten megy) mind a három tipusnál ugyan olyan a váltó határozottan kell váltani nem tudok csak úgy odapoccenteni mint pl a cimborám hondájánál nállam ha váltanom kell hát mozdítani kell a bokámat kellő mértékben különben nem az igazi. A másik a rezonoancia ez csak 4000-5000 ford. között jelentkezik, és ez a vázkialakítás miatt van mivel nem delta vázas mint a supersport testvérei hanem csővázas ”Diamond” váz, mely nagy átmérőjű, vékonyfalú csövekből lett kialakítva". Nállam a motor megjárta Normandiát, horvátországot,szlovákiát, és kis hazánk minden zegét zugát. Szerintem tökéletes.
Remélem a szezonban összeröffen a sok Z tulaj és zúzunk egyet valahol
a noi nadragoknak nem jo a vadlija, vagyis ami feljon, annal elall a feneke/dereka, ugyhoigy most nem is bantam. a kabat meg meg belessel is jol ki van tagulva, befer ala a pulcsi.
te minek mesz egyaltalan uv-ra???
nem kene inkabb tanulnod, mint Janikanak?