Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Edes Fiam,

anyad nagyon buszke Rad!
Gratulálok!!!
Gratula! büszkék vagyunk Rád!
áááááááááááááááááááááááááá
4est kaptam
csak az agybaj... , ráadásul most megyek, mert kinti melóm lett, holnap leszek csak hejhó és uff
rajtad maradt az oltony es a szemuveg????
látszanak még a tanulás nyomai rajtam... meg a vizsga, ahol hú de nagyon okosnak kell látszani...
na hagyjad abba a tudomanyos dumat...
Köszi az infót, de a gyárit asszem nem bánt(at)om, így is mélyült már a kezdetekhez képest. Az az igazság, hogy a gyárinak a formája is nagyon tetszik, de egy szép micron dob be vagyok zöldülve a hangjától, de nem tudom ér-e ennyit egy hang, ráadásul, nem is tudom ki írta, de így van a gép kitalálva, és nem szeretnék állítatgatni rajta injektortérképet, anélkül meg lehet rosszabbul járok (középtartomány, fogyasztás)
kis pöcsös és Áronnak hívják
tegnap hajnal 1kor született, úgyhogy még nincs kép róla, csak az anyu hasában...
Ha erdekel a velemenyem: az en uj, de gyari dobombol ki van veve valami. gondolom az egyik alkatresz, amitol igazan szep, brummogos, de nem durva hangja lett. meg mindig nem zavaro, de hangosabb es hatarozottabb, mint a gyari "zummoges".
esetleg ezt kiprobalhatnad, mielott sok penzert veszel valamit...
Köszi a drakulákat!
Ennek örömére elgondolkodtam: van lehetőség micron dobra 79e Ft-t dobozból újra összekötőcsővel szerelve... jó lenne, ennek a hangja kell nekem, más nem, de a gyári is tetszik, szal dilemma vala nem sok az újért ennyi pénz, de ugyanakkor ennyit lehet nem ér meg a tuti hang, jajjj, de kellemes gondok , de per pillanat még most nem arra hajlok
legalabb kepet kaptal mar a pottomrol?
fiu? lany?
es egyaltalan, tessek meselni!
nem a tesómé, az egyik legjobb barátomé. csak annyit segítettem már Nekik, hogy tiszteletbelivé fogadtak! amúgy már vittem motorozni a picit, csak akkor még bennt volt az anyu pocijában...
Hat igazan gratulalok, foleg a testverednek
Aztan vigyazz arra a porontyra! Es tessek elvinni hatizsakban motorozni, amint lehet
Szia Mamma!
este tiszteletbeli nagybácsi lettem, úgyhogy fültől fülig ér a szám!!! már alig várom hogy lássam a kicsit!
Edes Fiam!

A Nepi KIna termeset kivanom neked!
Szedd ossze magad, gondolok raaaaaad !!!
Helo Apjuk
A gyerek tanul, legalabbis ajanlom neki!

HOgysmint?
Jobb és szebb reggelt!!!
Gratula Jürgen
Na megint eljött a nap... ma addig nem jövök el amig nem kapok legalább egy 2est, drukkoljatok, sztem csak este leszek ugyhogy ne izguljatok 34en vagyunk mára
Gratulálok Jürgen! majd várjuk a képeket a diplomaosztóról

János fiam várjuk a sikeres vizsgát!!!
bagelo ezt neked kell eldöntened! Ha a hosszú 2 személyes túrákat szereted, vagy is az van előtérben, akkor mindenképp az S véltozat. Az S-nél a második személynek a kényelem mindenképp jobb, vezetőnél nemtudom. A nagy fejidomzat miatt pedig jobb a szélvédelem. Az S változatot ezért is találták ki... akik jobban szeretnek túrázni azok azt a típust válasszák, mert számukra praktikusabb. A sima Z750 pedig inkább egy sport változat (lásd pl.: a hátsó faridom uaz mint a 2003-as 636-é. Az már más kérdés, hogy mi tetszik jobban az embernek De olvastam egy arany szabályt! Azt a motort vedd meg ami számodra a legjobban tetszik külsőre! Én is tudom, hogy kényelmesebb és praktikusabb az S változat, mégis a sima Z-t választottam, mert ezen érzem jól magam, ezt tetszik Ezzel is lehet gond nélkűl túrázgatni, de mint már leírtam megvan a hátránya egy hosszabb túrán az S-el szemben méghozzá két személlyel
Egy picit hosszúra sikeredett
szevasztok!
az lenne a kérdésem, hogy érdemes-e a z750 s-es változatát választanom akkor, ha szeretem a hosszú túrákat 2 személyjel, annak ellenére, hogy a sima csupasz zé sokkal jobban tetszik! dilemma
Az eladó Z-750 képei:
Az eladó sérült Z-750 képei
a legcelszerubb amit propuls mond, nem kell olyan kemenyre fujni.
a sajat sulyod is lehet mervado, de probald ki igy is, ugy is.
de csak ovatosan!