"mert nincs kawam"
Az eddigi írásaid alapján remélem nem is lesz
Nem szívesen olvasom a hozzászólásaidat, nem tetszik a stílusod. Szerintem ezzel nem vagyok egyedül.
Nem fogok itt hobologni es nem fogok vitazni mert nincs kawam, egyszeruen kivancsi voltam tapasztalatra, 750vs1000 szemszogbol. Nem motorvalasztas vagy motorvasarlasi tanacsot kertem :)
Igazából, akkor írtam tovább is fogyasztásról stb, de sajnos a teló eltüntette, utána meg nem volt időm újra írni. Ezek után meg már minek... Racionális gondolkodásról meg írt alant neked egy ember Tuzoltotomi83, de az sem tetszett neked.
Ja és csak a Kawa igen! Végre elhagyta egy értelmes mondat is a szádat!
Elnezesedet kerem hogy egy ertelmetlen elfogult valaszodra őszinten reagaltam. De nyugi Fisi, nem kell veres szemmel irj tovabb. Vannak itt akik racionalisan gondolkodnak es arra valaszoltak amit kerdeztem m. Nem pedig habzo szajjal hajtogatjak, hogy "csak a kawa"...(pl a gs500topicban)
Nem akartam vitát indítani F.Levi kérdése kapcsán. Nyilván mi már összenöttünk a vasunkkal. Ő vigyáz ránk, mi vigyázunk rá. Mi a feleségünkkel 5 évig kuporgattunk rá. Érthető hogy a szemünk fénye.
A kérdésedre a válasz:
5.5 literrel járok középtempóba. Szeretek gyorsulgatni de nem állat módjára.
Sűrűbb olaj az első telóba és egész jó.
Fék megszokható. Éves szervíz olaj 12e, olaj szűrő 2e. Levegő szűrő 18e-ként 5000e. Lóerőadó+biztosítás 33e körül egy pestinek.
Nekem Bridgestone bt023 van rajta és egész jó esőben is. Láncot max 800 km-ként tisztítom.
Első telóban az olaj és szimering csere 20e megvan.
Slovakiaringen voltam de amúgyis én utcai használatról beszélek és ott elég :) azért ne várjatok csodát pályán egy 10 éves naked ezrestől amit nem oda terveztek :)
Hali!
Különösebben nem kell alatta bujkálni és leszedni sem, van ellenőrzője. A kis háromszög idomon a hátsó részén van egy kis kémlelő nyílás/nút amin tudod ellenőrizni a szintet. Mondjuk én akárhogy néztem szinte alig láttam, de lehet normális fényviszonyok közt lehet látni.
csak hornettal tudom hasonlítani már az is fordított telós volt és nekem jobban passzol a Z1000sé kemény és stabil nagyon ,a fék ... nekem fékcsövek fémből vannak rajta szóval csak azt tudom jellemezni ahogy én járom arra elég pályán is voltam ott sem fogytak el szóval elégedett vagyok vele
Ha meg csak használati tárgynak veszed akkor városba valami leharcolt robogó vagy moped, városon kívülre meg MZ. Azok még kevésbé fájnak majd ha felborítják a parkolóban.
Ha csak használtai tárgy akkor az már rég rossz .... amugy a 2006 os Z1000 esem eljárom 6 literrel hol kevesebb hol több csuklótól függ emellett jobban eszi a gumit mint pl a 600 hornet (z750 el kb azonos kategoria ) 6000km ként olajcsere ennyi
Egyébként miért kéne egy motor szerelem legyen ? Használati tárgynak veszem, nem dísztárgynak
A fenntartasi koltsegeket az 1000-es és 750-es összehasonlitasa miatt kérdeztem.
Pénzem van rá, de van mindenek egy reális értéke, és a 2005körüli 750-nek nem reális az 1millio feletti ára.
Egy 750-es gsx-r t váltottam a kicsi Z750 re. (2008-as) figyelj én teljesen belevoltam "buzulódva" a Gsx-r be, csak az létezett számomra aztán tessék lecseréltem egy kicsi z-re. Megérte ;) amúgy ha motort veszel ne azt figyeld mennyit eszik meg illetve mit kell rá költened. Ez vele jár szerintem. Amúgy ha meg nem ez a szíved vágya akkor nem a jampiskodás kell, hogy egy Kawa topicban leszólod a mi kis játékszerünket hanem, dolgozz, gyűjtögessél és vedd meg amit te szeretnéd. Kényszerből ne vegyél semmit abból nem lesz szerelem ;´)
Nem mindenki csorgatja a nyálát egy bizonyos márkára. Vannak akiknek fontosabbak az ész érvek minthogy egy márka mellett elfogult legyen... Tudom hogy ez számodra érthetetlen.
na kérem, lejjebb állítottam a váltókart, ma reggel melóba jövet egyből jobb volt, egy lyukat sem váltottam :)
majd finomítok még, megzsíroztam picit a váltórúd gömbfejeit is, szóval lassan kész a gép :)
Zpower,
meglett a kiegyenlítő, hétvégén leszedtem amit írtál és lám tényleg ott van! köszi!
azért sajnálom hogy nem lehet csakúgy ellenőrizni, bár majd bujkálok alá most hogy tudom hol van, hogy hátha lehet látni anélkül hogy le kéne szedni az idomot.
Ilyet, csak bal oldalra valót: http://www.batszimotor.hu/cont...(111).jpg
Az eddigi írásaid alapján remélem nem is lesz
Nem szívesen olvasom a hozzászólásaidat, nem tetszik a stílusod. Szerintem ezzel nem vagyok egyedül.
Ja és csak a Kawa igen! Végre elhagyta egy értelmes mondat is a szádat!
Nem akartam vitát indítani F.Levi kérdése kapcsán. Nyilván mi már összenöttünk a vasunkkal. Ő vigyáz ránk, mi vigyázunk rá. Mi a feleségünkkel 5 évig kuporgattunk rá. Érthető hogy a szemünk fénye.
A kérdésedre a válasz:
5.5 literrel járok középtempóba. Szeretek gyorsulgatni de nem állat módjára.
Sűrűbb olaj az első telóba és egész jó.
Fék megszokható. Éves szervíz olaj 12e, olaj szűrő 2e. Levegő szűrő 18e-ként 5000e. Lóerőadó+biztosítás 33e körül egy pestinek.
Nekem Bridgestone bt023 van rajta és egész jó esőben is. Láncot max 800 km-ként tisztítom.
Első telóban az olaj és szimering csere 20e megvan.
Különösebben nem kell alatta bujkálni és leszedni sem, van ellenőrzője. A kis háromszög idomon a hátsó részén van egy kis kémlelő nyílás/nút amin tudod ellenőrizni a szintet. Mondjuk én akárhogy néztem szinte alig láttam, de lehet normális fényviszonyok közt lehet látni.
750essel van összehasonlitasi alapod ? Jobb az ezres elsofutomuve meg a fék ?
A fenntartasi koltsegeket az 1000-es és 750-es összehasonlitasa miatt kérdeztem.
Pénzem van rá, de van mindenek egy reális értéke, és a 2005körüli 750-nek nem reális az 1millio feletti ára.
majd finomítok még, megzsíroztam picit a váltórúd gömbfejeit is, szóval lassan kész a gép :)
meglett a kiegyenlítő, hétvégén leszedtem amit írtál és lám tényleg ott van! köszi!
azért sajnálom hogy nem lehet csakúgy ellenőrizni, bár majd bujkálok alá most hogy tudom hol van, hogy hátha lehet látni anélkül hogy le kéne szedni az idomot.