én ER6N-t váltottam (2013as, árulom ha érdekelne) 2006 Z1000re, külsőleg is, meg a meztelensége nagyon tetszik ezeknek a motoroknak. jó kiállása van hogy úgy mondjam, az ER nagytestvére :) ha már szóba jött ki miért vesz egy motort.
ja hogy kérdésedre is válaszoljak, 7 litert evett első tankoláskor, aztán majd beszámolok hogyan alakul továbbiakban :)
Nem vicceltem, ez csak egy motor. Ezeknek van olyan áruk és ez a stilus ami megfelelne. Fz1-et vennék szivem szerint, de nem vagyok kibékulve a 1,6+ millios árral, az 1,1millio nem dajna annyira amikor felboritjak a parkoloban(megtortent).
Én biztos nem így választanék motort.
Sok motorra felültem vásárlás előtt és ez volt az amelyik beszélt hozzám. Ahogy alakítom a saját igényemre egyre jobban szeretem.
Gondolom csak vicceltél.
Sziasztok!
Valaki találkozott már olyannal, hogy Z750-nél a hátsó féklámpa kapcsoló tartójának a fele letört és így kiesik a maradék lyukból a kapcsoló? Be lehet szerezni vagy újat kell csináltatni?
Köszi!
Jaja, 2006-os 636-os villa és nyergek kerültek bele. Igaz majdnem megszívatott a tengely miatt, mert a 25-ös tengely miatt a kerékcsapágy beszerzése nem volt egyszerű.
Üdv mindenki!
Még ide lógtam a képpel, hogy milyen lett a kis z-m a villacsere után. Igyekeztem minél több alkatrészt megmenteni a gyáriakból és sikerült a kereket és a sárvédőt is.
Szia, nekem is az van fent, szuper. Az esőtesztje is nagyon jó - egyszer meg is tapasztaltam. A régi gumival - lavatatt pályagumik, azzal vettem - sztem eldobtam volna magunkat. Üdv
ja és akkor már átnézték a motort.
lánc lánckerék rendben, kormánycsapágy rendben fékbetétek 50%-osak, elöl tárcsa csere is lesz ha lekopik a betét.
kipróbálták a motort, váltót is rendben találta, de azért én aggódom kicsit mert mindig sikerül üresbe tenni egy út alatt egyszer.. sajnos a kart állítani nem volt idő most. otthon beállítom ha lesz időm hamarosan.
szóval rendben van a gép szerencsére, ez megnyugtató.
Volt mar valakinek kicsi Z vel kuplung problémája?
A gondom az, hogy behúztam a kart es ugy maradt. Ennek ellenére, hogy be van húzva es esetleg meg koppra behuzom, igy se emel ki. Van valaminek valami ötlete?
Hogy mekkora lehet a baj?
Ma leadtam egy osztrak szervizben, es itt simán ra mondanak 1000€ valamire ami otthon lenne 100€.
Csak hogy kicsit képbe legyek...
Koszi a válaszokat
és 9 évig állt a motor a garázsban
egyébként tényleg első gondolat ilyenkor az a kapcsoló vagy gomb vagy mi a sztendernél.
(már ha tényleg felhajtotta mielőtt egyest dugott)
- tényleg a Z-n még ki sem próbáltam hogy működik-e, előzőn néha kipróbáltam én is a kapunál ezt a tiltást
Eladnám a hirdetésben latható egyrészes Dainese kombimat.
Eladásra kinálás előtt kitisztítattam. Úgyhogy most finom illatos. És puhább kényelmesebb a bőr mint valaha.
ja hogy kérdésedre is válaszoljak, 7 litert evett első tankoláskor, aztán majd beszámolok hogyan alakul továbbiakban :)