Szevasz
javaslom a kereső használatát
pont az általad írt kulcsszavakkal
sokkal előbb megtudsz mindent illetve az általad feltett kérdéseket kismilliószor kitárgyaltuk,
ha valamit mégsem találsz na azt kérdezd meg
Figu
Sziasztok,
Legkésőbb tavasszal én is szeretnék venni egy használt z750-et vagy z800-at és egy kis segítséget szeretnék kérni. (Ez lesz az első motorom)
Főként tapasztalatokat kérnék.
Mire kell a vásárlásnál odafigyelni?(pl.: típushiba)
Az utasnak mennyire kényelmes?
Mindenképp 2009-nél fiatalabbat veszek.
Bármilyen jó tanácsot szívesen veszek.
Előre is köszönöm.
Üdv.: Ádám
Lehet,hogy a fogszám nem stimmel az oké,DE akkor nem úgy fogy el a végén,hogy el kezd rángatni és dadogni...mert nem úgy fogy el ahogy mondjuk letilt szóval biztos,hogy nem csak a fogszám a fő probléma !
hááááááááááááááááááááát tudjuk jól hogy a gyári adatokat mennyire kell komolyan venni, akár autó akár motor ügyben,
én kizártnak tartom hogy akár egy Z1000 is menne frankón /nem óra alapján ami kb 10%-ot csal/ 250-et,
én Busával mentem 250-et /hivatalos adat nem óra/ és úgy lapultam mint kutyán a bolha
én is azt mondom hogy max a 230 a reális /gyári áttétellel/
szerintem számold meg szépen az első és hátsó fogaskerekek fogszámát,
ha jól gondolom használtan vetted a gépet, elég gyakori tuning hogy előre -1 foggal kisebb lánckereket tesznek,
ilyenkor gyorsan leforognak a fokozatok, és csal is az óra,
ha megvan a pontos fogszám itt egy kalkulátor ami pontosan megmutatja milyen fogaskerékkel melyik fokozatban mennyit megy megy, http://www.gearingcommander.com/
Nos akkor azt már tudjuk,hogy mennyinek kell lennie,és az is biztos,hogy meg van mind a 6 sebesség,ha esetleg lenne még ötlet hogy mit nézzünk meg azt szívesen meghallgatom !
tehát ha csak az a gond hogy utángyártott
no para én használtam az olajszürőjüket és ok volt