A parkolóban feldöntötték a motoromat. A bal oldalára dőlt. Azóta nem veszi be a fokozatokat. Az egyes bemegy, de nehezebben és a szokásosnál nagyobb zajjal, felfelé viszont már semmi. A váltókaron, váltórúdon és a környékén nem látható semmi sérülés, ütés vagy karc, a kuplung kiemel. Előtte semmi probléma nem volt a váltóval.
Van valakinek valami ötlete, találkozott már valaki hasonlóval esetleg?
Valakinek van tapasztalata a Sima Team-el tankjavítással kapcsolatban? Pozitív/negatív is érdekelne.
Illetve ha valaki tud olyan fényezőt aki elboldogul a 2007-s Z750 Candy Lime Green színével annak meg tudná adni az elérhetőségét?
Tudom, hogy ez egy problémás szín de hátha.
Nekem van kormányom, Mondjuk 2004-en volt, de ez nem hiszem, hogy annyira fontos lenne. Van rajta egy kis festékkopás miatti javítás, de maga a kormány nem görbe vagy ilyesmi. Ha gondolod akkor küldök képet, viszont egy postaköltségért cserébe a tiéd lehet. Vagy ha jársz esetleg Budaörs vagy Budakeszi felé, akkor személyesen is megnézheted.
Lenne egy kérdésem.
Kipufogót szeretnék felrakatni amihez kell gyártani összekötő csövet. Kit tudnátok ajánlani pesten a sima team és a 17 kerben található műhelyen kívül?
Köszi
Sziasztok
Lenne egy olyan gondom,hogy a motorom neha magatol leall.
Kb 6-7szer csinalta 1 ev alatt.
Vagy allo helyben uresben,vagy gurulaskor kuplung behuzas utan. Kijelzon minden megmarad,egybol ujraindithato. Mi okozhatja?
srácok én a láncot elég régóta simán gázolajjal és ecsettel tisztítom, gyönyörű tiszta lesz, utána átfújom kompresszorral vagy átpörgetem emelőn a kereket és mehet a láncspray
Üdv Mindenkinek!!!
Lenne egy olyan jelenségem, h amikor eléri a motor az üzemi hőt és elindulok akkor 2-ból 3-ba nem enged felváltani! Ha játszom egy kicsit a gáztal és a kuplunggal akkor 3-4 próbálkuzás után felvált, utánna szépen vált minden fokozatban és ha leváltok 1-be utánna nincs probléma és vált minden irányba! Ha viszont leállít várok kb. 20 percet, beindítom járatom egy kicsit és elindulok akkor ismét ugyan az! Ha sikerül felváltani utánna ismét eltűnik a probléma! Valakinek volt már ilyen probléma, ha igen akkor mi volt a hiba??
Mivel a wd40 nagy részben petróleumból áll, így tisztításra is alkalmas. Más kérdés, hogy jóval költségesebb megoldás, mintha sima petróleummal tisztítanád (ahogy a gépkönyv is írja).
Nincs evvel baj, csak a petro sokkal olcsóbb, és ugyanezt megcsinálja.
No de mindegy is mióta lánc olajzó van a Zén azóta azt se tudom mi az a lánc pucolás..
Kövezettek meg ha akartok, de én wd40 tisztítom a láncot. Fújok a láncra is és a rongyra is egy jó adagot forgatom a kereket és rászorítom a rongyot erősen. Amíg koszosnak látom addig ismétlem. Utána megy rá a motul láncspray. Ezt max 5-600 km ként eljátszom. Ismerőseim sok sok éve így művelik és bevált.
igen a fordulatszám emelésnél már nem volt gond, beindítottam és elkezdtem kitolni a műhelyből és mivel szűkös a hely a gáz is megmozdult manőver közben és fulladt.
csak így nem értettem a gsx-r sose csinálta és nem tudtam hova tenni :) de utána játszottam vele próbálgattam de többet nem jött elő.
feldőlés után max a dőlés érzékélőt kellett törölni, de álló motornál szerintem nem működik,