Nekem az m3 ban 2eve ingyen nezte meg a Nogradi Csaba a motort,igaz padon nem volt,mert mondta h nemerdemes feltenni.a csavot zavarjam el(mondjuk olasz is volt).Köszi meg1x neki
Nagyon rendesek voltak,egyebkent is.
a fehernek profibb kepeket csinaltak,jonak nezz ki bar az egesz fujva lett,telefonon ki lehet deriteni miert?Nekem is volt egy haveromnak 06-osa es Ö is feherre fujatta.
A masik magyar o6-os es szerintem meger egy miset,bar nagyon szar kepek vannak rola.
a többi kukas.
Kawasaki m3-ban fékpadra teszik, bevizsgálják, átnézik. 35ezer. Ha vétel előtt tudom akkor mindenképp elvittem volna. Eladó ha azt mondja, hogy tökéletes akkor megbeszéled, hogy elviszitek ha jó akkor te fizeted ha szar akkor meg ő és nem veszed meg.
Hi!
duB-nál a pont!
Én az utólsót és a fehéret nézném meg!(igaz nem gyári,de szép)
Többi felejtős
De,ha igazán jót akarsz akkor Tomblamb kollega motorját nézd meg! http://www.kepesmotor.hu/kawas...
sztem nagyon az alját nézitek, a fehér ebből az évjáratból nem gyári szín, max. az üzembe helyezés éve lehet 2007, a gyártási semmiképp sem. a papagáj színű sztem felejtős.
képről csak erősen becsülve lehet megállapítani az állapotot. az is elárul valamit, hogy egyáltalán milyen minőségű képet tesznek fel és hány oldalról van lekapva a gép. fel kell hívni az eladót, beszélni kell vele, abból is sok minden leszűrhető a tulajról. de igazából élőben derül ki minden, jó szakemberrel megvizslatva.
A fehérez én is néztem :) Elég jó állapotban van szerintem bár ugye hangot nem hallod a láncot nem látod rendesen gumit se látod közelről a telót lelehet törőlni ha folyat tehát megkell sajna nézni. Legalábbis én megfogom :)
Első MOtor :http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_z1000-5007729
Más
odik MOtor http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_z750-4983206
Harmad
ik MOtorhttp://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_z750-5018694
Negyedikhttp://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_z_750-4994
318 INfóóóóóóóóóóóóóóóóó kellene! Előre is Köszi Aki ÍR Rá Véleményeket Fontos Lenne Ma Mentem Volna a MOtorért egy Szép Z750-ért De a Tulaj Meg gondolta magát és Kétségbe esetten keresgélek Tovább :(
Ja, és azzal kapcsolatban, hogy jó-e első motornak... amikor én motort kerestem nekem igen is nagyon fontos szempont volt, hogy ahogy anyagilag állok, nem valószínű, hogy pár éven keresztül lesz lehetőségem másikra cserélni. Kimondottan olyan motort szerettem volna venni, ami "jövőálló" és mivel beletelt vagy négy évbe míg összeszedtem a motorra a lóvét, volt lehetőségem alaposan végigolvasni az érdekes motorokkal kapcsolatos fórumot. Az SV650 és az Er-6N fórumain is az volt a tendencia, hogy viszonylag gyorsan cserélődnek az emberek akár egy év alatt is, és nagyon sokszor lehetett hallani, hogy "kinőtték" a gépet (bár szerintem ez hatalmas baromság az esetek 99%-ában). A Z itteni meg a külföldi közössége pedig olyan nagyon nem panaszkodott erre soha. Nekem ez elég sokat nyomott a latban. Különben pedig hiszek benne, hogy ha valaki agyban fel van nőve a dologhoz, nem kell feltétlenül végigjárni a szamárlétrát.
Z.
Előbb került bele tavaly egy DNA sport légszűrő, aztán idén egy Akrapovic dob, aztán vagy egy hónapja kinyitottam a légszűrőház tetejét. Mindezekkel olyan szinten lett nyitott a rendszer (Ago szavaival "laci, a te motorod nagyon szar"), hogy bizonyos helyeken 20%-kal nagyobb üzemanyag-mennyiséget adott a PC az AFR-hez.
Saját tapasztalat. A Z úgy húz mint egy villanymotor. A dobban benne van egy katalizátor úgyhogy a teljesítmény nem igazán nőtt meg, de barátom...! Odatekered a gázt és csak megy megy megy. Te meg csak kapcsolsz, kapcsolsz, kapcsolsz, közben vigyorogsz és élvezel. És a darabossága is eltűnt úgy értem nincsen olyan nagy rántás amikor elvett gázról megint elcsavarod a fülét. Döbbenetesen rugalmas lett a motor -- jó, mondjuk nekem ez az első nagymotorom [IGEN, ÉN EZZEL KEZDTEM MOTOROZNI ], úgyhogy sok összehasonlítási alapom nincs, de már vagy 13000 kilométert lenyomtam vele mióta megvettem.
Az ár nem titok, minden kint van az AgoMotors honlapján. Ha a PC-t Ágónál veszed akkor ad 20%-ot a behangolás árából és így cakkpakk 120K-ra jött ki az egész.
Hát nem alap robogóm volt szóval ha lecsutkáztam volna az is hanyatt baszott volna :D Jaja ez a bajom hogy a szamárlétrához nagyon sok pénz kell. Annyira jó munkahelyem nincs :) Persze a yamaha 600 is egy cross volt az teljessen más könnyű, rövid váltó stb... ebben igazad van én is éreztem mikor elöszőr mentem utcai motorral :) Köszönöm a sok választ! Szorítsatok lassan kezdem a jogsit :) Addig is mindenkinek jó, balesetmentes gurulást még a nyár utolsó heteiben :)
Igen igen. Csak a robogókat lehet nyelezni mindenhol. Azért ezt nem. Profik biztos tudják. Én nem akarok tanácsot adni, majd az idő eldönti, hogy érdemes volt 750est venni vagy az ezrest kellett volna . Haverom példáját tudom hozni: krossz motor után átült az ezres SV-re. Mondtam neki, hogy kemény lesz a gép és, hogy nem ahhoz kell a(egyenesben). Felbátorodott aztán már a kanyart is gyorsan akarta venni ami majdnem nem jött össze. Aztán mondta, hogy igazad volt. Egyenesben a hülye is tudja húzni... Szerintem az a legjobb ha kijárják a szamárlétrát (én is poni romettel kezdtem), bár ehhez sok lóvé kell. Az is félelmetes, hogy akinek van pénze az akár nulla tudással is elhozhat egy 180lóerős gépet. Ha eldöntötte, hogy vesz akkor úgy is vesz, mind1 mit mondunk neki
embertől is függ haver full kezdőként 0 motoros tapasztalattal vett egy er6n-t és tud vele úgy közlekedni ahogy egy kezdőnek kell
de nem ez a nagy átlag
Aha, simán lehet szerezni. http://www.pvm.de/w1/en/produk...
Mondjuk az első 686 EUR a hátsó meg 1029 EUR Gondolom plusz szállítás
De vitathatatlanul állat. rich_earth egy valag lóvét elégetett erre a gépre
Nagyon rendesek voltak,egyebkent is.