bontóban kérdezdd meg vagy direktre kötni egy kapcsolóval? nekem volt olyan gépem amin ez volt a baj. és ha terepen csapattuk akkor bekapcsoltam már az elején hogy had forogjon ha már van :D
Szia te elveszett ember!
A tartóssága jó volt,de nem tudom,hogy milyenre edzették meg az acélt megmunkálás után,de asszem félkemény volt
Tavasszal nekem is jön az upgrade az elejével
Csajoknak mennyire jön be a Z 750? Kinek mi a tapasztalata? Szeptemberben mászkáltam egy Sv-vel nyitott martin dobbal. Olyan szinten benézte mindenki, mint állat!
hali
én úgy csináltattam,
meg vettem a legolcsóbb 520-as fogaskereket a megfelelő fogszámmal 3 ropi kb. és esztergályos "kiszúrta" a közepét,
utána a gyári szétnyúlt lánckerékről le esztergálta a külsejét,
ezután a kettőt összehegesztette 1 profi
nekem 4 sörbe volt a dolog mert jó idő volt
de pár ezresnél nem hiszem hogy több lenne
FIGU
E betű van bele gravírozva ?
Van közületek olyan akinek a sportdobhoz van TÜV papírja és be tudná nekem szkennelni és el tudná küldeni?
Itt ezt hozza rá
Amúgy meg hátul kényelmetlen ez van, Emese nem szereti egyáltalán, nem is szokott jönni velem
A csajok meg ne emiatt szeressenek ha igen akkor baj van
A tartóssága jó volt,de nem tudom,hogy milyenre edzették meg az acélt megmunkálás után,de asszem félkemény volt
Tavasszal nekem is jön az upgrade az elejével
a Zével még nem. szóval a válaszom NEM, nem jön be nekik, a simson viszont igen
én úgy csináltattam,
meg vettem a legolcsóbb 520-as fogaskereket a megfelelő fogszámmal 3 ropi kb. és esztergályos "kiszúrta" a közepét,
utána a gyári szétnyúlt lánckerékről le esztergálta a külsejét,
ezután a kettőt összehegesztette 1 profi
nekem 4 sörbe volt a dolog mert jó idő volt
de pár ezresnél nem hiszem hogy több lenne
FIGU
Ha egy kicsit vágod az angolt, akkor ezen az oldalon
http://www.gearingcommander.co...
jóformán mindent meg tudsz nézni. És azonnal kiírja hogy milyen változásokra számíthatsz.
akkor keresek én is ilyen emberkét, tartóssága milyen?