Sziasztok! Szeretnék beállni a csapatba ! Kis Z tulajdonos vagyok , már mentem vele vagy 10 kilómétert ! Nagyon tetszik , most tanulok újra motorozni . Minden okés rajta , a tükrök kivételével . A karomat látom benne ! Tudtok valami megoldást ? Azt én is tudom hogy előre kell nézni.........
Szerintem a 2007-esnél kitolták a szervízeket, mert pl a 2005-ös szervízkönyvében tényleg 6e-t olvasok olajcserére, szelepállításra meg 24e-t. 2007/08-aséban pedig 12e az olaj/szűrő, a szelep hézag ellenőrzésre meg 42000-et.
Hotelba nalunk a hazmester faszinak a gpz 500-ba ,94-es,most van 160ezer km.pöcc-röff kis gep.nyaron mentem vele.
szerintem abba meg,nem keves bele megy.Minden nap jar vele nyaron melozni 60km-et.
Szevasztok.
A km ora allasa majdnem h teljesen mindegy,20-30ezer km ezekbe a gepekbe normalis hasznalat mellett szervizelve,semmi.egyik kollegamnak van egy o4-es 750-se 68ezerrel,a motor olyan tipp top,hang,kinezet,motor,minden,h nem lehet belekötni...vannak olyan motorok amik meg 10ezernel mar talalsz hibakat.
Biztos ezek között is akad ilyen de egy magamfajtának aki csak hétvégrkrn motorozik és akkor is csak ha jó idő van évente nem megy bele több mint 1-3 000 km. Tavaly pl 800 km-t sikerült beletennem:-((
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, most azért megnyugodtam!
Tehát abszolút reális egy 2007-esnek a 10-15e km, ha ennél több, akkor az is legalább elvileg teljesen valós. Persze nincs ezzel gond, felőlem lehet benne 40e is, csak akkor valós legyen.
Féltem, hogy vissza vannak ezek is pörgetve keményen, mint a GSX-R-ek stb... Mert ott szinte általános az ilyen 2005-06-osoknál az 50000 km, ami 20-ra, 15-re vissza van állítva.
Üdv a csapatban!
Ilyen adapterrel lehet orvosolni a problémát vagy kormánycsere