persze hogy van különbség a súlyukban
gyárinál meg van hogy mennyi van rajta elvileg minden korményhoz kéne hogy legyen hozzá való súly mivel függ attól is hogy milyen a mérete a kormánynak
Ha valakit érdekel elcserélném: Z750-re 2007-től ERMAX-os narancssárga hasidomom (0-km-es) gyárira vagy ERMAX típusúra a lényeg hogy candy lime zöld legyen. (mielőtt lefestetném gondoltam egy próbát megér).
Tegnap voltam a torokbalinti Red Baron kereskedesben es megint ott lattam a jokicsifasza Z750-emet, amit 2008-ban eladtam. Mar 39.000 km van benne. Vagyis inkabb meg csak. Van rajta Leo Vince dob meg Kawasaki felnicsik. Ugy fest, szegenykemnek azota csak olyan gazdai voltak, akik a motort nezegetni szeretik. Nem ismeri valamelyikotok a darabot? (Piros)
A blokk oldalán lévő aranyszínű festéket keresek... Állítólag rámutatás után vannak helyek, ahol kikeverik a szint és spray-s flakonba is töltik.
Tud valaki ilyen helyet? (Lehetőleg Pesten :D )
Rendicsek köszi.
Csak egy egyszerű dologra gondoltam, viszont áttúrtam a netet és nem találtam.
Szóval olyan kellene, amit a kormányrögzítő fémre lehetne valahogyan rögzíteni. Nem kamerát tennék rá, hanem csak az optikáját, szóval súlya nincs, és rendes kamerarögzítő csavarral lehet megfogatni.
Én nem centíroztatok mégse szitál még 220- nál sem. Voltak nekem is problémák vele, rossz első teló beállítás (túl kemény), rossz méretű hátsógumi Dunlop 209GP 190/60 ez rázta elejét, hátát, ennek gyártását be is szüntették pont a szitálás miatt. Ha nyelezed, az ülésben csússz hátra teljesen, ez sokat segít a szitálás megszűnésén. A kormánysúlynak ehhez szerintem nem sok köze van!
Hát igen én alacsonyabb vagyok jóval (a kg passzol kb ) és ezért más sebességeknél jönnek elő a kellemetlenségek....
A nagyobb plexiknek nagy része elég idiótán néz ki. Ez van. Majd kitalálsz valami tutit
Szevasz.
Nalam a problema,h 185magas vagyok,es 86kg.Nekem mar 120nal is hosszu tavon kellemetlen,mivel az iden ugy nezz ki marad a Z,ezert valamit csinalni kell vele.keszulok en is egy kis atalakitasra ,bar en csinaltattom.lesz par dolog.a plexivel kapcsolatban meg en is ugy hallotam h csak kicsivel lett jobb a gyari(ezert kerdezem mert akkor masikat kell venni).
Hmm hát ez érdekes mert ha a gyárival jó volt akkor ezzel lesz valami gebasza amin módosítani kell, meg kell mérni mennyi súly volt a gyárin, meg mennyi van ebben
A centírozás jó a gyári kormánnyal nem szitált csak végsebesség környékén, hogy mennyi súly van rajta nem tudom megmondani.
Limepower-től vettem a kormyányt és mondta hogy esztergáltatott bele plusz súlyokat és bele vannak ütve a csőbe de látszanak is amikor a végsúlyt kihúzom. Lehet hogy kellene még bele?
Kis plexivel kapcsolatos friss tapasztalataim: Gondolom számít a testmagasság is (én "mélynövésű" vagyok ).
Eddig kb 130-140 ig volt elviselhető a szél nekem hosszabb távon is akár nem csak 1-2 kilóméteren most ez 150-160ra változott. Szóval valamit ér az biztos.
Még vannak bibik mert "kiló80" után beszitál a kormány mint állat szóval lehet hogy kellene bele még súly vagy nem is tudom.
A tükrök 130ig bírják utána behajlik a feje szóval vannak még csizsolgatni valók...
Meglett a mai motorozás eredménye.... akkor sem voltam 100-as mikor elindultam már, most meg belázasodtam XD bazze XD Jha és beavattam az új ruhát. Marha jóóóó :P
gyárinál meg van hogy mennyi van rajta elvileg minden korményhoz kéne hogy legyen hozzá való súly mivel függ attól is hogy milyen a mérete a kormánynak
Rendszámtartó felkerült?
Ha valakit érdekel elcserélném: Z750-re 2007-től ERMAX-os narancssárga hasidomom (0-km-es) gyárira vagy ERMAX típusúra a lényeg hogy candy lime zöld legyen. (mielőtt lefestetném gondoltam egy próbát megér).
Széles utat mindenkinek!
a kawasaki @ steelhorsemotor .hu elérsz!
Ja,valami lesz az tutti.majd kiderul mi .
Tud valaki ilyen helyet? (Lehetőleg Pesten :D )
Csak egy egyszerű dologra gondoltam, viszont áttúrtam a netet és nem találtam.
Szóval olyan kellene, amit a kormányrögzítő fémre lehetne valahogyan rögzíteni. Nem kamerát tennék rá, hanem csak az optikáját, szóval súlya nincs, és rendes kamerarögzítő csavarral lehet megfogatni.
A nagyobb plexiknek nagy része elég idiótán néz ki. Ez van. Majd kitalálsz valami tutit
Próbálj ki hosszabb, így nehezebb csavart használni.
Azt honnan lehet tudni, hogy mekkora kormánysúly kell?
Egyáltalán van különbség köztük?
köszi
Kellene Help, a faridom patentokat hol lehet venni, illetve jobb oldali dekni tömítés kellene. Z1000 2003
Kawazsolti?
Nalam a problema,h 185magas vagyok,es 86kg.Nekem mar 120nal is hosszu tavon kellemetlen,mivel az iden ugy nezz ki marad a Z,ezert valamit csinalni kell vele.keszulok en is egy kis atalakitasra ,bar en csinaltattom.lesz par dolog.a plexivel kapcsolatban meg en is ugy hallotam h csak kicsivel lett jobb a gyari(ezert kerdezem mert akkor masikat kell venni).
Limepower-től vettem a kormyányt és mondta hogy esztergáltatott bele plusz súlyokat és bele vannak ütve a csőbe de látszanak is amikor a végsúlyt kihúzom. Lehet hogy kellene még bele?
Kis plexivel kapcsolatos friss tapasztalataim: Gondolom számít a testmagasság is (én "mélynövésű" vagyok ).
Eddig kb 130-140 ig volt elviselhető a szél nekem hosszabb távon is akár nem csak 1-2 kilóméteren most ez 150-160ra változott. Szóval valamit ér az biztos.
Még vannak bibik mert "kiló80" után beszitál a kormány mint állat szóval lehet hogy kellene bele még súly vagy nem is tudom.
A tükrök 130ig bírják utána behajlik a feje szóval vannak még csizsolgatni valók...