Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

az olajszűrő kötelező nehagyd rajta a régit, mert az előző olajból összeszedett koszt csuvát neakard beleengedni az új olajba
amúgy sokszor tárgyaltuk így márkábol mind1 csak jólegyen (castrol motul repsol....)
a viszkozitás meg gyárilag 10W40 de ha kicsiit sportosabban motorozol akkor inkább 10W50
jah és 4 liter vegyél mert én úgyemlékszek 2-3 deci maratt 4 lityóbol
Szeva szomszéd!

Én is mehetek? inni nagyon tudok
Üdv!

3,3-3,5 lityi (nemtom milyen kiszerelésben veszed at olajat én 4 literest szoktam) majd sasoljad a kis ablakot mikor lesz jó helyen a szint. Ha szűrőt nem cserélsz akkor kevesebb kell.
Sziasztok.
Kawasaki Z 750 S 2005
Olajcsere előtt állok, de sajnos nem tudom pontossan mennyi olajat tegyek bele.

A segítséget előre is köszönöm!
gyári újban tudok segiteni!
Halló. Valamelyikteknek nincsen véletlenül elfekvőben egy airbox-fedél amitől nem sajnálna megszabadulni? Vevő lennék rá.
Szeva, amikor jólesik, rádbízom
Mi van jönnél te is?
Gyere téged is szívesen látlak, persze neked fizetős
Szia!
Ami a mocin van olyat tudok 750-hez sötétben.Az tuti jó rá mert már két 750-hez adtam el belőle.
KÖszi a "meghívást":D:D:D
MOst te mivel fogsz idén motorozni vakker?:)
Köszi a segítséget Zoltán! Be tudtam kötni, nekem tetszik a dolog, mondjuk hozzátartozik, hogy nekem elég gagyi indexeim voltak, szóval ez ahhoz képest megváltás, meg mostmár végre nem kell állandóan fel meg leszerelnem a hátsó idom távtartókat a 2 oldaltáskához, mert eddig nyomták az indexeket. Szal nekem bevált.

A patentok meg... Hát nézd az enyémek bele voltak már rohadva-avasodva, próbáltam énis csavarhúzóval szépen kiszedegetni, de mivel még a gyári volt benne, ezért úgy tört mint a ropi. Amúgy ilyen patentokat bárhol lehet kapni?
Szomszéd Úr!

Köszi a meghívást!
Mikorra menjek, hogy se túl korán, se túl megkésve (mint a múltkor) ne legyek?

Z.
Üdvözöllek! Ha a képen szereplő plexi jó a 2004-es z750-hez,és ezt teljes biztonsággal tudod állítani, akkor engem,lehet hogy érdekelne!Mivel nemrég cseréltem le a bringám még nem vagyok doktora professzora a típusnak de ami tény a z1000 fejidomja különbözik a z750 től.Ha utánna tudsz járni a témában lehet tudunk üzletelni.
Hali Imi!

Ami az elektronikai részét illeti a dolognak, az nagyon egyszerű.
Én is integrált hátsó lámpát vettem, bár az indexeket nem fogom bekötni. Kipróbáltam és nem tetszett....
Szóval mindkét index két-két vezetéke közül arra kötsd rá a lámpából jövő index egy-egy vezetékét (szerintem narancs és kék), amelyik nem a fekete-sárga (mivel az a test). A fekete-sárga marad "üresen", így csak egy-egy vezetéket kell bekötni (mivel test már van a hátsó lámpában...).
Ezek mellett még van egy csatlakozó, melyet a gyári helyére dugsz és kész is.

...Én a farokidom patentját simán ki tudtam venni és szerintem ugyanúgy vissza is fog menni...

Ha még mindig kellene kapcsolási rajz, akkor szólj, otthon nekem van manualom a Z1000-hez is...

Z.
Hali!
Tegnap sikeresen lebontottam az idomokat a motorról, a faridom alsó eleme valami patentokkal volt rögzítve, azokat nem tudtam kibontani, mint a többi kábeltartó gyűrűt, így azok kitörtek. Gondolom egyszer használatosak... remélem nem csináltam nagy bajt.
Meg kihúzogattam hátul a kábeleket, és gondolkodom hogy kössem be a hátsó lámpát... Mert eddig ugye a lámpatestből jött 1 nagy kábel ami csatlakozóval illeszkedik, az tiszta sok. Az indexekből 2-2 kábel jött. Az új lámpából (benne van az index) 1-1 kábel jön ki. Azokat hova kell bekötni? Tudna valaki segíteni? Essetleg van valkinek szervíz útmutatója, kapcsolási rajza?
nem mert engem Kovács Bencének
Minden 2. embert így hívnak
hívlak holnap, egyeztetünk
naaa fateromat is így hívják
Eladod? Mi lesz helyette?

Akik szombaton jönnek: 1145 Bp, Róna utca 205/a
Kapucsengő: Kovács Gábor
néztem a profil képeden, még feszíthető a lánc,
a gyári lánc kb 30ezret kibír, a hátsó lánckerékkel,
és inkább az első lánckerék fárad el hamarabb
Rendben, köszöntem szépen.
lehet még feszíteni rajta, ha igen ok
illetve normál használatnál, ez még rendben van
Természetesen úgy gondoltam, hogy ha rossz a lánckerék cserélem láncostul, mindenestül, csak kíváncsi lettem volna, hogy nagyon gáz, vagy még belefér. A lánc egyébként még jónak tűnik, nem ugrál, nem nyúlt meg nagyon.