az olajszűrő kötelező nehagyd rajta a régit, mert az előző olajból összeszedett koszt csuvát neakard beleengedni az új olajba
amúgy sokszor tárgyaltuk így márkábol mind1 csak jólegyen (castrol motul repsol....)
a viszkozitás meg gyárilag 10W40 de ha kicsiit sportosabban motorozol akkor inkább 10W50
jah és 4 liter vegyél mert én úgyemlékszek 2-3 deci maratt 4 lityóbol
3,3-3,5 lityi (nemtom milyen kiszerelésben veszed at olajat én 4 literest szoktam) majd sasoljad a kis ablakot mikor lesz jó helyen a szint. Ha szűrőt nem cserélsz akkor kevesebb kell.
Köszi a segítséget Zoltán! Be tudtam kötni, nekem tetszik a dolog, mondjuk hozzátartozik, hogy nekem elég gagyi indexeim voltak, szóval ez ahhoz képest megváltás, meg mostmár végre nem kell állandóan fel meg leszerelnem a hátsó idom távtartókat a 2 oldaltáskához, mert eddig nyomták az indexeket. Szal nekem bevált.
A patentok meg... Hát nézd az enyémek bele voltak már rohadva-avasodva, próbáltam énis csavarhúzóval szépen kiszedegetni, de mivel még a gyári volt benne, ezért úgy tört mint a ropi. Amúgy ilyen patentokat bárhol lehet kapni?
Üdvözöllek! Ha a képen szereplő plexi jó a 2004-es z750-hez,és ezt teljes biztonsággal tudod állítani, akkor engem,lehet hogy érdekelne!Mivel nemrég cseréltem le a bringám még nem vagyok doktora professzora a típusnak de ami tény a z1000 fejidomja különbözik a z750 től.Ha utánna tudsz járni a témában lehet tudunk üzletelni.
Ami az elektronikai részét illeti a dolognak, az nagyon egyszerű.
Én is integrált hátsó lámpát vettem, bár az indexeket nem fogom bekötni. Kipróbáltam és nem tetszett....
Szóval mindkét index két-két vezetéke közül arra kötsd rá a lámpából jövő index egy-egy vezetékét (szerintem narancs és kék), amelyik nem a fekete-sárga (mivel az a test). A fekete-sárga marad "üresen", így csak egy-egy vezetéket kell bekötni (mivel test már van a hátsó lámpában...).
Ezek mellett még van egy csatlakozó, melyet a gyári helyére dugsz és kész is.
...Én a farokidom patentját simán ki tudtam venni és szerintem ugyanúgy vissza is fog menni...
Ha még mindig kellene kapcsolási rajz, akkor szólj, otthon nekem van manualom a Z1000-hez is...
Hali!
Tegnap sikeresen lebontottam az idomokat a motorról, a faridom alsó eleme valami patentokkal volt rögzítve, azokat nem tudtam kibontani, mint a többi kábeltartó gyűrűt, így azok kitörtek. Gondolom egyszer használatosak... remélem nem csináltam nagy bajt.
Meg kihúzogattam hátul a kábeleket, és gondolkodom hogy kössem be a hátsó lámpát... Mert eddig ugye a lámpatestből jött 1 nagy kábel ami csatlakozóval illeszkedik, az tiszta sok. Az indexekből 2-2 kábel jött. Az új lámpából (benne van az index) 1-1 kábel jön ki. Azokat hova kell bekötni? Tudna valaki segíteni? Essetleg van valkinek szervíz útmutatója, kapcsolási rajza?
Természetesen úgy gondoltam, hogy ha rossz a lánckerék cserélem láncostul, mindenestül, csak kíváncsi lettem volna, hogy nagyon gáz, vagy még belefér. A lánc egyébként még jónak tűnik, nem ugrál, nem nyúlt meg nagyon.
az olajszűrő kötelező nehagyd rajta a régit, mert az előző olajból összeszedett koszt csuvát neakard beleengedni az új olajba
amúgy sokszor tárgyaltuk így márkábol mind1 csak jólegyen (castrol motul repsol....)
a viszkozitás meg gyárilag 10W40 de ha kicsiit sportosabban motorozol akkor inkább 10W50
jah és 4 liter vegyél mert én úgyemlékszek 2-3 deci maratt 4 lityóbol