Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali

igazából amit megnéznek azok a gumik, a világító dolgok, duda fékek, a kipuff ne legyen hangos szóval rendben lesz így
Megjöttek az új indexeim
Jó estét
Ló estét
mármint a két legbelső patenté
hello!

a patent nekem is eltört. de én nem tettem vissza semmit. annak a patentnek van funkciója?
köszi
Sziasztok!
Rendelt esetleg már valaki eBay-ról Suomy sisakhoz plexit? Úgy hirdeti a víztisztát, hogy antifog bevonattal és sokkal olcsóbb mint nálunk.
köszi
Szia!
Tudok rendelni.Most is érkezik egy de az már elkelt.Természetesen ki van fúrva olyan mint a Z1000é!Adatlapomon ott van az elérhetőségem küldj egy mailt és megbeszéljük a részleteket.
Üdv,Bali!
Érdekelne engem egy ilyen plexi 2004es Z750eshez ha van! Ez már előre ki van fúrva? Nekem olyan kéne, mint a 2003as Z1000é.
IGen! Ha ezt leveszed alatta a légszürö
Kösz. Csak a biztonság kedvéért... ez az a része az airboxnak ami közvetlenül a légszűrő fölé esik egy ovális kis nyílással 90 fokban előre nézve, igaz?
fedél 5800ft és van egy tömités 1200ft rendelésre!
Kawazsolti!

Aha :)
Szia!

Z-750 04 légszürö fedélre gondoltál?
Sziasztok!
tosztam fel egy vidit adatlapomon van ha vkit érdele
Köszi a válaszokat.

Pl. a dudára, és a láncvédőre nem is gondoltam,de szerencsére mindkettő rendben van
Harcipocok,

duda!
Van amikor köcsögösködnek az izzókészlettel vagy eu csomaggal...
hi
hirtelen a láncvédő pl
Index kresz szerint percenként 60-120 villogás között az okés.
A tükrök ha szemétkednek igen kell az E betű de inkább a gumikon világítótesteken és kipuff a lényeg. Szerintem jó vagy így is!
Üdv!
Nemtom,valami majd lesz.
Halihó!
Lenne még egy kérdésem, ha nem gond:
Első forgalomba helyezésnél a műszaki vizsgára való felkészüléskor mire figyeljek hogy ne bukjon meg a motor?

Amit tudok:
- Gumi felület, profil mélység jó
- Fékek jók, fém fékcsövekkel friss fékolajjal
- Kormányteló jó: fékezéskor a kormányteló megsüllyed
- Műszerfal visszajelzés jó (üres,fényszóró,index,stb..)
- Lámpák megfelelően világítanak
- Kipufogó gyári
- Kapaszkodó öv nincs a hátsó ülésen, de van kialakítva kapaszkodó oldalt, bár az nem gyári, hanem sufni tuning
- Nem okádja a füstöt, nem olajos a blokk.
- Rendszámtábla felett piros prizma.

Az indexekben benne van az E betű, de még nem mértem meg, hogy mennyit villog egy perc alatt.hallottam olyan pletykát, hogy ha gyorsan villog, akkor meghúzzák, ezért lassító relét kell bekötni.
Visszapillantókon nincs E betű, gondolom akkor ez alap csere

Esetleg kell még valamire figyelnem, ami elkerülte a figyelmem ?
4 liter kell ha cserélsz szűrőt akkor 3,8 megy bele
Kawazsolt!
Egy árat tudsz mondani rá?
Köszönöm a választ!:)
Természetesen olajszűrőt és légszűrőt is cserélek.Na meg láncszett:)De, legalább most egy ideig nem kell hozzányúlni!
Nálam meg az a helyzet hogy nem tudok menni mégsem.
Sorry mindenkinek!