ebben az astrában az volt a jó hogy, a laikusoknak csak 1 OPEL astra
mondjuk az ültetés, 18-as felni, ülések az 5 pontos övekkel, carbon, spoilerek, motorház látszottak,
a hangján is hallatszott /dupla 60-as kipu rendszer/
de hát ilyen csili-vili autó sok van,
de ez belül is bitang volt,
járt vele széria drag versenyekre, a bolondja
Am ez a nagyvason rendeltem. Robis mondta hogy nem jó. Nem is volt jó ezért kb 60%-ban átalakítottuk ésnagyon penge lett vele :D 1000000x jobb mint a gyári.
én egy golf 2-vel mentem gyári 1,6 diesel lett átalakítva. golf4 1.9 tdi blokk ment bele. hát ... kb 220 Le most. 4-ben a 17-es kerék megforgott alatta. Viszont annak is csak 210 volt a vége.
Az a probláma hogy a gyári indexnek egy nagy négyszög vagy milyen lyuk van. DE nagy.. Ezzel szemben a ledes indexnek meg egy 10-es szára van és kész. És ebbe a lyukba nem tudom belefogatni. Ezért lehet venni valahool hozzá ilyen kiegészítőt ami abba a nagy lyukba belemegy és a közepén egy 10-es furat van.
Pfhuu nekem turbos Calibram volt összkerekes,nagyobb turbo,kisebb atalakitasok,csak nagyon komoly autok tudtak lenyomni.Subaru impreza wrx sti jatek volt nekem..
hali,
van 1 örült haverom, akinek G astra-ja van 1.8-as motorral,
ami kicsit át van alakítva ,
az autóból rengeteg minden kiszórva, hátsó ülések, kárpitok, motorház carbon, stb...
futómű, fék tuning /16colos keréknél kisebb nem fér fel rá, az is éppen/
motor kompletten, váltó, difi, elektronika tuning,
komplett nitró kitt, stb.
szerintem vagy 1-2 millát ráköltött anyag árban,
minden szerelést maga csinált,
párszor autózgattam vele, mad max stílusban nyomja,
és kedvenc hobbija hogy a komolyabb autós kollégákat szopassa
láttam már X 5-ös tulaj szemét kerekedni amikor kinyílt a nitró szelep
FIGU
Igen vannak,es a legjobb mikor szar kis autokkal akarnak virgonckodni.2ik meg amikor vki kigyorsit,durva...
Nekem kb 2honapja egy Q7 gyorsitott ki,mire en is padloztam,120nal h elozom, 160 rohog melletttem a bunko 200elotte vagyok,es csak nezz h mi is törtent.Q7 nem birta tovabb
hali
nem nagyon értem az index gondodat
én is cseréltem /igaz a régin/ mini indexet simán a régi helyére felment
de ha velemi távtartó kell, csinálj, barkácsboltban rengeteg minden kapható amit ilyen célra tudsz használni, pár forintért!
FIGU
pff.. Hát vannak hülyék.. Sajnos. Nekem volt hogy megyek a teherautóval szerencsére üres voltam.. Elkezdek előzni egy vw craftert ment 60-al.. mondom megelőzőm.. felénél jártam mikor elkezd gyorsítani.. és egy 18-19 méteres szerelvénnyel nem úgy előz az ember.. a végén 95-el mentem, mellett mikor megutnam hogy nem enged.. mögötte már voltak nem tudtam visszamenni szembe jöttek.. így ráhúztam a kormányt. SOK SZEMÉT TAHÓ van az utakon sajnos..
Szevasztok.
Ma 80-as tablanal megyek 100-110-el,mire egy 1,2es clio elozni probal,en megyek ugyanugy tovabb,jönnek szembe,ö meg tol le az utrol es neki all feljebb.Kerdem en mi a faszert akar 80-as tablanal 1,2clioval vki elözni?
Huu beragtam..
Köszönöm a segítséget.
Igazából nem tudom hogy melyik lenne az.. A feszítőhüvelyest néztem itt nem tudom hogy mi legyen. DE majd benézek egy autósboltba akkor megnézem. Indexhez kellene scak olyan műanyag lapocska mert így most csak lóg az index elől és így menni sem lehet vele.
nekem is kellett patent oda volt itthon egy bazinagy zsák fater régen patent@biliccsel foglalkozó cégnél dolgozott abban találtam simán megfelelőt nehogy vegyél drágán bármelyik patentesnél lehet venni kb 20-30 ft/db áron
Kedves Z1000 tulajok hozzátok szólnék. Fennáll a kérdés, hogy 2002es ZX9R-em elcseréljem egy 2003as Z1000-re. Ült át hasonló kategóriáról valaki?
Egy viszonylag erős sor4 gyorsasági után hogy viselkedik az ezres?
Kényelem két személyre?
Írnak jót is, rosszat is az első szériás z-ről, pls help.
Unalmamba született ez a kérdés, jövőre újítani kellene
Sziasztok!
Nagy baj van.. Segítségeteket kérném... Szal a 07-es Zéén a műszarfalon vannak azok a patentok.. Na nekem eltört 1. mert máshogy nem tudtam levenni a gyári indexeket. A másik meg hogy kellene nekem a ledes indexhez előre olyan műanyag lap vagy mi amivel fel tudom fogatni. Olyat hol tudok venni?
Am a hátulja kész lett. És ilyen lett A kép nem a legjobb. DE ez van :( :)
mondjuk az ültetés, 18-as felni, ülések az 5 pontos övekkel, carbon, spoilerek, motorház látszottak,
a hangján is hallatszott /dupla 60-as kipu rendszer/
de hát ilyen csili-vili autó sok van,
de ez belül is bitang volt,
járt vele széria drag versenyekre, a bolondja
van 1 örült haverom, akinek G astra-ja van 1.8-as motorral,
ami kicsit át van alakítva ,
az autóból rengeteg minden kiszórva, hátsó ülések, kárpitok, motorház carbon, stb...
futómű, fék tuning /16colos keréknél kisebb nem fér fel rá, az is éppen/
motor kompletten, váltó, difi, elektronika tuning,
komplett nitró kitt, stb.
szerintem vagy 1-2 millát ráköltött anyag árban,
minden szerelést maga csinált,
párszor autózgattam vele, mad max stílusban nyomja,
és kedvenc hobbija hogy a komolyabb autós kollégákat szopassa
láttam már X 5-ös tulaj szemét kerekedni amikor kinyílt a nitró szelep
FIGU
Norautonal lehet venni 10-es csomagban patentet.
Nekem kb 2honapja egy Q7 gyorsitott ki,mire en is padloztam,120nal h elozom, 160 rohog melletttem a bunko 200elotte vagyok,es csak nezz h mi is törtent.Q7 nem birta tovabb
nem nagyon értem az index gondodat
én is cseréltem /igaz a régin/ mini indexet simán a régi helyére felment
de ha velemi távtartó kell, csinálj, barkácsboltban rengeteg minden kapható amit ilyen célra tudsz használni, pár forintért!
FIGU
Ma 80-as tablanal megyek 100-110-el,mire egy 1,2es clio elozni probal,en megyek ugyanugy tovabb,jönnek szembe,ö meg tol le az utrol es neki all feljebb.Kerdem en mi a faszert akar 80-as tablanal 1,2clioval vki elözni?
Huu beragtam..
Igazából nem tudom hogy melyik lenne az.. A feszítőhüvelyest néztem itt nem tudom hogy mi legyen. DE majd benézek egy autósboltba akkor megnézem. Indexhez kellene scak olyan műanyag lapocska mert így most csak lóg az index elől és így menni sem lehet vele.
A motor alól jobban tol,rövidebb fokozatok,de amúgy hasonló a kényelem csak egyenes háttal ülsz!Hibákat nem tudok,mivel KAWASAKI
Sok különbséget nem fogsz érezni mivel a ZX9-es motorból csinálták a Z1000-et abból pedig a 750-et.De szóljatok a ha tévednék.
Kedves Z1000 tulajok hozzátok szólnék. Fennáll a kérdés, hogy 2002es ZX9R-em elcseréljem egy 2003as Z1000-re. Ült át hasonló kategóriáról valaki?
Egy viszonylag erős sor4 gyorsasági után hogy viselkedik az ezres?
Kényelem két személyre?
Írnak jót is, rosszat is az első szériás z-ről, pls help.
Unalmamba született ez a kérdés, jövőre újítani kellene
Nagy baj van.. Segítségeteket kérném... Szal a 07-es Zéén a műszarfalon vannak azok a patentok.. Na nekem eltört 1. mert máshogy nem tudtam levenni a gyári indexeket. A másik meg hogy kellene nekem a ledes indexhez előre olyan műanyag lap vagy mi amivel fel tudom fogatni. Olyat hol tudok venni?
Am a hátulja kész lett. És ilyen lett A kép nem a legjobb. DE ez van :( :)