Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gondom nekem sem volt szerencsére... de tudod azok a fránya álmok itt a fejemben. fém fékcső, színes lánc, fokozatkijelző stb... :D
nekem eddig semmi gondom nem volt vele kopp-kopp
hát vannak itt az oldalon olyanok, akik többet költenek egy simsonra, mint egy átlagember a Z re :D

mondjuk amióta megvettem a Z-t én is csak költök rá..
mindig lehet számolgatni, a Z használata sem annyi mint egy simsoné ez egy ilyen biznisz
volt 1 éve valamelyik motoros oldalon (az is lehet hogy ezen), hogy összeírták, mennyibe is kerül 1 évben fenntartani egy 2T és egy 4T motort. Azt hozták ki, hogy jóval drágább a 4T, bár ritkábban kell szervizelni, de akkor jobban a zsebbe kell nyúlni.
azt mondanom sem kell, irtózatos összegek jöttek ki, igaz, hogy az amortizációs költségeket is beleszámolták.
de több embertől hallottam, hogy 2 óra cross az 10.000 ft. (persze ez mindennel:amortizáció, motor értékcsökkenés benzin, olaj, kopó alkatrész stb.)
mára tele lett a tököm a melóval.... elmegyek haza.... majd otthonról még leszek

még egy indó azoknak akinek kéne emelő, most esztergáltatunk rá egyedi kerekeket erős anyagból ha az megvan akkor lesz pontos ár és kép stb. remélem hétvégére meglesz
ja nekem is tetszik és még a kinézete is ok... csak ha most megveszem akkor még kéne rá valami cross ruha is.. még picit halasztom a dolog ..2-3 hétig
ez jo teljesen.
na egy ilyet találtam : ez még jól is néz ki
Akkor meg vegyel egy lc4-est, nagy hatso lanckerek es ennyi.
én ma is azzal vagyok melóban
ezt azért mondom mert közvetlen egy erdő mellett lakom és tudom ha lenne egy ilyenem akkor a 8 óra meglenne minden héten... na azt meg köszi nem
ez az egy nem szimpatikus a crossban... ami az igazi lenne valami enduró az kéne nekem inkább abból valami ami crosshoz közel áll és nem üzemórás szar
igen azok.Mondjuk a 4t-nel jobb mert nem annyira szerviz igenyes mint a 2t.Hasznalatol is fugg,ha hobby szinten nyomod akkor nem annyira..en mivel sokat nem hazsnalom evi 1x megy a haverhoz aki versenyez,olajok ,szurok,teloszimeringek,olyan alkatresz ar,plusz egy kaja nalunk.Louisnal megveszek mindent neki,max 150eu.
*versenyez is*
fel se tűnik ha már ha hülyeséget írok...
ezek mind üzemórásak.
de ahogy egy crossos haverom mondta (verseny is): "szervizelni óránként kell"
8 óránként cserél olajat, légszűrő MINDEN alkalom után kitisztít, 10 óránként csere. lánc is hamarabb kopik. 80 óránként dugócsere....
elég körülményes, és iszonyat pénz, feltéve, ha mindent rendben meg akarsz csinálni.

ma kivonattam a motort ideiglenesen a forgalomból... tavaszig csak nézegetni lehet :(
jó tudni, amúgy ez üzemórás igaz? hány üzemóra után van szervíz? miket kell csinálgatni rajta olyankor?
Szép estét!
Nagyon szépen köszönöm az infót&tanácsot Zsolti!
Jó éjszakát Z fórum!
holnap írok neked emailt, kösszke
Igy van yami,mellesleg meg elemeket is lehet hozza venni használtan ,nagyon jó áron vannak .
ki ázott még ma hazafelé?
hali!

holnap én is hívlak látom fent van a számod
Roys!
Köszi szépen, holnap hívlak!

Z.
Elvileg egy gyári Z750 kulcsot másoltunk így valószínűleg jó!És akit érdekel attól max 1000 ft-ot kérek és el is postázom.

zoltan.illes

Megnéztem hogy jó e a 636-os rugóra és szerintem kis köszörüléssel megoldható hogy jó legyen,akkor pedig a 10-es rúgójára is jónak kell lenni