volt 1 éve valamelyik motoros oldalon (az is lehet hogy ezen), hogy összeírták, mennyibe is kerül 1 évben fenntartani egy 2T és egy 4T motort. Azt hozták ki, hogy jóval drágább a 4T, bár ritkábban kell szervizelni, de akkor jobban a zsebbe kell nyúlni.
azt mondanom sem kell, irtózatos összegek jöttek ki, igaz, hogy az amortizációs költségeket is beleszámolták.
de több embertől hallottam, hogy 2 óra cross az 10.000 ft. (persze ez mindennel:amortizáció, motor értékcsökkenés benzin, olaj, kopó alkatrész stb.)
mára tele lett a tököm a melóval.... elmegyek haza.... majd otthonról még leszek
még egy indó azoknak akinek kéne emelő, most esztergáltatunk rá egyedi kerekeket erős anyagból ha az megvan akkor lesz pontos ár és kép stb. remélem hétvégére meglesz
igen azok.Mondjuk a 4t-nel jobb mert nem annyira szerviz igenyes mint a 2t.Hasznalatol is fugg,ha hobby szinten nyomod akkor nem annyira..en mivel sokat nem hazsnalom evi 1x megy a haverhoz aki versenyez,olajok ,szurok,teloszimeringek,olyan alkatresz ar,plusz egy kaja nalunk.Louisnal megveszek mindent neki,max 150eu.
ezek mind üzemórásak.
de ahogy egy crossos haverom mondta (verseny is): "szervizelni óránként kell"
8 óránként cserél olajat, légszűrő MINDEN alkalom után kitisztít, 10 óránként csere. lánc is hamarabb kopik. 80 óránként dugócsere....
elég körülményes, és iszonyat pénz, feltéve, ha mindent rendben meg akarsz csinálni.
ma kivonattam a motort ideiglenesen a forgalomból... tavaszig csak nézegetni lehet :(
mondjuk amióta megvettem a Z-t én is csak költök rá..
azt mondanom sem kell, irtózatos összegek jöttek ki, igaz, hogy az amortizációs költségeket is beleszámolták.
de több embertől hallottam, hogy 2 óra cross az 10.000 ft. (persze ez mindennel:amortizáció, motor értékcsökkenés benzin, olaj, kopó alkatrész stb.)
még egy indó azoknak akinek kéne emelő, most esztergáltatunk rá egyedi kerekeket erős anyagból ha az megvan akkor lesz pontos ár és kép stb. remélem hétvégére meglesz
fel se tűnik ha már ha hülyeséget írok...
de ahogy egy crossos haverom mondta (verseny is): "szervizelni óránként kell"
8 óránként cserél olajat, légszűrő MINDEN alkalom után kitisztít, 10 óránként csere. lánc is hamarabb kopik. 80 óránként dugócsere....
elég körülményes, és iszonyat pénz, feltéve, ha mindent rendben meg akarsz csinálni.
ma kivonattam a motort ideiglenesen a forgalomból... tavaszig csak nézegetni lehet :(
Nagyon szépen köszönöm az infót&tanácsot Zsolti!
Jó éjszakát Z fórum!
holnap én is hívlak látom fent van a számod
Köszi szépen, holnap hívlak!
Z.
zoltan.illes
Megnéztem hogy jó e a 636-os rugóra és szerintem kis köszörüléssel megoldható hogy jó legyen,akkor pedig a 10-es rúgójára is jónak kell lenni