Ezeket a dolgokat egész 1szerüen ki lehetne szűrni,márpedig ugy h pszichológus,komoly teszt,és a hülye ,nyeretlen kis gyerekek ott elvéreznek azonnal. Sajnos az esetek nagy százalékában a gondolkodással van a baj,és a motorozási tudással.Tudnék mesélni miket láttam már,higgyétek el nem volt élvezetes látvány,mai napig éjjel felkelek ha egy-egy kép bevillan.
Persze kell az ész meg a tisztelet és ha ezt te vagy én vagy itt a fórumban vagy egy csomó motoros így gondolja az rendben is van... csak tényleg az a baj hogy gazdag apuci hülyegyerek fiát és a többi hülyét ezzel nem szűröd ki a potenciális motorozni nem tudó és balesetveszélyes idióták közül, ezért kéne valami szabályzás. Egyik barátom is kb. 5 éve kezdett motorozni vett egy mille r-t, még él semmi baja, szóval tényleg lehet ésszel is ha tudod hol a helyed de sajnos nem ez a nagy átlag...
ez is igaz,én pl azt nem engedném akárhányéves is vagy rögtön meg lehessen csinálni a nagy A-t... előttem min. 2 évig kisebb kategóriás jogsi kéne szerintem
és lehetne szigorítani a vizsgát is + jó lenne ha ott is tanítanának valamit a motorozásról, mert ott csak arra mennek hogy a vizsgán vlahogy átcsússzon de semmi technikai képzés stb ami pedig kéne
Én meg azt mondom h ész kell a motorokhoz,és felnőtt gondolkodás akkor nem lesz baj.Nem a lóerő a lényeg.Az h tisztelt a motort,utat,jó állapotban legyen a gép,és figyelj oda a forgalomba közlekedőkre.Én pl fazer 1000-el kezdtem,a nagymotoroknál,és nem történt baj.
az egy sör után még bírok a motorral... aki iszik és úgy vezet mind1 hogy mit legyen az motor vagy autó nem sajnálom ha valami baja lesz.. csak általában mindig másnak okoz balesetet és nem neki lesz közben baja...
volt itt mellettünk Dunakeszin egy baleset egy csávó úgy előzőtt az a6-tal hogy szemben jöttek ... frontálisan nekiment a swiftnek 2-en meghaltak ketten ő meg már most szabadon jár kel...
Teljes mértékig igazad van!
Én pedig pont az az ember vagyok aki nem tartotta be a lépcsőket. Babetta után gixxer 600 K4. Előtte csak a jogsinál űltem nagymotoron. Teljesen másképp motorozok most mint az első éveimben meg azóta amióta egy olyan cimbi halt meg aki ugyancsak nem tartotta be a lépcsőket.
Biciklivel is meg lehet halni, meg gyalog is meg autoban is
Azert kell betartani a lepcsot, mert gondoljunk csak vissza, hogy milyen esszel motoroztunk az elso evben, evekben. Nem akkor jon a baj mikor vasarnap kimegyunk egyett a szep napsutesben. Akkor jon a gond, ha mar szezon vegen ugy erezzuk, hogy a mienk a motor, es meg akarjuk mutatni a tarsasagnak, vagy egy sor utan meg elbirok a motorral, vagy elhagyott a szerelmem szitu. A tudas a nagy mociban ezekben a pillanatokban is bennuk van, nem ugy mint bennunk.....
Nem vagyunk egyformak!
Lepcsot betartani!
csak előtte jó lenne valami jó minőségű polír, hogy eltűnjenek a kis karcok, aztán mehet rá a fólia