Cordurában felengednek+motoros cipőben is. Nekem sincs bőrgatyám, de eddig nem volt gond. Idén vettem csizmát, az már okés. Csak nagyon úgy néz ki, hogy nem jutok fel idén...
Sok a bajotok a tükörrel! Dobjatok a plexi + az óra közé egy ifatükröt! Ha látni akartok hátra elő lehet venni! leszedni a ringen sem kell! Én behajtom! Csak az a baj hogy esésnél kopik! De sosem törik le! szóval mindenki azt csinál amit akar!
szia,
kawasaki.com-on nézegess parts diagrammot, hátha megtalálod ami kell. Elsőkörben csak a lámpát találtam meg,a mi a fejidomhoz köthető.
Vagy keress service manual-t gugliban, biztos az is kint van valahol.
Ezt csak a levetelre irtam :D
Nem tudom a sima z750-en mit latni a tukorbe, de ezen gyakorlatilag inkabb oldalra lehet latni, mert hiaba legyezek a konyokommel, a seggemet is odebb kell tolnom ha hatra is latni szeretnek a tukorben.
Amugy meg ha biztosra akarok menni ki kell tekernem a nyakamat... Legszivesebben leszednem, ha nem buntetnenek erte, es ahogy irtam nem ez tartana az idomokat.
z750s motorommal elnyaltam meg tavasszal, es az idomok hegesztve/ragasztva (ki hogy hivja) lettek. A gondom az, hogy szerintem az idomok kozott volt valami kis muanyag ami az idomok egymashoz tapadasat gatolta.
Bizonyos fordulat mellett elegge eros hangot adnak az idomok (gaz visszaengedese nagyobb fordulatrol). Ha rateszem a kezem megszunik a hang. Mar ketszer szedtem szet, mert azt hittem valahol valami meg el van repedve, es az adja a hangot, de nem talaltam sehol repedest, serulest.
Nincs valakinek otlete, hogy ilyen gumikat honnan lehet szedni, es kideriteni egyaltalan hol helyezkedtek el eredendoen. A szerviz fuzet, es a felhasznaloi kezikonyvtol nem lettem okosabb.
Láttam pár bukást, ahogy a többiek is, a merészen közlekedők miatt. Akkor szokott gond lenni, ha a gyorsabb nem veszi figyelembe, hogy a másik még kezdő/bizonytalan és olyan helyen előz, ahol szűken vannak már ketten.
Jah, tükröt tessék majd levenni. Vagy legalább hajtsd be/le. Akkor nem arra figyelsz, hanem előre. Az sokat segít, hogy csak magadra és a motorra figyelj
Hát ha lehet akkor alólam se üssék ki. Kiváncsi leszek az első menetre, ott már rendesen kell fékezni... Kecskeméten szinte sosem fékezek, mindent lendületből, vagy sima gázelvétellel oldok meg, Kakucson is csak a 2 egyenes végén fékezek... Volt vmi rossz tapasztalatod kint?
Engem ugyan nem zavar, ha megelőznek csak ne üssék ki alólam a motort, mert megmorcosodok
meg ha lehet kérni, akkor tessék EGY íven kanyarodni abból baj nem lehet
kawasaki.com-on nézegess parts diagrammot, hátha megtalálod ami kell. Elsőkörben csak a lámpát találtam meg,a mi a fejidomhoz köthető.
Vagy keress service manual-t gugliban, biztos az is kint van valahol.
Nem tudom a sima z750-en mit latni a tukorbe, de ezen gyakorlatilag inkabb oldalra lehet latni, mert hiaba legyezek a konyokommel, a seggemet is odebb kell tolnom ha hatra is latni szeretnek a tukorben.
Amugy meg ha biztosra akarok menni ki kell tekernem a nyakamat... Legszivesebben leszednem, ha nem buntetnenek erte, es ahogy irtam nem ez tartana az idomokat.
Bizonyos fordulat mellett elegge eros hangot adnak az idomok (gaz visszaengedese nagyobb fordulatrol). Ha rateszem a kezem megszunik a hang. Mar ketszer szedtem szet, mert azt hittem valahol valami meg el van repedve, es az adja a hangot, de nem talaltam sehol repedest, serulest.
Nincs valakinek otlete, hogy ilyen gumikat honnan lehet szedni, es kideriteni egyaltalan hol helyezkedtek el eredendoen. A szerviz fuzet, es a felhasznaloi kezikonyvtol nem lettem okosabb.
Jah, tükröt tessék majd levenni. Vagy legalább hajtsd be/le. Akkor nem arra figyelsz, hanem előre. Az sokat segít, hogy csak magadra és a motorra figyelj
meg ha lehet kérni, akkor tessék EGY íven kanyarodni abból baj nem lehet
Keress meg!