Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi vasárnap délelőtt megyünk Kakucsolni, gyertek akkor is! Meg más is!
6ig tart, addig sztem ott leszünk Miskeri jön
Meddig maradsz?
Azt hiszem 11től van az okítás, de én csak kb 1 körül érek oda...
1től megy a pályázás
Hali Janika!
mikor lesz
FIGU
Holnap ki jön kakucsra?
Még az elválás sem nagyon akaródzik... Valószínű nem fogom sokáig bírni, úgyhogy kezdetnek egy robogó biztosan.
Szia.

És ez egy jövök-megyek művelet vagy ott kellene hagynom a motort?
Jövő héten lenne rá kapacitásod?
Sziasztok!
Ma sikerült a forgalmi vizsgám. Jövő héten már rajtra készen állok végre 2 hét múlva kész lesz a raptor kvadrovál dobom valamint hamarosan megjön a gyapi féle üléspúp. De várom már hogy lehessen csapatni
Köszi! Mail ment...
Nocsak... ...de lesz helyette valami?
168 cm magas vagyok, igaz nem teli talppal, de leér a lábam a Z1000-ről.
Igen.
Köszönöm mindenkinek.
A magasságom inkább alacsonyság: 174cm, le fog érni a lábam?
Én teljes kényelemben érzem magam a nagy Zén, 194 centi vagyok.
Ha esetleg megfordul nálad használt öhlins kormányteló 05ös zx10re szólj már! Persze k...a jó árban!
Szia! Én köszi a rendelést!
Szia
Nálamnál sokkal jobban értők már elmondták a dolgokat és ez teljesen így van. Én inkább a nem müszaki oldaláról tudok neked dolgokat mondani.
Túrára, pályára egyaránt nagyon király, ha egy kicsit magasabb vagy (190cm felett) már nem igazán ajánlom, mert elég kicsi a termete és kényelmetlen lehet. Fütómü egy kicsit kemény, de persze állítható. A 1-2 be tényleg hangos a váltó és ugye ráz is, de meg lehet szokni, vagy essetleg kormánygátlóval csillapítani. De összességében azt tudom mondani, hogy all around, kivéve a múrva de sztem ez érthető :)
A vásárlásnál tényleg nagyon figyelj oda, mert sokan alakítgatják, foltozzák stb. Az évjáratnál tudd hogy mien színkombinációkban jött ki, az 1 jó alap a megtekintésnél. Amúgy meg ugyanúgy mint a többi gépnél szokás, dekni, villa, kormányvég, lábtartó stb érdemes nézni, azok árulkodóak lehetnek.
Sok Sikert!
Z
Kurva jó!
Hali!
Mindkét olajjal ugyanez az én tapasztalatom is!
Szia Zsolti,tegnap megjött a csomag,rendben,köszi .
Fzr láncszett kicsit halasztva,keresni foglak.
Köszi, meg fogom nézni!
Szia!

Immobilájzer hiba ott nézz körbe húzd le a jeladóját a fejidomot le kell szedni ott megtalálod
Ja és el ne hidd, hogy egy 2003-4-es motorban 15-25ezer kilométer van! Ne aszerint vegyél gépet, hogy mit mutat az óra hanem vigyél magaddal szakértőt akinek van fogalma az adott típusról. Ja még egy, szintén 9R örökség, ha recsegős a váltó 1-2. között nem kell megijedni, valószínűleg a reklámja szerint vettek bele olajat és nem a minősége szerint. Felénk Kawákban a MOL D. Racing 10W-50 működik a legjobban, a csereperiódus végén is finom a váltó míg pl Motul 5100-al 2500km után már csattogott a váltó.
50000km körül már azt mondják rá, hogy éppen be van járatva. Elnyűhetetlen mert nem nagyon van ember aki ki is tudja használni az erejét így csupaszon. Hirtelenebb gázra azonnal firka vagy csillagvizsgáló Ha a kopó-fogyó dolgokat időben kapja nem lehet baja. Emlékezzen csak mindenki a 750-es első generáció tartós tesztjére amikor is 50000km után szétszedték a blokkot atomjaira és nem volt mérhető kopás se a főtengelyen se a vezértengelyeken se dugón se hengereken. Talán egyetlen típusgond az 5-7000 fordulat közötti rezonancia de azt egyszerűen meg kell szokni, örökség a 9R-től, üzemszerű. Ajánlott bringa, elfogadnék egyet én is. Ráadásul azon ritka gépek közé tartozik aminél a gyári teljesítményadat keréken értendő. Főtengelyre számolva majd 140 paci.