Sziasztok!
Ma sikerült a forgalmi vizsgám. Jövő héten már rajtra készen állok végre 2 hét múlva kész lesz a raptor kvadrovál dobom valamint hamarosan megjön a gyapi féle üléspúp. De várom már hogy lehessen csapatni
Szia
Nálamnál sokkal jobban értők már elmondták a dolgokat és ez teljesen így van. Én inkább a nem müszaki oldaláról tudok neked dolgokat mondani.
Túrára, pályára egyaránt nagyon király, ha egy kicsit magasabb vagy (190cm felett) már nem igazán ajánlom, mert elég kicsi a termete és kényelmetlen lehet. Fütómü egy kicsit kemény, de persze állítható. A 1-2 be tényleg hangos a váltó és ugye ráz is, de meg lehet szokni, vagy essetleg kormánygátlóval csillapítani. De összességében azt tudom mondani, hogy all around, kivéve a múrva de sztem ez érthető :)
A vásárlásnál tényleg nagyon figyelj oda, mert sokan alakítgatják, foltozzák stb. Az évjáratnál tudd hogy mien színkombinációkban jött ki, az 1 jó alap a megtekintésnél. Amúgy meg ugyanúgy mint a többi gépnél szokás, dekni, villa, kormányvég, lábtartó stb érdemes nézni, azok árulkodóak lehetnek.
Sok Sikert!
Z
Ja és el ne hidd, hogy egy 2003-4-es motorban 15-25ezer kilométer van! Ne aszerint vegyél gépet, hogy mit mutat az óra hanem vigyél magaddal szakértőt akinek van fogalma az adott típusról. Ja még egy, szintén 9R örökség, ha recsegős a váltó 1-2. között nem kell megijedni, valószínűleg a reklámja szerint vettek bele olajat és nem a minősége szerint. Felénk Kawákban a MOL D. Racing 10W-50 működik a legjobban, a csereperiódus végén is finom a váltó míg pl Motul 5100-al 2500km után már csattogott a váltó.
50000km körül már azt mondják rá, hogy éppen be van járatva. Elnyűhetetlen mert nem nagyon van ember aki ki is tudja használni az erejét így csupaszon. Hirtelenebb gázra azonnal firka vagy csillagvizsgáló Ha a kopó-fogyó dolgokat időben kapja nem lehet baja. Emlékezzen csak mindenki a 750-es első generáció tartós tesztjére amikor is 50000km után szétszedték a blokkot atomjaira és nem volt mérhető kopás se a főtengelyen se a vezértengelyeken se dugón se hengereken. Talán egyetlen típusgond az 5-7000 fordulat közötti rezonancia de azt egyszerűen meg kell szokni, örökség a 9R-től, üzemszerű. Ajánlott bringa, elfogadnék egyet én is. Ráadásul azon ritka gépek közé tartozik aminél a gyári teljesítményadat keréken értendő. Főtengelyre számolva majd 140 paci.
1től megy a pályázás
mikor lesz
FIGU
És ez egy jövök-megyek művelet vagy ott kellene hagynom a motort?
Jövő héten lenne rá kapacitásod?
Ma sikerült a forgalmi vizsgám. Jövő héten már rajtra készen állok végre 2 hét múlva kész lesz a raptor kvadrovál dobom valamint hamarosan megjön a gyapi féle üléspúp. De várom már hogy lehessen csapatni
A magasságom inkább alacsonyság: 174cm, le fog érni a lábam?
Nálamnál sokkal jobban értők már elmondták a dolgokat és ez teljesen így van. Én inkább a nem müszaki oldaláról tudok neked dolgokat mondani.
Túrára, pályára egyaránt nagyon király, ha egy kicsit magasabb vagy (190cm felett) már nem igazán ajánlom, mert elég kicsi a termete és kényelmetlen lehet. Fütómü egy kicsit kemény, de persze állítható. A 1-2 be tényleg hangos a váltó és ugye ráz is, de meg lehet szokni, vagy essetleg kormánygátlóval csillapítani. De összességében azt tudom mondani, hogy all around, kivéve a múrva de sztem ez érthető :)
A vásárlásnál tényleg nagyon figyelj oda, mert sokan alakítgatják, foltozzák stb. Az évjáratnál tudd hogy mien színkombinációkban jött ki, az 1 jó alap a megtekintésnél. Amúgy meg ugyanúgy mint a többi gépnél szokás, dekni, villa, kormányvég, lábtartó stb érdemes nézni, azok árulkodóak lehetnek.
Sok Sikert!
Z
Mindkét olajjal ugyanez az én tapasztalatom is!
Fzr láncszett kicsit halasztva,keresni foglak.
Immobilájzer hiba ott nézz körbe húzd le a jeladóját a fejidomot le kell szedni ott megtalálod