Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! friss alig 4000km után a kérdéseidra az alábbiakat tudom mondani:
1. fékek szarok fém fékcső javít rajta. Nekem most d211gp papucs van fent, na ez azért tapad és fog rendesen.
2. szél nekem (172) 150-160 ig volt okés. Aztán beszereztem egy nagyobb plexit, most 2k fölött is tökéletes.
3. futómű-kanyar bőven jó, ha jobbat akarsz azt csak sportmoci tudja, de én pályázok is vele, saját szórakoztatásra elég, versenyidőt menni lehet, de nem átlagos manusnak (tehát nem nekem )
4-6 blablabla
7. vegyél rá egyedi zselés ülést ha ilyen sokat akarsz vele menni. Én a somotokarpi.hu-nál csináltattam, itt a fórumon gibbon a srác neve. Tesz belé zselést hmm nagyon finom.
8. végre 245-öt mentem egyszer, bár még ment volna, de nem volt helyem. Gyorsaulás baszott jó, még literes gépekkel is tudok dinamikusan túrázni
9. Gomba, plexi, zselés ülés, tantáska, fém fékcső, sportkipu sportlégszűrő-hangolás (mint minden motoron)

Remélem segítettem a döntésben...
Tudod FIGU, Kawa reklám leszek.
inkább benn találkozzunk, mert nem 100 hogy bemegyek
ha meg igen úgy is megismerjük egymást
csak azért kérdeztem mert, kicsit tartok a digo rakétáktól,
viszont a Z után gondolkodok a V2-ön 1000 fölött
Ja, lehet, hogy a Harley-é még szarabb, nem tudom, még nem próbáltam. De attól függetlenül lehetne kicsit erősebb az első fék, mert nagyobb tempóról fékezve azért nem annyira fasza. Bár, ha bele gondolok, amikor a 1098 Dukiról írták, hogy annyira erős a fék, hogy simán arcra esel, elgondolkodom azon, hogy kellene-e?
Szerintem semmi baj nincs a fékkel. Én inkább attól félek mindíg, hogy meg tudnak e állni mögöttem. Ha neked gyenge, akkor ülj fel egy Harley-ra. Na annak gyenge a fékje.
Hali FIGU mesterem. Én megyek a Citadellára. 4 körül ott leszek. De ha gondolod találkozhatunk valahol.
Szevasz!

Talán segít néhány válasz:
1. Mint már többen is írták, a fékek nem a legjobbak, elég gyengék.
Bár nekem eddig nem volt nagy gondom vele, még pályán sem.
2. Szélérzékenységre azt tudom mondani, hogy az én 170cm-hez 150-ig jó volt, de 1 éves kora után rakattam fel első plexit és így már frankó.
3. Típushibáról nem tudok, kíváló a minősége.
4. vegyes használatra tudok mondani adatot: kb. 6 liter (és nem poroszkálok vele)
5. Az ülés kimondottan golyónyomorgató, mondig nyomja a tojásaimat 200 km-ként meg kell állni tankolni és így nem zsibbadsz el
6. Végsebessége 240 km/h, gyorsulást nem mértem, de mióta egy foggal kisebb első lánckerékkel közlekedem, ziher, hogy 1 másodperccel jobb vagyok, mint előtte
7. Plexit említettem, kipuff sem árt egy jóféle, mert a gyári olyan halk, hogy nem hallják az autósok, ha mögöttük vagy. Bukógomba nem árt, mert a kisebb borulásokat kivédi. Inkább csak esztétikai tuning cuccok kellenek rá, ami meg ízlés dolga.
Igazából semmi,nagyon jó kis motor volt.Azért adtam el mert kellene valami négykerekű fostalicska is a motor mellé és máshonnan nem tudtam volna rá pénzt szerezni csak így ha eladom a motort..
Szerintem Te így is elkennéd...

De hát ezért megkíméltebb mindig a csajok a gépe. Nekem most így is jó, főleg, hogy kb. 100 km-t mentem vele az idén... Úgy eléggé mindegy hány lóerős...
Apriliaval mi volt a gond, én próbáltam szerintem nagyon jó
Szevasztok!

Jó állapotú Z1000-et keresek saját részre.Lehetőleg magyarországi érdekel vezetett szervízkönyvvel,max 1,3mft-ig.
Ha valaki tud ilyet akkor írjon a balu88@mailbox.hu címre.
Előre is köszönöm
neked pedig relatív közel van a citadella
gyere babakocsival
jajj drága Csutka
ne mond ezt, én tökön szúrnám magam
ha a városban CSAK 5 - 6 ezerig forogna a gép ,
és nem tudnám elkenni a sok kis sporttalicska száját
Én mennék babakocsival, de a kislányom egyelőre nem elég motor-párti... Mondthatni frászt kap a motoroktól, pedig a lakásban folyamatosan brümm-brümm-öl, nem értem...
Hja, és ezek a dolgok az újabb (2007-) Z750-re vonatkoznak, a többit nem tom.
figyelem mindenki,
ma megy valaki valahova, citadella?
valami más
A 25 kW-os verzió (34 lóerő) azt jelenti, hogy új korában belerakták/belerakják a gyári fojtást, és így lett/van forgalomba helyezve. Meg kell venni a fojtást, meg gondolom fizetni a beszerelésért, és kész. A Z-nél a fojtás úgy működik, hogy a gázkart csak a harmadáig lehet elfordítani, így a motort kb 5-6000-ig lehet maximum pörgetni, ami autópályán nagyjából 160 km/h végsebességnek felel meg. Városban a különbség a nem fojtott verzióhoz képest nem jön ki, csak országúton, ahol azért már korlátozza a lendületes előzgetést. A súlyadó, biztosítás viszont sokkal kedvezőbb.
Onnan tudom, hogy az enyém most ilyen (bár őszintén szólva túl sokat nem járkáltam vele mostanság... )
Persze a fojtást ki lehet venni, de a 25 kW-os forgalmit visszacsinálni "normálisra" tudtommal itthon nem lehet. Van sok gép, amit 25 kW-os forgalmival árulnak, de a fojtás nincs is meg hozzá, ami szívás lehet, ha esetleg mégis behívják a motort ellenőrizni, vagy műszakizni kell vinni, és így nem tudod visszarakni bele.
van belőle fojtott változat ezt is kitárgyaltuk
Hali!
nem akarlak elkeseríteni de ezeket a kérdéseket sokszor kitárgyaltuk a megfelelő kulcsszavak keresésével visszatudod olvasni szerintem szinte mindenre választ kapsz
műszaki adatok a katalógusban
még is röviden, tudomásom szerint nincs típushibája a gépnek, én tudok 50000 feletti kilométereket gond nélkül,
én 195 cm vagyok szél nem zavar, de van, aki puding
üdv FIGU
Még1 kérdés: Mi az, hogy 25 kW-os verzió is kapható belőle? Az csak kb 32-33 lóerő. Ez valós adat, vagy csak papíron?
Üdv Mindenkinek!

Csak azért regisztráltam, hogy feltegyek 1 pár kérdést, mivel szemezek egy Z750-es motorral.
Még soha nem próbáltam ezt a típust, de a teljesítmény és külalak miatt nagyon szimpi. 4 éve motorozok és legtöbbet budapest területén. Eddig volt egy honda cbf 500 amin kedzem, utána egy sv 650 és a legutóbbi egy transalp 700va volt. Mind a 3 más fajta motor, de a transalptól sajnos anyagiak miatt kellett megválnom. Nagyon ritkán eset az amikor valakit vinnem kellett ezért ez nem szempont számomra.
A kérdéseim:
-Milyenek a fékek hatékonysága és mennyire jó ezen a típuson az abs.
-A szélérzékenysége mennyire zavaró "180 magas vagyok" és érdemes-e túraplexit feltenni rá.
-Futómű és kanyar stabilitás
-Ha esetleg használtat vennék, mi az amire okvetlen figyelnem kell.
-Mennyi az átlag fogyasztása városban.
-Ülés mennyire kényelmes hosszabb távon pl napi 600-800 km
-Mekkora a végsebessége és a gyorsulása 100-ra
-Milyen kiegészítőket érdemes megvenni amit okvetlen feltennétek "bukógomba, stb"

Hirtelen ennyi jutott eszembe és remélem nem zavartam senkit fölöslegesen a kérdéseimmel. Esküszöm, hogy elég sokat visszaolvastam a fórumban, de a szubjektív vélemény amit itt adhattok többet számít nálam, mint a promós cikkek :-)

Széles utat és előre is köszi a válaszokat!

Füzi
Cseh-be nincs pályadíj motorra!
Sziasztok!
Valaki nem tudna egy olcso szallast ajanlani a Horvatoknal?
Augusztus elejen mennenk kb. 10-en es a part kornyeken lenne jo, csak OCCCCON :D
Münchenben láttam már több új Z1000-et (feltűnően sok szaladgál a városban), nem jár mindenki BMW-vel.