Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyárim van 26000ft Mra kb 20-22ezer
ui.: ez nem Z-s túra, vegyes a rajz
mához 3 hétre ugyanerre megyünk, azaz pénteken (23.) indulunk fel, este iszogatás, szombat szabad program (én pl húzok fel a Miskolci szerpentinre borogatni, de a többiek aszem túrázni mennek), este iszogatás, pénteken motorozás még a hegyekbe aztan indulunk haza. Eddig kb 20 an megyünk, szállás van.
akkor figyelem a fórumot hátha még jöttök erre, nem sok Z-ssel tudok beszélgetni..meg hátha gurulunk egy jót is..
Na sok sikert hozzá,bár szükséged nem lesz rá isteni motor.2napig vezethettem itt kint Salzburgban,és király volt.kaptam egy nagyon jó árajánlatot is rá.Te hol veszed?
kössz a segítséget
pont a héten akartam felrakni a bukógombát:) a hűtő meg karcolódot de nagyobb bajt nem láttam
hát csinálok holnap pár képet és feltolom ide h mit mondtok rá
fejidom nem repedt ahogy néztem
DeDe...
Együtt érzek Veled!
Megesik az ilyen, egy kis csúszás nem olyan vészes, ne aggódj, hamarabb, mint gondolnád meggyógyul a járgány! (sokkal nagyobb baj is lehetett volna - mondjuk, ha a hűtő sérül)

Arról be tudok számolni, ami már nekem is javítva volt!

Tank:
Ha a fényezés nem sérült és csak kis horpadás van, azt horpadásjavítós meg tudja oldani, ha nagyobb, vagy pont a tank élén van a sérülés (mint nekem), akkor a megoldás Sima Béla. Bp-n a XIV-ker-ben lakozik, itt a fórumon már írtam az elérhetőségét, keresővel könnyen rátalálsz. Az én tank javításom 6 Eft-ba volt.

Fejidom:
Ha csak horzsolás, a fényező megoldja, ha már repedt valahol, vagy a maszk tartófüle sérült, akkor műanyagoshoz vidd el.

Ami nehezebb és költségesebb, az a lábtartó és a dekni, ezekhez bontót javaslok.
http://www.twinmotor.hu/motorb... (nekik szerintem szinte minden van)
http://www.sugomotor.hu/alkawa...
Ha nem tudnának jó árat mondani, eBay-en lehet még nézelődni.

A kormányból én újat vennék, valamikor eBay-en láttam, úgy rémlik olyan 12 Eft volt.

És persze mindezek után a fényezés (tank és fejidom úgy 25 Eft)

Zoli

P.s.: javaslok egy bukógombát is feltenni, ezzel a deknisérülés esélye csökkenthető...
Sajnálom pajtás, de lényeg, hogy nincs nagy baj.
Tűrtam a garázsból egy jobb oldali lábtartó konzolt régi Zre.
Nem tudom melyik része tört el neked, de ha kell dobj egy mailt és megbeszéljük.
Sziasztok!
Lenne 1 kérdésem, a nagyvas on-line motorosbolt oldalán láttam 1 ledes indexet:Oxford Saturn a neve 12ezer/pár.A méreteire lennék kíváncsi,és láta-e már valaki élőben hogy hogy néz ki,van e valakinek a motorján?
Esetleg tud-e valaki boltot ahol hasonlóakat lehet kapni Z750-re keresek előre hátra.
Köszi!
holnap rakok majd fel képet
köszi a segítséget
7500 volt neked a hegesztés? mert az írtad az új ára? vagy ennyi az új ára annak a dekninek?
Hello.

Nekem van kisdenkim, de az is javított, és sztem a tied is meg lehet hegeszteni. Az új ára 7500 pénz volt, alá a tömítés 2500.
igen semmi bajom hála isten kisseb horzsolások de semmi nagyob hála isten

steve oldalát már néztem, írtam is neki emailt
Sajnálom!
Te jól vagy?
Steve
Nézz szét itt!
sziasztok
sajna sikerült ma eldobnom egy lassú jobbosba a z-t :(
és kérnék segítséget meg h valakinek van alkatrész, meg tanácsok
jobb lábtartó tört le, job oldalt a kissebbik dekni lett 1 vélony kis luk
kormány teljesen el ferdült, tankba vannak a job oldalán horpadások
tökrök elszáltak, fejidomon vagy egy nagyobb horzsolás folt

tankkal mit tudok csinálni és hol? vagy új kel rá?
fejidomis új kell? vagy eltudják tüntetni azt a horzsolást

egy jobbos lasúbb kanyarba nem sikerült betapadnia, meg kavicsos is volt
Most toltük fel magunkat a hétvégén arra, ott csatlakozott 1 Guzzis Srác. Miskolci szerpentin kurvajó volt!
Igaz igaz, javítani is akartam, bovdeneset akartam írni, csak utána néztem meg hogy a bovdenes nem = száraz kuplungossal. Amúgy megjött a kuplung, KAFA!
szoktatok Z-s túrákat csinálni nyíregyháza közelében is? lehet érdekelne engem (Z750) és a fateromat (Z1000)..
Az én voltam
1-2-3-4-5-6-5-4-3-2-1-2-3-2-3-4-5-4-3-2-3-4-3-2... stb

Én csak elinduláshoz és megálláskor használtam/használom. Korábbi motorjaimon is.

Nem is értem amikor valaki ezzel gyúr marokra.
én anno 27600é vettem, kawánál...
amúgy ebayen már vettem 3at régebben olyan 12-15 körül voltak
Hali!
halkan jegyzem meg a Z nem száraz kuplungos ,
de ha félre értettem bocs, és a gyárilag száraz kuplungos gépet /jellemzően Ducati/ nem egyszerű átalakítani, illetve talán nem is érdemes
de van 1 sokkal egyszerűbb megoldás ha idegesít a kuplunggolás túrákon, hagyd a picsába ,
vicc nélkül mondom a kis és nagy Z-n is 3-4-5-6 ba válthatsz kuplung nélkül is
FIGU
Köszi szépen de akkor ezt inkább kihagyom.Esetleg egy MRA plexi nincs raktáron ?
Köszönöm!
A jobb oldalit nehezen lehetett vissza tenni azt hiszem!
Ez az ami az agynál van, kis karika tömités?