Először is a közlekedésfelügyelethez kell vinni előzetes időpont egyeztetéssel,ott csinálnak műszakit 4360ft eredetvizsga 500ccm fölött 17000ft és egyedi forgalomba helyezési engedély 22800ft.Utána lehet menni befizetni a REG adót.Amit ha tudsz akkor nem írom le.Ez mind megvan kb 1 nap alatt,és az összes kapott papírral bemegyünk az okmányirodába.Ott kapunk 5 db csekket .Tehát 2x6000ftTörzskönyv,forgalmi+5500ftrendszám+585ft ez a matrica a rendszámra+24ft szorozva a köbcentivel az átírási díj!Asszem leírtam mindent.
Hi all!
Nállam ezek voltak a költségek(2009 jan)
Regadó: 142.000,-
MGA vizsga: 15.000,-
Eredetség vizsgálat: 17.000-
Első fog.helyezés-műszaki: 26.800,-
Rendszám: 4.500,-
Műszaki matrica: 450,-
Forgalmi+törzskönyv:12.000-
+10.000,hogy ne üljek 1 napot a vámon pakirokat kitölteni,számot igényelni,befizetni,stb...megcsinálta az ügyintéző.
Ja és 3 nap az egész
Ha vennék egy motort Németországban, amit itt forgalomba helyeznek, majd 6 hónap (600km) után vinném haza és szeretnék rá szép csínos magyar rendszámot.
Hali!
Nem akarok az enyém mellett beszélni (áááá, dehogy ) de ha nem értesz hozzá, és nincs is ismerősöd aki szeret és tud legózni, akkor hagyd a pi...ba.
Más
Mennyibe fáj egy külföldi motor "magyarítása"? 180.000 lenne a regadó és még? Időben?
Tegnap megtámadott a BMW F800R...
Én ezt a törött motort egy lehetőségként hoztam fel , hogy mi a véleményetek róla, érdemes lenne belevágni vagy nem.ahogy látom a visszajelzéseket valószínű csak szopás lenne vele!
Szia! Most számoltam vissza egy 2008-as Z-750-et! Tölem vették 1 gazdás makulátlan! ára 1490000Ft Narancsmetál ha érdekes lehet keress meg hétfön! adatlapoon megtalálsz!
Külföldről behozott motor esetén NEM kell a köbcenti után fizetni (a 24 ft-os tétel)!