hali skacok!
üdv mindenkinek, ABS-es mocit vegyenek a nyugdíjasok
aki meg szarakodni akar járjon bringával arra nem kell ABS
12 ezer a Z-be lószar, de 6 ezer alatt is szét lehet baszni ha valami kretén használta
a gyári szervizekbe sajna tényleg nem lehet bízni ,
tisztelet a kivételnek
de nézesd meg valakivel aki ért hozzá, és megbízol benne
FIGU
Újra itt.
Nem ismerem az előző tulajt,csak a Z-t láttam.Kb másfél hónapja számították be.Az állapota szerintem sokmindent elárul.Ott mondták , hogy sokan új motornak nézik.Nem tudom hogy merre laksz,de tényleg érdemes megnézni.Ja, és a 12000 az semmi!
Amennyit én szánnék rá az max vagy 7-800, használtan persze.
Ami szerintem fontos az az, hogy ha azzal taknyolsz nem hiszem hogy lenne akkora kár a mocidban mint amekkora ebben lehetne. Nem mindegy, hogy a 150 kiló indul meg veled vagy 230.
Szerintem meg mint a neve is mutatja, ez "erőcsúsztatás", tehát a motor hátulja nem azért csúszik, mert ráfékezel, hanem attól, hogy nagyobb gázt adsz, mint amit át tudsz vinni az útra, ettől a kerék elpörög, így jön össze a táncoló fenék. És ha ezt kordában is tudod tartani, akkor beszélhetünk "erőcsúsztatásról". Ha meg fékre csúszik meg a hátulja, akkor az nálam farolás.
Azt inkább el tudom képzelni, hogy ABS-es motorral nem lehet stoppie-t csinálni, de egy ügyesebb egyénnek csak összejönne azzal is.
szerinted egy moto mennyibe kerül? Az sem sokkal olcsóbb ám.
Ez az egykerekezősdi meg nem bántja a motort annyira, legalábbis szerintem. Nem egyesben kell rángatni, hanem 2be kicsit odasarkanytuzni neki kuplunggal 6ezerné aztán jön is fel szépen.
Én annó sokat agyaltam az ABS-en. Aztán az ára volt az ami miatt nem döntöttem mellette. Ha eddig nem tudtál driftelni, stoppie-zni akkor szerintem nem ez az a moci amivel el kellene kezdened a gyakorlást. Arra venni kell egy szuperlotyót aztán adni a szájának. Én amondó vagyok, hogy sajnálnám kínozni még a kerekezéssel is ezt a majdnem 2 misis mocit.
Azt terveztem, ha a motor mellett döntök akkor ott lennék mellette amikor megcsinálják a 12 ezres szervízt. Ne legyen átverés. Legfőbb dolog a bizalom. Egy ilyen szervízre nagyon könnyű azt mondani, hogy megvolt, közben meg nem csinálták meg. Szóval félek az ilyenektől.
Hát... Az az igazság, én nem nagyon tervezem feszegetni a motor és különösen az én határaimat. Nincs komoly motoros múltam, ami azt jelenti hogy kezdtem egy P10-es Pannóniával, folytattam egy 250-es ETZ-vel, majd egy év ZZR400. Talán ezek megadták a megfelelő alapot, de semmi extra tudásom nincs. Az ABS-t biztonsági szempontból tartom fontosnak, vészfékezésnél, ne essek egyből, legyen egy kis plussz idő irányt váltani esetleg lassulni. Nálam csak ez a szempont.
Mivel a kinézett motort Kawa kereskedés árulja, akkor is érdemes átnézetni egy nekem ismerős szerelővel?
Árát hogy látjátok? Adnak még hozzá egy új hátsó gumit (nem tudom milyet) vagyis lecserélik egy újra és kapnék valamennyi engedményt a 12 ezres szervízből. Szerintetek?
most tényleg nem kötekedésből de, supermoto teljesen más mint a mi motorjaink, aki jol supermotozik az driftel a kanyarokban. (nézz meg egy supermoto és egy supersport versenyt és látod a különbséget)
a csávó a videóban 2x is mondja hogy az a lényeg hogy nem szabad blokkolnia a keréknek soha. hanem gázzal forgatja el.
én nem értek hozzá, soha nem csináltam ilyet , csak megnéztem a videót amit linkeltél. nem tudok driftelni.
bocs ha akadékoskodtam
En az FZRemmel meg tudtam csinalni
Nagy motorfekkel le kell dojteni aztan mihelyst tudod adod neki a gazt.
Hatso fekkel be lehet segitteni de nem feltetlenul kell.....
ja a moto-val másképpen kell? Az nem kétkerekű? Nem motor? Nem kell mindíg akadékoskodni. Ez a mai fiatalok hibája. Azt hiszik mindent jobban tudnak. Pedig.....
Nem a Z-vel, hanem 20 évvel ezelőtt MZ-vel. Emlékszel amikor Te még a háromkerekű bringáddal toltad a ház körül.
Ma már öreg vagyok hozzá. Ez legyen a fiatalok öröme.
Egyszerű. Nem blokkol a kerék. Vagy igen? Ahhoz hogy keresztbe fordítsd, egy pillanatra meg kell fognod. Ettől keresztbe áll, onnan meg gázzal tolod az oldalán.
ABS nem való streetfighter stílusú naked motorra. Az maradjon a túra gőzösökre. Ha már megszoktad a kicsikét, a sok ökörködést (persze a józan ész határain belül) nem tudod végrehajtani vele. Az ABS öregeknek való, mint én leszek 7 év múlva és a lányoknak (Bocs Csutka). Pl felejtsd el az erőcsúsztatást vele. A képen jól néz ki, de mindenképpen meg kéne nézetni szerelővel. A 12 semmi. Két lightos szezon. Vagy egy húzósabb.
üdv mindenkinek, ABS-es mocit vegyenek a nyugdíjasok
aki meg szarakodni akar járjon bringával arra nem kell ABS
12 ezer a Z-be lószar, de 6 ezer alatt is szét lehet baszni ha valami kretén használta
a gyári szervizekbe sajna tényleg nem lehet bízni ,
tisztelet a kivételnek
de nézesd meg valakivel aki ért hozzá, és megbízol benne
FIGU