Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit sikerült megtudnod az előéletéről? Én még csak telefonon érdeklődtem, de nem volt a srác valami bőbeszédű. Esetleg ismered az előző tulaját?
12000 egyáltalán nem sok. Főleg ha meg van a szervízkönyve is.
Steve!
Ugye a Somotokárpitnál készült a bőrözés?
Mit kóstál?
A Kawa bekemenyitt a 2T Z750nel
Üdv mindenkinek!

Bocs,h idepofátlankodom.Én már megnéztem a szóban forgó motort,hasonló szándékkal.Nagyon szép állapotban van.
Szinte gyári állapotú.
Nézd meg!
Miért maradok le sok mindenről az ABS miatt? A belinkelt motorról mi a véleményed? Látszik rajta valami, így kép alapján? Nem sok ez a 12e km?
Tényleg... Motoroknál is divat a kilóméteróra buherálása?
Lehalkul, mi? Azért egy hallásvizsgálatra menj el előbb...
Nekem télen is benn van az akksi, három hetente kábé beindítom, járatom, kicsit pörgetem magasabb fordulaton, ha már bemelegedett, cibálom kicsit a bajszát, hogy fájjon a szívem, aztán ennyi. Nem fűtött garázsban van, tehát a hőmérséklet az nagyjából majdnem annyi, mint kinn.
Két ütemű Z750? Ne vedd meg, elhagytak belőle két ütemet.
A kérdés inkább az, hogy érdemes e belevágni ABS-es motorba? Ha lehet, ne vegyél ABS-es motort. Sok mindenről le kell mondanod majd, az ABS miatt.

Egyébként a németek le vannak maradva az új színnel.
Sziasztok!
Mostanában gondolkodom Z750 vásárlásán. Kinéztem egyet és azt szeretném megkérdezni, hogy nem-e ismerős innen valakinek? Erről lenne szó:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_z75
0-3299996
Vélemény? Miket kell ilyenkor megnézni egy motoron? Van valamilyen típushibája? Gondolkodtam azon is, hogy lehet ABS-est kellene keresni. Szerintetek érdemes belevágni egy ABS nélkülibe?
Előre is köszi a segítséget.
Jó kép! Egy hónapja fehéren járok!
Gyapi láttad a 2010es Z750 színpalettát? A német kawa oldalon megtalálható, de belinkelem:
német oldal


Küldtem emailt(már korábban).
Nem szabad kivenni!Úgy nem lehet motorozni!
No para, lehalkul majd. Az elején én is itt hisztiztem h. baromi hangos, manapság meg már-már szinte halknak érzem

Más: Télre le ki kell venni az akksit a motorból?
Hali!
Most olvastam végig a sztorit, nem semmi...
Én egy ilyen eset után megkeresném azt is, aki a jogsiját intézte...
Először feketét akartam, de mikor megláttam élőben a zöldet, nem volt kérdés a motor színe!
Szerencsém van, hogy már több motort kipróbálhattam!
Gondolom már tipped is van, de halkan mond, mert barátnőm szeretne robogót!
Ettől szép kis zöldséged van.
Alapvetően nagyobb a motor, nulla szélvédelem, nagyobb légellenállás, mint a burkolt gépnek. Még szép, hogy egy picit többet eszik. De ha ez szempont, akkor vegyél burkolt robogót.
Ok, neked is ilyen? Tudom, hogy 750cc, ahogy a Suzukim 1000cc volt. Azt hittem, hogy nyomatékból megy és nem eszik többet.
Ne huzgáld hidegen, ennyi a megoldás,ha vársz 15 mp-et akkor már nem is fogja csinálni.
Többet eszik mint egy 600as? Szóltak neked hogy egy 750 ccm es motor van alattad?
Ha kikötjük az Exup-ot akkor nem kell állítani a vezérlésen, automatikusan veszi a motor a lapot?

motorino:

Min. fél literrel többet eszik egy 600-asnál.
Mikor a Gixerem volt, akkor is Fz6 pajtással jártam motorozni, az meg kezesebbet evett mint az Fz6. Na jó az burkolt, meg fekvő a testhelyzet, + ezen tényleg jobban elfáradok. Lehet öregszem? Lehet az új gatyám kényelmetlen.

Még valami:
szórakozik az alapjáratom mikor beindítom, ha rögtön gázt húzok lefullad. Ezt csak hidegen csinálja. Én már megszoktam, de szerintem ez se normális. Mikor 6000-es szervizen volt, azt mondták nincs semmi baja. Haverom csak röhög rajta.
En 600-at mentem egy nap alatt a legtobbet a Zével, de mikor megerkeztunk en mar fordultam volna vissza
A motorozas alapvetoen nem a kenyelemrol szol (szel, eso, hideg, meleg, stb.)
Ha mi az a 600km leulom a wétén