Előre is bocs a hülyeségem miatt, Prilla kollégánál volt a pont, valóban be volt kapcsolva a gyors leállító. A garázsban nem csak én lakom, és a hétvégén rakodtak, valaki hozzá nyúlhatott. Minden esetre köszi a segítséget, ennyivel is bölcsebb lettem, most már tudom milyen hangot ad a gép ha a gyors leállító ellenére akarom bekapcsolni.
Helló Bprider!
Na elsőnek kel egy PH2 csillag csavarhúzó azzal az ülés alatt van mindkét oldalon az a fekete burkolat egy egy csavar fogja azokat ki veszed és 3 3 bolha tartja őket azokat ki pattintod na ezután kell egy 5 imbisz kulcs az ülést egy egy csavar fogja az ínbusszal ki veszed ezután hátra felé le csúsztatod az ülést ezután az aksit már csak a rögzítő fogja egy csavart a csillag csavarhúzóval ki veszed és tárárán ennyi az egész esetleg merre laksz?
Köszi a gyors választ! Ahhoz hogy rendesen hozzáférjek az aksihoz le kéne szedni az idomokat, nem? Ahhoz meg szerintem kell a szerszámkészlet. A betolást ha jól emlékszem a kézikönyv nem ajánlja. Holnap majd megpróbálom bebikázni kocsiról, ma sajnos nincs itthon.
sztem nem érdemes rögtön szerelőhöz rohannod, bár nem tudom mennyire mersz hozzányúlni. Nagy valószínűséggel akksi baj lesz, mérj rá multiméterrel. Ha az nincs akkor próbáljatok bele másik akksit ami tuti jó, vagy kocsiról is be lehet bikázni. Megpróbálhatod feltölteni is, megfelelő töltővel. Vagy toljátok be, aztán visszatölti magát, hogyha nem teljesen kuka az akksi. Amúgy meg mire kell a szerszámkészlet?
Nekem október óta van kis ninjám, de eddig nem szóltam még hozzá, most egy sajnálatos esemény miatt kénytelen vagyok. Az elmúlt hetek nagy viharai meg esőzései alatt nem vettem elő a gépet, de a mai napsütésben nagyon lelkesen ültem rá. Sajnos lelkesedésem rövid ideig tartott, mivel a motor nem indul. BEkapcsolásnál a szokásos hang helyett (amikor bekapcsolódnak az elektromos rendszerek) valami zörgést meg próbálkozást lehet csak hallani, utána meg az indító gombra egyáltalán nem reagál. Ez ehet aksi probléma? A műszerfal világítás meg pl a duda az működik. A másik gondom az az, hogy ha aksi probléma is, szerszámkészletet nem kaptam hozzá. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a baj? Esetleg végső esetben Budapesten tud valaki szerelőt ajánlani?
Sziasztok! Nemrég óta birtoklok egy kis kawát. kipróbáltam vele mindent már megy az egykerék első keréken megállás felugrás az ülésre....stb.... Úgy érzem kiismertem minden tulajdonságát döntési szög, fordulat és erőtartalékok stb. De úgy érzem hogy már kevés lesz nekem ezért úgygondoltam itt a tuning ideje. Ha valaki hozzányúlt már a kis kawához az kérem írjon hogy mit mennyiért csináltatott rajta és hogy vált be? Ja és kipufogót hol kapok hozzá viszonylag olcsón 50000 ft alatt gondoltam:D Válaszotokat előre is köszönöm:)
szia, én tavaly voltam 4x, megyek pénteken is hogyha nem jön közbe semmi. Amit én szoktam mielött megyek: hűtővízszintet ellenőrizni, olajszintet ellenőrizni, (lehet hamarabb is cserélni mint az előírt, mert pályán úgyis kapja az ívet), fékolajszint illetve ugye évente kellene cserélni (ha túl öreg előfordulhat hogy pár kör után elmegy a fékerő), láncfeszesség, guminyomás, csavarok nincsenek-e kilazulva. Magyarul érdemes átnézni az egész vasat
Hali all!
Ha valaki szándékozik mostanéban vásárolni egy fekete Kawasaki Ninja 250ccm-et, feltétlen keressen meg e-mailban, van egy lehetőség 2008.05. havi, 4300km-el, többit e-mailban!
esetleg egy nappal később? aznap nekem verseny van basszus de sok már a gond :s
Atlantis nagyon sajnálom, miharabbi gyógyulást nektek.
Ez a feljelentősdi, hááát. Ismerősöm hasonlóképp járt. Egyértelmű, hogy az autós volt a hibás, tanuk is voltak. Mégis 2,5 éve tart a pereskedés, pénz sehol, mert nem ismerte el a felelősségét. Sajnos ilyen szar világban élünk, de szurkolok!
Nos rátapintottál a lényegre, mármint a pénztárcára.... :D De érdekes felvetés, mert ilyet még nem hallottam. De nagyon köszönöm a választ, ez is egy alternatíva és persze segítség :)
Szia Herlitz!
Hát ez pénztárca kérdés mert az Akorl. jogsi 25Kw-ig enged mocit vezetni ezért én a helyedben Z750-st vennék mivel lehet kapni 25Kw-ra fojtott változatban és mihelyt már magabiztosan és rutinosan kezeled a gépet és 2 év múlva leteszed az A jogsit be mész a szervizbe se perc alatt ki veszik a fojtást és már egy 100 lovas mocid van, az egyik haverom is így csinálta, megjegyzem nagyon helyesen. DE EZ A TE DÖNTÉSED CSAK PRÓBÁLTAM SEGÍTENI:)
Teljesen kezdő motoros vagyok, és az lenne a kérdésem hogy ezt a típust mennyire ajánljátok kezdőknek ? Nem nagyon ismerem a Kawasakikat de tudtommal eléggé megbízható motorok és annak is örülök hogy ilyen "kicsi" motort is gyártanak végre ! Azt mondták hogy 250ccm alatt nem nagyon érdemes kezdő motort venni mert hamar "kinőném", de mivel 18 éves vagyok A korl. jogosítvány alatt szerintem pénzkidobás lenne jogosítványt csinálni, ahhoz pedig egy ilyen motor kell (mármint ccm-ben értem).
2010. május 08-án, szombaton 10.00 órától 18.00 óráig Motor Revü a Duna Plazaban néven az ország legnagyobb városi motoros rendezvényét szervezik a névadók.
A motoros szervezetek, klubok, a motor-forgalmazók és a kiegészítőket értékesítők is kiállítanak ezen a családi programon. A cél: kerüljenek minél közelebb a közlekedésben résztvevők a motorosokhoz, a motorozáshoz.
Segíteni fog ebben a sok motoros program, bemutató, és a kulturált motoros kavalkád.
Egyébként oldaltámaszon sem indul, ezt is jó tudni!