Üdv a lényeg hogy akkor a vezerlesed jó helyen van benzint nem kap remdesem szóval a karbi membránt nézd meg huzkod szét és majd kiderul hogy valószínűleg lesz rajta egy apró lyuk
De ez be is indul. Ugye azt irtad egyik T-nél be sem indul, ha a másik T-nél van jelen gondolom be is indul de mégsem jó. Akkor ha jól értem lehet jelen van de mégsem jó? Picit össze vagyok zavarodva , nem teljesen értettem amit leírtál. :D Leírnád nekem mégegyszer hogy meg is értsem? :D Köszzi! Egyébként ez is régi motoros szerelő rakta össze. Pár éve az én KLR-emet is gond nélkül rakta meg az összes többi nagyvérűt össze. Nem fordult még elő vele ilyesmi.
Üdv én hihetetlenül megszívtam azzal a bizonyos 3fok vezérlés (előtőltés, elő gyujtás- elnézést a pontatlanságért így fordította nekem a service könyvet a fordító program) szóval annyi hogy ha meg van jó 180fok szóval nem mindegy hogy melyik T jelzésnél van be állítva a felső 2 vezérmű fogaskerék mert ugye a 4T blokkban 2 teljes fordulatot tesz a főtengely mire elkezdi újra az első ütemet így állíthatjuk a jó helyre ugye sürítési ütemben vagy esetleg a kipufogási ütemben (egy olyan ember hajtott el a fészkes fenébe evvel aki évekóta szerel és én mikor csináltam az enyém kipróbáltam így is úgy is és igazam lett eggyik T-nél nem indulbe)! Elnézést hogy hosszúra húzom nekem is ez volt szarul indult max 5-6 ezret fordult de azt már csattogva durrogva és olyan hangja volt a hengerfej alatt mintha szét akarna szakadni! Nah most első probléma az volt hogy megnőt a (káros tér-hasznos tér kinek hogy tetszik) ezt úgy sikerült az előző gazdának elérni hogy ferdén tekerte be a gyertyát felülről úgy nézett ki mintha jó lett volna míg le nem vettem a henger fejet ezen kívül egy tű hegy nagyságú lyuk a karburátor membránon és miután kicseréltem tökéletes működik a motor! A vezérlésre vissza térve annyi ez a 3fok hogy a szívó oldali vezérmű tengely fogaskerekének a jelölése előre felet bólint egy fognyit nekem így a tökéletes és onnan számolom le a 45 csapot a láncon akkor jól jön ki! remélem tudtam segíteni nem túl tudományos fantasztikus de ez a saját tapasztalatom azóta sikeresen működik a gép túl van az első ezer kilóméteren és semmi gond nem volt! Szelep hézagot ellenőrizzetek mert hamar elnyalja a bütyköket és az drága!
Megoldódott már a probléma? David89 nicknevű barátoméval is hasonló a helyzet. Kawazsolti-tól rendeltünk egy nagyon jó állapotú hengerszettet (köszönjük!) :) , mert az övé csörögni kezdett így szétszedés után tapasztaltuk hogy pici darab letört a gyűrűből. Na megkapta a bontott szettet. Vezérlés minden a helyén, és a következőt produkálja azóta:
Beindulni beindul elég könnyen, de nagyon hangos a blokk a hengerfejnél mintha zörögne valami. Erőtlenül pörög üresben is max 5-6ezerig. Kérjük ha van valakinek valami építő jellegű tanácsa az ne tartsa magába. Köszönjük! UI: ismételt széthúztuk nem találtunk semmi hibát, összerakva a jelenség ugyanaz sajnos :(
Üdv mindenkinek!
Olyan kérdésem lenne hogy felujitottam klr 600-as motorom blokkját minden tökéletesen lett össze rakva a vezérlést úgy állítottam be ahogy a könyvben van és még is nehezen indul nem úgy veszi a fordulatot és köhög prüszköl mi lehet a baj (karbit takarítottam gyertya jó).
Ez már a második alkalom hogy szét szedem először a henger felyre gyanakodtam le vettem elvittem teljesen felujitottak és természetesen új tömítés meg minden de most sem jobb!
Valaki tudna tanácsot adni?
Sziasztok!klr500 tulajdonos lettem.Érdeklödnék,hogy kuplungbowdent hol keressek esetleg a nagyobb klr motoroké jó?Egyaltalán milyen alkatreszek egyeznek me a nagyobbik tipussal?A motot88 as évjáratú.Ha valakinek van tapasztalata kérem ossza meg.Valamint elso hatso gyari felnit keresek a klr500ra, meg szerelési könyvet.A segítségeteket előre is köszönöm
Egy kis segítségre lenne szükségem, KLX650R-el kapcsolatban érdeklődnék!
Van egy állítólagos típushibája:
Tulaj írása:
"
A berugó tengely és a kuplungkosár közt egy fogaskerék van, egy csapra egy zéger gyűrűvel biztosítva. Ez leugrik, a kerék elszabadúl, jó esetben beszorul, rosz esetben repülnek a fogak, reped a blokk, a dekni... kuplungkosár "
Mintha rémlene hogy meg lehet oldani maszekon ezt a problémát, de már nem tudom és nem találom mi a megoldás rá.
Esetleg tudna ebben valaki segíteni?
sziasztok,,tud nekem segiteni,,valaki klr 600,,,,első és aközponti lengéscsillapito ,,kuka,,, érdemes e felujitani,,,,,ha igen hol,,ill,,máséval helyettesiteni,,,,
Érdeklődnék,hogy van-e köztetek olyan akinek volna Klx 650r-hez alkatrészei?Kimondottan hátsó lámpa kellene,de más is érdekelhet.