Helló! Próbálok semmit sem kihagyni, tehát:
fúrás+dugó, főtengely csapágy, vezérmű lánc, teljes hengerfej felújítás szelepek becsiszolása stb., tömítés készlet, légszűrő, olaj, olajszűrő.
Sajnos a dugót aranyárban mérik, de legalább van rajta valami teflonos bevonat, ami miatt nem tud megszorulni bejáratásnál.
Nekem most télen lett kész, mindaz amit felsoroltál, 56 e van benne ha lehet hinni az órának. A vége ~ 200e Ft lett jutányosan, de most olyan mint az új.
Szia!
Tudomsáom szerint olyan 60e km-t bírnak, ezalatt a kilométerek alatt a henger meg a dugó elkopik. Megvizsgálni úgy tudod h megnézed mennyire eszi az olajat, esetleg egy kompresszió mérővel megnézed mennyi a kompresszió. A gyári érték benne van a manuálban. Ha jóval kevesebb akkor érdemes megfúratni, azonban ekkor érdemes csapágyakat is cserélni a főtengelyen, mert a régiek nem biztos h bírnák a nagyobb kompressziót. Természetesen szelepeket is érdemes becsiszolni vagy kicserélni, és a szelepszár szimeringeket is. Remélem tudtam segíteni. :D
Eladó egy 17-es elsőkerék KLRhez. Akár gumival együtt + adom hozzá azt a kis sárvédőt ami van rajta. A kép csak illusztráció de így néz ki az első szett rajta csak kék.
Sziasztok,
tudja valaki hány kilométert bír egy KLR 600 1984 eredeti blokkal.
Az enyémben 56.000 km van és tudomásom szerint.
Nem szeretném ha a szezon elején derülne ki hogy szükség van egy teljes felújításra.
Vagy esetleg meg lehet állapítani valahogy a blokk állapotát?
Sziasztok,
Van egy felesleges KLR 600 hátsó kerekem plusz néhány karburátor alkatrész (ház,rugók,néhány fúvoka(membrán nincs)).
ha valaki érdekel, írjon.
viktor223@freemail.hu
Hali nekem egy klr 650 es em van de nincs berugoja szeretnèm megcsinàlni berugosra de 650 es berugot nem talàltam csak 600 as èt egyezik az bele a fogaskerèk a tengely meg a racsni rèsz?valakinek tapasztalat?elöre is köszi
Hellósztok van egy klr 600 asom és a kuplungja elég kemény,nem tom hogy azért e mert ilyen a tipus vagy más okból mert nem rég lettek kicserélve az összes lamellák és bovden állítási lehetőségem sincsen,hogy feszíteni tudjak rajta,mert eléggé lent fog és hirtelen rá engedi,nem lehet vele finoman játszani vagy fog vagy nem fog,szóval elégé durván kell vele bánni! De ugyan ezt produkálta kuplung csere előtt is! Be verődés nincs! Valaki esetleg tud valami hasznos informáciot adni?
Segítséget kérnék.KLR 600 -as gépemet most raktuk rendbe,(váltó csere ,stb)Amióta összeraktuk nem indul el hidegen,csak melegen.Vezérlés jól áll az kilőve .Egyébb ötlet vki?SOS Még az idén szeretnék motorozni egyet :(.
Valaki tudna segíteni?Kawasaki KLR 600-omat most raktuk össze válto hiba kijavítás miatt.Sajnos azóta csak melegen indul el ,hidegen alig vagy sehogy.Mi lehet a baj?SOS valaki.(Minden ugyanúgy lett visszarakva elméletileg)
fúrás+dugó, főtengely csapágy, vezérmű lánc, teljes hengerfej felújítás szelepek becsiszolása stb., tömítés készlet, légszűrő, olaj, olajszűrő.
Sajnos a dugót aranyárban mérik, de legalább van rajta valami teflonos bevonat, ami miatt nem tud megszorulni bejáratásnál.