Úgy látszik megoldódott a probléma.Hétvégén átnéztem a vezetékeket és megpucoltam a csatlakozókat. 99% ,hogy a sztender kapcsoló miatt volt a hiba.Eléggé el volt oxidálódva. Most lekopogom mükszik a gép!
Lehet üzemanyag probléma is, nem csak gyújtás. Először szerintem nézd meg a karbit, az egyszerűbb, mint a gyújtást vizsgálni. Pont most szo..m a másik motorommal ugyanilyen hiba miatt (igaz, az robogó), és csak a karbit kellett kitisztítani, beállítani és egy fúvókát kicserélni. Én is gyújtáshibára gyanakodtam, oszcilloszkópoztam, stroboszkópoztam, rajta feküdtem órákat, és nem azzal volt a gond. Természetesen a tiédnél ettől még lehet gyújtás hiba is, azért kapásból azt se zárd ki emiatt. :-)
Van egy 94es KLR 650em, tökéletesen indul, jó az alapjárat de ha sebességben meghuzatom akkor dadog néha meg is áll. Üresben tiltásig kipörög.Vszínű gyújtás hiba lesz,gyertyát már csréltem de nem lett jobb.
Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok. 650es 94es modellem van és azt szeretném kérdezni hogy neki vákumos benzincsapra vn szüksége vagy sem? illetve nincs valakinek elfekvőben egy ide illő benzincsapja? már régóta keresem, sajnos haszontalanul. Köszönöm előre is!
A szerelő szerzett be mindent, ott ahol olcsóbb volt. A tömítés készlet pl. Ausztriából, mert ott volt jobb fajta annyiért mint otthon. Sokáig tartott, mire kész lett, de most nagyon szépen megy.
Hello,
Nekem egyszer kiakadt a dekompresszor rugója, na akkor bajban voltam, azt hittem beállt a dugó mind ez az erdő közepén, mert kitámasztva teljes testsúllyal sem mozdult meg a berúgókar.
Majd szétszedés után kiderült hogy csak a dekompresszor rugó.
Ha nincs bent dekompresszor mechanika garantálom, hogy nem rúgod be.
De egy szerelő 1 ora alatt szétszedi-megnézi-összerakja neked.
Köszönöm a segítséget!A karbit már ki pucoltam a fúvókák is gyáriak egyik sem nagyobb vagy kisebb!Az enyém melegen sem akar indulni és ami a legnagyobb baj,hogy vissza is rúg hidegen és melegen is!Az egyik szerelő ismerősöm azt mondta,hogy szerinte nincs benne a dekompresszor mehanika,mert ugye nagyon nehéz rúgni!Szerintetek lehetséges,hogy a dekompresszor miatt produkálja ezeket a hibákat?
Hello Nekem 84-es van berugós.
Melegen sem indul 1-2. rugásra , vagy csak hidegen nem?
Nekem csak hidegen nem akart elindulni.
Az alapjárati fúvok túl volt tekerve + egy tisztítás sem ártott az enyémnek.
link karburátor tisztítás, beállítás: http://youtu.be/YUHbq07qcCk
Üdv mindenkinek.A segítségeteket szeretném kérni.Van egy klr 600-am csak berúgós változat,de nem akar indulni rúgásra,viszont tolásra indul és szépen jár,nem csörög nem füstöl nagyon jól húz!Mi lehet a probléma?A szikra erősséggel lehet baj vagy inkább karburátor esetleg kompresszió hiba lehet?Aki tud segítsen,mert már rajtam kifogott!Előre is köszönöm mindenkinek!
1-2 kisebb dolog a vázhoz.De ami most sos az a kehin karbiba gyorsító membrán.
1989-es 500ccm sajna oszták belpiacos
Bont itt valaki régebbi klr-T?
Nekem hasonló volt, mivel az alapjárat jó szerintem a membránod szakadt ki.
Nekem is az volt.
Van egy 94es KLR 650em, tökéletesen indul, jó az alapjárat de ha sebességben meghuzatom akkor dadog néha meg is áll. Üresben tiltásig kipörög.Vszínű gyújtás hiba lesz,gyertyát már csréltem de nem lett jobb.
Előre is köszönöm a segítséget.
a dügattyú alapméret? Üdv Zotya
http://www.gerecsemotor.hu/
Őket kérdezd meg...úgy tudom most bontottak egyet.
Nekem egyszer kiakadt a dekompresszor rugója, na akkor bajban voltam, azt hittem beállt a dugó mind ez az erdő közepén, mert kitámasztva teljes testsúllyal sem mozdult meg a berúgókar.
Majd szétszedés után kiderült hogy csak a dekompresszor rugó.
Ha nincs bent dekompresszor mechanika garantálom, hogy nem rúgod be.
De egy szerelő 1 ora alatt szétszedi-megnézi-összerakja neked.
Melegen sem indul 1-2. rugásra , vagy csak hidegen nem?
Nekem csak hidegen nem akart elindulni.
Az alapjárati fúvok túl volt tekerve + egy tisztítás sem ártott az enyémnek.
link karburátor tisztítás, beállítás:
http://youtu.be/YUHbq07qcCk