Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van lendkerék 5ezer
Sziasztok Skacok.
Endurozgatni szeretnék és Egy KLR 600-ast Néztem ki .
Mi a véleményetek róla, És egy két tanácsot tudnátok irni róla, mit kel nézni vásárláskor és Mik a tipus hibái ? . stb köszönöm a válaszokat előre .
Helló!


Motorvásárlás előtt állok mi a véleményetek a Kawasaki Klr 650röl2008as évjárát?
Akinek van mik a leggyakoribb hibái mi a széria betegsége?
Szevasztok.Klx 450-r röl van tapasztalatotok?
Az adatlapomon találsz egyet.
kellene egy privat email cim!
Ez egy KAWASAKI KLR 650 (KL650A) 1990-es kiadás.
pl nálam adatlap!
Sziasztok!

Tegnap voltam egy Kawasaki márkakereskedésben, és érdeklődtem, hogy mennyi lenne a KLR650-hez szelepszár szimering. Nos a gyári kb. 3400Ft, az utángyártott meg csak 650Ft darabja. Tud esetleg valaki elérhetőséget, ahol ennél jobb áron megkapnám a gyárit? Kicsit sokallom érte ezt az összeget. Elég durva, hogy ekkora árkülönbség van köztük.
Üdv.
Köszönöm a választ,segít:)
Szia!
Nem üzemórás.
Keveset fogyaszt(3,5-5,5 l /100km)
Relatíve könnyű , 105kg szárazon.
Sziasztok,tanácsot kérnék,fontolgatom hogy vennék e KLX300R t ha tudnátok róla néhány tanácsot vagy hogy menyire megízható,üzemórás e?Előre is köszönöm.
Sziasztok!

1990-es KLR650- be milyen olajat javasoltok? Márka, viszkozitás?
Jelenleg Repsol 10W40 Off-Road full sintetic van benne. Hétvégén cserélek olajat.

Üdv.
Akkor viszont azt hiszem nem is tekerné az önindító. Vagy tévedek? hmm...
oldalsztender kapcsoló valszeg ha állt egy ideig tud ilyet csinálni
Sziasztok,
Van valakinek tippje, hogy egy 2004-es KLR650-nél miért nincs szikra önindítózásnál? Letettem jó volt, következő indulásnál teljesen beöltözve úgy gondolta, hogy többet nem szikrázik... Nem voltam boldog. A csatlakozásokat már mind átnéztem, de elektronikai kérdésekben nem vagyok túl okos sajnos.
Keresek enduró kerekeket is hozzá, ha van valakinek jó áron, érdekelne.
Szép jó napot kívánok !

Érdeklődni szeretnék, legalább is egyenlőre csak tervezgetem, hogy veszek egy KLX 650-et, csak azt nem tudom milyen gépek ezek pontosan, megbízhatóság, alkatrész utánpótlás, fogyasztás stb. szempontjából !

Segítségeteket előre is köszönöm !
köszönöm hát megpróbálom de az a baj hogy a krómozott szár rész ami mozog megvan sérülve és nem biztos hogy jó lenne de megpróbálom azért.a bontós szerint egy klr 650 es telója az.
ugyanaz,mint a klr. Szét lehet szedni' 2 db szimmering és 2 db o gyűrű kell bele,aztán mehetsz tovább. Ha van rá lehetőséged,megéri megpróbálni.
hali kawasaki kle 500 1993 évjárathoz keresek SŰRGŐSEN hátsó központi telót jó a bontott is ha van valakinek irjon.
Sziasztok, KLX 650-hez keresek cdi-t nem tud valaki véletlenül valahol?
Hát nekem azért nem evett meg annyit. Most figyelem majd egy darabig. Nálam egy tankolással 400-500km is elmegy. Erő is van benne bőven, szóval biztos nem bontom meg, amíg nem muszáj.
"Most a legújabb problémám az, hogy eszi az olajat. Öreg motor ugye, de szerintem akkor sem kellene neki. Jelenleg Repsol Offroad 10W40 full szintetikus van benne, de most tervezek megint egy olajcserét.
Az engem is érdekelne, hogy a többiek milyen olajat használnak KLR-hez és, hogy másnál is előfordult már, hogy behabzsolt fél liter olajat?"

Nekem is így kezdődött sajnos.
10w40, majd 20w50, de az sem volt jobb, minden tankolásnál (~350 km) fél litert evett. Most szét van szedve, fúrni kellene mert annyira el van kopva. De ha már szétszedték: főtengelycsapágy, hengerfej felújítás, stb.stb..., műszaki. Közel 200 ezer.
Még godolkodom egy kicsit, de lehet hogy alkatrész lesz belőle...
Szia!

Köszönöm a válaszodat!
Remélem sikerül megoldanod az olaj problémát, és sok örömed lesz a motorban. Megelőzésként érdemes lehet még lecserélni a balanszernél egy alkatrészt (doohickey)

Üdv,
L
Szia!

Tavaly augusztusban vettem a Kawát második motornak. Elég sokáig kerestem, igaz eleinte DR-t vagy TT-t akartam, de amikor megláttam, egyértelmű volt, hogy ez kell nekem.

Műszaki állapot:
A videón nem látszik, de van azért mit csinálni rajta. 335e Ft volt a vételár, plusz átíratás ugye. A nyitott dob eléggé elnyomta, de azért hallatszott, hogy szelephangja van, viszont elképesztően erős volt attól. Nem sokat használtam (kb. 200 km), elsőnek le akartam szervizelni rendesen. Persze állította az eladó, hogy friss olaj van benne, de ezt nem szabad elhinni. Nem is volt. Kapott egy nagyszervizt: új olaj (szűrővel), fékfolyadék, szelepek, teló olaj, légszűrőtisztítás. Előtte bele volt szakítva az olajleeresztő csavar, az fel lett fúrva, nagyobb menetre, és azóta nincs szivárgás. Kapott egy új kilóméteróra spirált, mert az pont akkor ment tönkre, amikor hoztam haza. Összesen 75 ezret hagytam ott.
Az akksi, és az első gumi szinte új volt. A lánc is teljesen jó még. Amikor bejöttek a nagy hidegek elég nehezen indult, de amióta megkapta az új gyertyát is (5 ezer), azóta max. második indítózásra indul szépen. Melegben, meg ha van használva rendszeresen, akkor gond nélkül indul. Nagyon jó az önindítója.

Amit még most kellene rajta csinálni: a kuplung bowden, és a hátsó gumi cserés, kicsit lötyög a váltókar, és a hátsó fékkar is. Most rögzítettük az akkumulátort, mert hiányzott a gyári védő burkolat, és csak az oldalidom tartotta a helyén. Néha elment a kontakt, mert a test kábel meg van törve valahol. Jelenleg jó az elektronikája, de elég sok helyen van szikszalag, meg kókány, szóval a későbbiekben majd újra akarom vezetékelni az egészet.

Külalakra nem költöttem semmit, minden gyári szinte, egy helyen volt hegesztve a fejidom (gondolom kisebb esés miatt), de semmi komoly sérülése nincs. A váz, és a felnik is át lettek fújva - nem a legigényesebben. Ahány csavar, annyi féle, ezeket is majd cserélem.

Most a legújabb problémám az, hogy eszi az olajat. Öreg motor ugye, de szerintem akkor sem kellene neki. Jelenleg Repsol Offroad 10W40 full szintetikus van benne, de most tervezek megint egy olajcserét.
Az engem is érdekelne, hogy a többiek milyen olajat használnak KLR-hez és, hogy másnál is előfordult már, hogy behabzsolt fél liter olajat?

Szervizelhetőség:
Hirtelen megvettem, de akkor még nem tudtam, hogy mit. Mikor utánanéztem, akkor jöttem rá, hogy ennél nem is vehettem volna jobb motort. Gyakorlatilag 20 évig ugyan úgy nézett ki! És nem csak külalakra. Az enyém még a fojtatlan verzió, ez érződik is az erején. Az újakon is csak alakítgattak 1-2 dolgot, de az alap ugyan az maradt. 2008-tól pedig megújult a KLR, de ott is azért felfedezhetőek a régi vonások, és szerintem a blokk még mindig ugyan az.
Éppen ezért alkatrész biztos, hogy van hozzá bőven. Nem egy videóban emlegetik a legjobb motornak még mindig, aki felveszi a versenyt még a nagyendúrókkal is.

Megbízhatóság:
Mindent összevetve én tisztában voltam vele, hogy mit veszek. Megérte az árát, és remélem sokáig tudom még használni. Második motor, de ettől függetlenül nem fog hiányt szenvedni semmiben. Karcmentes biztos nem lesz soha, de nem is arra van kitalálva.
A lényeg, hogy 2 hete felhoztam Kecskemétre, egész héten vele jártam dolgozni, hétvégén pedig megjártuk a Motorozz.hu által hirdetett szezonnyitó túrát is. Összesen 740 km-t mentem vele egy hét alatt minden gond nélkül.

Elnézést a kisregényért, remélem tudtam segíteni. Bármi kérdésed van még felém, szívesen válaszolok.

Egy kis kedvcsináló videó a múlt hétről: http://youtu.be/UovK0imyamM