Eladó. Tolásra indult, rúgásra nem akart. Béna vagyok hozzá. Kérdésekre telefonon válaszolok.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_klr_60
0_a-8005063
Kész uraim tökéletes lett ugyanis a karburátorban a súbertű nagyon rossz helyen volt mert abba a műanyagba belevolt felűről préselve mikor annak alul lett volna a helye és most valóban olyan lett mint a doxa óra :)
Ki takarítottam mindent ahogy írtatok a jelenség ugyan úgy fent áll most az alapjárati fúvókát próbálgatom mert a gyári érték 1.5 de ilyen korú motornál ez már nem számít most most jobban betekerem mint 1.5 remélem ez segít
Köszönöm a gyors válaszotokat örülök,hogy vannak még segítő kész emberek! Viszont tegnap sikerűlt el találni a megfelelő beállítás az üzemanyag ellátásnál DE orán szályán folyt a benzin de a motor alacsony és magas fordulaton gázkar megtartásával szépen egyenletesen járt reggelre az összes benzin el folyt a motorból! Most tanácsotokat megfogadva neki állok ujra szét szerelni persze vagy a 20 . Neki rugaszkodásnak
Vagy ha duroog va szabályoz, kevés neki az anyag. Ez a zöld trutyi leszűkiti a főfuvókát. Nàlunk egy másfeles fúró megoldotta a problémát. Áthajtottuk a főfuvókán és jó is lett. Esetleg etanolos áztatást vagy ultrahangis tisztítást kell megejteni persze gumi cuccok nélkül.
a karburátorból vedd ki a tüsfuvókát/keverőcső,kehelycső stb/azon a kis furatok be szoktak száradni ilyen zöld trutyival ha sokat áll a gép.kitisztitva jó szokott lenni
Olyan jellegű problémám akadt,hogy
kezem ügyébe
kerűlt egy Kawasaki Klr600 motor kerékpár, tulajdonosa
szerint 4 évig állt
a motor ami persze látható is rajta indítani már nem
tudták.Én mindenzt
figyelembe véve,megtettem azokat az alapvető
óvintézkedéseket amik ilyen
esetben szüksége,pl:olaj csere,olaj szűrő csere,gyertya
csere,tank és
karbulator tisztítás,bovdenek olajzáza,összes elektronika
(csokik)ellenőrzése,hütő víz csere,persze mind ezt az első
indítás elött.
Hihetetlen de azonnal indult és járt mint a Doxa óra viszont
bemelegedés
után intenzív gáz adásra a motor le hörög,fix fordulaton
tartva a gáz kart
szintén le dadog (1500-2000)es fordulaton ezt már
magasabb fordulaton nem
néztem. Levegő ellátásra gyanakodva mindent ami a
levegővel kapcsolatos át
néztem és mindent rendben találtam luk repedés sehol szívó
csonkot a
biztonság kedvéért cseréltem tömítéssel együtt a jelenség
továbra is fent
ál,üzemanyagot állítottam ,hogy kevesebbet kapjon de
változás nem történt.
Kérem ha módotokban áll kicsi instrukciót segítséget el
fogadnék a promlémám
megoldásához.
nekem van egy szétbontott klr 600-am amit nem olyan régen még piszkosul meg akartam csinálni.aztán jött egy klr650 amivel semmi gond ésa projekt megállt.uj csapszeg nem gyári uj dugó+gyürü 27-be került mikor csináltattam.ha igy jó átadható a dolog üdv dio
06202993587