Szia! Nézegettem igen, egy osztrák autókereskedésben volt kirakva amikor elmentem előtte akkor akadt meg rajta a szemem. Nem érdeklődtem utánna még a kereskedőnél miért van ott, ki hagyta ott, mi van hozzá, be sem indíttattam vele.
Valamikor a jövő héten fogom megnézni, vagyis remélem jut rá időm mert tetszene a motor. Kívülről olyan amilyen, 1x estek vele biztosan a fékpedál felkarcolta a dekni oldalát, a lánc nincs agyon nyúlva rajta, autópálya matrica is van rajta szóval valószínű ott is használták, gyári ülés, első teleszkóp harmónika is gyári. Így elsőre ezeket "vettem észre".
Nekem most esett le hogy ez egy 2 hengeres gép, Én egészen idáig azt hittem ez a KLR-nek a kistestvére újabb változatban. Mint mondjuk a Yamahánál a XT-TT "testvérek". Így azért azt is bele kell kalkulálni ha fel kell újítani midenből 2-t kell venni
A héten valamikor megnézem/meghallgatom mit is tud a gép, kíváncsi leszek.
Helló.
Ezek szerint meg is vetted?Mert nemrèg azt îrtad,hogy nèzegeted."Állîtólag" 60ezer km-er körül kopik el a dugattyú bennük.Majd kiderül .
Egyèbkènt milyen állapotban van?
Üdv
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem . Van egy kawasaki kl 600 asom és szelepszár szimering kellene hozzá és nem igazán találok hozzá. Most olyat találtam ami klr 650 A az ami meg nekem kellene az kl 600 AE esetleg a kettő esetleg nem egyezik véletlenül? Előre is köszönöm !
Szia! Megnéztem a videókat miután megírtam a kommentet, és igaz a balansz lánc feszítője hibásodik meg. Nem nagy ügy orvosolni, én inkább a benne lévő km-től fázom egy picit 45`000Km-t gurult a gép. Minden esetre valamelyik nap megnézem, nem vesztek semmit vele.
Helló.
A karbival ill a mocival az a gond,hogy 4-5 èvet állt.Az oldalán lèvő membrán konkrètan szita volt. A beszerzèse először nagy falatnak tünt(persze itthon),de az e-bay ès társain van hozzá minden. .Konkrèran nem a vezèrlès a gyenge pontjuk(legalàbb is ahogy hallom,olvasom) hanem a ballansz lánc feszîtő "fül" ès az ahhoz tartozó rugó.De mint erre is mindenre van megoldás.
Igazából erre is ügy jössz rá,hogy "hangos-abb" a blokk.
Az enyèmbe 35 ezer van,nemrèg került hozzám ès ezen is lóg a fül .Anyag gyengesèg miatt a fülön nagy lessz a "lokker". Csak cserèlni kell szerencsère,komolyabb bontás nèlkül.
Remèlem tudtam segîteni.
Üdv
Szia! Köszönöm a választ!
Igen, a motort ausztriában venném meg de arra még nem jöttem rá anno miért ragaszkodtak az 500ccm-es modellekhez. Kint az összes régebbi Yamaha Honda is 500ccm-es.
Karburátorral mi a gondod, ha megkérdezhetem? Nincs hozzá alkatrész? Gondolom ezeken kisebb karbi van mint a 600-as modelleken, nem lehet egyikről a másikra áttrakni.
Videókat megnézem.
A vezérműlánc feszítő hibáját miből látom? Vagy csak érzem amikor elugrik a vezérlés?
Helló. Nekem is olyan van.Azt jó ha tudod,hogy az 500-as az osztrák belpiacos.{legalább is az èn szèriám tuti.1989_es}Mert ide 600-650-es jött.Mèg mindîg nem állt össze,jelenleg a karbival küzdök.
A motor gyenge pontja a vezèrműlánc feszîtő,ill rugó.
A másik meg a váltó.De normál használatnál az utóbbival nemhiszem,hogy gondod lenne.
A youtube-on találsz a vezèrlèssel kapcsolatos videókat.Klr doohickey îgy keresd.Ajánlom figyelmedbe a sárga pólós jürgent
Üdv!
Sziasztok! Kawasaki KLE 500 motort nézegetek és érdekelne minden "típushibája", gyengesége. Úgy tudom a KLR-szériának a vezérlése néha el-el mászott de ez gondolom az előző tulaj(ok) hanyagáságnak köszönhető. A KLE egy újab széria mint a KLR? 1993-as a kiszemelt, 45`000km az órájában.
Hát igen,nem olcsók ,Dehát ez van.
Elvileg ma megtaláltam a "problémát"
Már mindent átnéztem sehol semmi.Ekkor mondom ránézek a gyújtásra is,hogy ott mi lehet.Ahogy meg lazítottam az összes csavart csak úgy dölt belőle az olaj .A gyújtás is fullon volt .Valamelyik tömítés vagy szimmering adhatta meg magát.Tudsz ötletet adni,hogy hol keressem a hibát?
Üdv!
megnéztem de prizmák nincsenek rajta,van egy váz lengővilla hátsórugóstaggal müanyag nagy tank első telók motorblokk szétszedve, henger dugó hiányzik, ülés müanyagok bár mindez erősen használt cucc terepeztek vele.mondjuk a tanknak semmi baja.müszerek tartó stb
Valamikor a jövő héten fogom megnézni, vagyis remélem jut rá időm mert tetszene a motor. Kívülről olyan amilyen, 1x estek vele biztosan a fékpedál felkarcolta a dekni oldalát, a lánc nincs agyon nyúlva rajta, autópálya matrica is van rajta szóval valószínű ott is használták, gyári ülés, első teleszkóp harmónika is gyári. Így elsőre ezeket "vettem észre".
Nekem most esett le hogy ez egy 2 hengeres gép, Én egészen idáig azt hittem ez a KLR-nek a kistestvére újabb változatban. Mint mondjuk a Yamahánál a XT-TT "testvérek". Így azért azt is bele kell kalkulálni ha fel kell újítani midenből 2-t kell venni
A héten valamikor megnézem/meghallgatom mit is tud a gép, kíváncsi leszek.