Üdv.Nekem detto ilyenem van .Megvagyok vele elégedve ,azt leszámítva ,hogy ezeknek gyenge a váltó mechanikája.Nekem most kellett cserélnem komplett váltót.A tűgörgös csapágy adta meg magát.
Sajnos én hibássan is vettem meg .
Sziasztok! Van egy klr 600 asom és ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem,lehet,hogy hülye kérdés de nem tudom!
Szoval: A blokk bal oldalán a len kerék oldali részen a első lánc kerék alatt van egy mérő gomba vagy valami érzékelő és nem tudok rá jönni,hogy mi célt szolgál! Mert gondoltam én első sorban hogy az Üres sebesség fokozatot vissza jelző érzékelője lehet! De még nem jöttem rá, mert a motoromon nincs műszerfal,hogy ezt le ellenőrizhessem! Ha valaki tudja akkor meg köszönném,hogy megosztaná velem!
Sziasztok klr 600 indulásnál sebességbe teszem,és megáll olyan mintha megszakadna a gyujtás. előzmény, uj lamellák friss olaj müködött rendeltetés szerüen.Mi lehet a hiba oka?
Sziasztok! Nem rég vásároltam egy KLR650-et! És szeretném átalakitani SM-re! Esetleg ha vkinek lenne eladó kerék szettje, az engem érdekelne! De bármi féle segítséget megköszönnék!
Sziasztok!
Következő hibajelenség lenne egy kawasaki EL 250-es motornál.
A spped visszajelző lámpa és az analóg hőmérséklet érzékelő ami a motorblokk jobb oldalán van, van e összefüggés a kettő között?
Jelenség: Alapban nem hajtok,90-100-as tempóval közlekedem. a speed lámpa nem világít és a hőmérséklet érzékelő sem mutat kiugróan nagy hőmérsékletet 100 km után sem. Túrák alkalmával viszont 110-120-as tempót is kell mennem tartósan. A speed lámpa is elkezd világítani úgy 50 km után a hőmérséklet meg átmegy pirosba. Ha vissza lasítok 80km/h-ra akkor sem alszik el, a lámpa. A hőmérséklet ilyenkor sem csökken jelentősen, csak ha megállok. Pihenő után viszont hamar ismét ugyanez jelentkezik. A legutóbb csak úgy köpködte a túlfolyón a folyadékot. Ventillátor megy, folyadékszintek megfelelőek.
A hűtőfelület kicsi?
Helló !
Esetleg valaki hallott-e hasonlóról: KLR 250 melegen fémes csattogó hangot ad, olyasmi mint a szelephang de annál erősebb. Alapjáraton nem szól,csak fordulatra szólal meg, de akkor sem mindig-teljesen változó. A kipufogó szelepen rajta van a dekompresszor ami röpsúlyos elven működik. Vajon megszólalhat ez melegen?
Elhatározásra jutottam és kezdésnek egy KLR 250 85'-ös a kiszemelt példány. Használata általában aszfalton, kicsi tereppel.
Mennyire lehet kényelmes, ha 1,86m a magasságom? Lehet még egy ilyen koros géphez gyári alkatrészeket kapni? Vannak neki típushibái?
A tapasztalataitokra illetve véleményekre lennék kíváncsi a mocival kapcsolatban.
Sajnos én hibássan is vettem meg .