Lehet a mérő a rossz, 6000ft volt az ebayon... van egy másik robogóm amin friss hengerfej csere után is pont ennyit motatott. lehet itt megakad?!
Persze addig inditóztam amig már nem ment jobban feljebb. A légszűrő nagyon koszos volt ezért anélkül végeztem a mérést szabadon.
Furcsa, hogy nem ment feljebb, lényeges eltérés szokott lenni.
Persze, a légszűrő is számíthat, bár, brutálisan eltömődöttnek kell lennie, hogy több bar különbséget tudjon okozni.
Lehet a műszer is rossz természetesen, esetleg ki kéne próbálni egy másik gépen is.
Addig csináltad a tesztet (addig indítóztál max. gázon) amíg már nem ment feljebb a mutató ?
Ha igen, akkor passz. Valami voodoo van a dologban. :-(
Vagy tényleg ennyi a kompressziód és akkor meg azért van voodoo, hogy még beindul.
Megmértem maxi gázállással is, az eredmény ugyanaz. nem ment följebb. Viszont utána indult, ha nem is elsőre, de másodikra szépen járt. Érdekes. Lehet a mérőm rossz?
Melyik kipufogót választanátok? Angliában élek és itt egy itteni bontott dobot találtam postával 100fontért, vagy az uj sportdob 100fontért.
Városba sokat használnám és tartok tőle hogy túlságosan is hangos lenne a sportdobbal.
Maradjunk inkább a kg/cm2 - nél, ami kb. = bar. :-) Biztosan pontos az az óra ? Mert az alapján nincsen 4,5 bar a kompressziód, amivel gyakorlatilag egy belsőégésű motor nem indul be ?!
Vagy: jól mérted ? Tudod, hogyan kell ? Amikor indítózol és méred a kompressziót, teljes gázt kell adni, hogy be tudja szívni a levegőt a motor.
ma sikerült a nagyon nagy takaritás után kompressziót mérnem. kereken 60PSI... ez igen alacsony. A service manual szerint 75-141PSI a tartomány. Viszont indul szépen. Menni még nem mentem vele.
Levettem a kipufogót a hengernél és egészen friss és nagyon minimális kormot találtam, ebből arra következtetek, hogy egészen friss a kompresszió vesztés.
Én nem izgulnék annyira. Az enyém amikor hozzám került (most mindegy miért, hogyan), már akkor ette az olajat és nem volt 100-as a motorja. Azóta csak használom, mondván, ha szétesik, majd jól megcsinálom. (ok, nekem ez könnyű, mert ez a szakmám :-) ) Nos, ez a dolog 97-ben történt. :-) A motor még azóta is megy, igaz, nem lett jobb , de rosszabb sem.
Most vettem egy Klr 650 Tengai 1990 mocit. Ebayen vettem és még nem láttam, nem fizettem ki se. valaki el tudja mondani kérem hogy mi a különbség a tengai és az alap közt? Mennyire kell tartsak a mocitól? 38e mérföld van benne, elvileg jó rajta minden. Olvastam hogy 60e km nél fel kll furni a hengert stb, ez igaz lenne? Hiszen az er-5 blokkjára épül ez is, az pedig több százezret is elfut jó karbantartás mellett.
vérbeli világjáró mocit akarok ez pedig megtetszett, és olcsó is volt.
Van egy két törött idom ,és kell rá uj kipuf dob, és hátsó gátlót is fel kell újítani. Mennyire eszik ezek az olajat? köszö a választ ;)
Helló!
Na akkor egy tapasztalattal több.
Megnéztem a hahu-n ezeket a mocikat.Csak 5 darab van.Mindjért a legolcsóbb(400e) nem is rossz.Kevés km-rel.Csak hát mire magyar papiros lesz közel 500-ban lenne. De hát ez ilyen.
Remélem nemsokára találsz megfelelő mocit magadnak
Üdv!
Szia!
Igen, csütörtökön voltam kint megnéztem ki is próbálhattam.
1000 Euro lett volna az alja, gumik lánc lánckerekek idomok jók voltak. Higashi sport dob volt rajta. Viszont a blokk kattógósan járt, nem folyamatosan inkább csak alkalom szerűen kattogott benne valami nem tudom mi volt az de csak alapjáraton, kuplungja váltója jó volt nem volt szétt kopva egyik sem. Amikor beindították előszőr kiköpött egy kék pamacsot de azt azonnal el is hagyta, nem szépen lassan tűnt el a kék füst. Első fék behúzására az egész eleje "bebólintott" nagyon puhák az első teleszkópok. Központi teleszkópja jó.
Végül inkább otthagytam lehet hülyeséget csináltam de nem akarom elverni a pénzem egy olyan motorra amit fel kell újítani. Az is igaz hogy ennyi pénzért tip-top motort sehol nem kapni.
Sziasztok! Van egy klr 600-am amit nem rég esett átt egy majdnem teljes blokk felújitáson ( csapágyak, wösner dugó szett, teljes hengerfej felújitás stb) és szépen tette a dolgát ,nem hajtottam mert még hisz bejáratos, de valami oknál fogva el ment a vezérlésem , nem átugrott hanem a főtengelyen lévő lánckerék fordult el a jeltől 5-6 fogszámot a tengelyen ( hál istennek nem lett tragédia belőle)
És azt szeretném kérdezni, hogy valakivel történt-e ilyen és hogy orvosolta a problémát ,van egy pár ötletem de biztos van tölem okosabb és több évtizedes tatapasztalattal rendelkező motoros cimbora aki tud valami okosat mondani!
Azt tudom,hogy hogy rögzitik a tengelyen mert azt már csináltam csak ezzel az incidensel nem tudok dűlőre jutni ( gondoltam arra is,hogy veszek rá egy új lánckereket de ez sem igazán régi és nincs is megkopva nem szeretném elhajintani!
Szétszedhetö, ebay-en 7e körül kapni bele a szimmeringekkel egybeszerelt dugattyú elemet. Nekem már egy éve jól müködik. Erre keress rà: "Shock seal head assemblies"
http://www.ebay.co.uk/itm/Exha...