Láttam a KLR-es videóidat a youtube-on.
Ahhoz képest, hogy lassan negyed évszázados a kicsi fantasztikusan néz ki.
Tudom, hogy nem régóta van meg, de azért érdekelne, hogy műszakilag/szervíz/megbízhatóság szempontjából milyen tapasztalataid vele kapcsolatosan. Azért kérdzem mert én is egy ilyen gép beszerzését latolgatom.
Sziasztok!
Kawasaki KLR 600-ashoz keresek papíroztatható alkatrészeket, elsősorban váz érdekelne! :)
Az én mocim 88-as önindítós verzió.
Mindegy lenne hogy külföldi vagy magyar okmányos a váz, csak legyenek meg a forgalomba helyezéshez szükséges papírjai.
Esetleg valakinek akad valami?
sziasztok tudtam beszélni egy sráccal aki azt mondta túlfojó..de most meg nem indul pedig tegnap hoztam el szerelőtől.... valaki sümeg környékén tudna jó szerelőt?
sziasztok! olyan segítségre szorulnék,hogy szerelőhőz vittem a motorom és miután szétszedte és összerakta egy csőnek nem találja a helyt a karburátoron.elhoztam megy működik de aggaszt a dolog. a cső egy kis fém cső amit lehet mozgatni fel le irányban a benzincsak oldaláról. mi az a csonk? előre is köszönöm a válaszotok..
Megnéztem, 1-es túlméretes. A csapszege 24.5 mm-re van cserélve, úgyhogy a csapszegfuratot hozzá kell dörzsárral igazítanod. Nekem jól üzemelt'csak az olajlehúzó gyűrű kopott volt'ezért rászántam magam egy új dugó beszerzésére, így maradt meg. A másikon erős berágódás nyomok vannak, az kuka.
Nekem '88-as van. Nincs vele baj, de mikor megvettem kellett egy kicsit rákölteni. De a gép olcsó volt úgyhogy sztem megérte.
Fogyasztás elvileg 5körül el kellemi mennie.(mondjuk az enyém nem megy el )
szedd szét izekre a karburátort huzamosabb ideig álló motoroknál összerohad a belső rész.a tüsfuvókán a kis furatok biztos be vannak zöld trutyival rakódva kipucolva jó lesz
Sziasztok pár hete vettem egy klx 650-est,üzemképtelenül.Amikor hazahoztam kis féktisztítóval rögtön indult is ment csak durrogott.A hengerfejen volt egy repedés és folyt az olaj ez meg lett hegesztve.közben rájöttünk hogy a vezérlés valószinűleg el volt rakva egy fogat,most a hengerfej vonalában vannak a jelek pontosan.A motorom beindul szivatóval és alapjáraton is megy csak ha gázt húzok dadog leáll mintha bezabálna a felső membránom jó,az alsó állítócsavar másfelet kitekerve de akárhová hajtom ez a helyzet gyertya új.Valakinek volt már hasonló problémája mert az én tudásom itt véget ér
Van pár alkatrészem Klr 600 hoz esetleg ha valakit érdekelne jelezze.
Egyben 25000 Ft Darabokban megegyezés szerint főtengely sajnos rossz..
lucky.exp.peter@gmail.com
Az enyém legutóbbi számítás szerint 4,3l-t evett átlag 100-as tempónál.