Helló
Megnéztem a videót, szerintem nem vészes.
Elsőre a gyűrüket és a szelepszár szimmeringeket cserélném.
Ha kell akkor a dugattyút is.Ill a hengerfejet rendbe tenni.
Egy kèt apróság hiányzik a mocidról
Memérted a kompressziót?
Ha nem muszály ezek nagy részét nem cserélem.Ma sikerült állítani balansz láncon.Már fele annyira sem ráz mint eddig.Vez.láncnak nincs hangja szerintem nincs nyúlva.Főtengelyt ha nem muszàly nem cserélem.Szelepeket fel lehet csiszoltatni.Igazából dugattyú szettel remèlem megúszom.52.000km van bent.Csak nem kell az egész blokkot kicserélni
Vezér lánc 22 szelephèzagoló lapja 3000 abból 4db kell .50-55 dugó hajtókar 45 ,szerepek 8000 darabja hengerfej felújítás kb 20 balansz lánc kb 18 .henger fúrás +hónolás 10 .tömítések esetleg kuplung lamella ehez jön hozzá a főtengely plusz az új henger ha nem fúrható .ja meg a vezér tengely általában .ha ezeket ki cseréled akkor már èrdemes az olaj szivatyút is ujra cserélni .akkor számolhat
A svájci járművek is forgalomba helyezhetőek itthon (ha a megfelelő papírjai megvannak), csak VÁM-ot és ÁFA-t is kell fizetni utánuk, azért szokták inkább az Únióból hozni a gépeket, mert onnan meg nem kell.
Neten egyik oldalon sem találtam külön gyűrűszettet.Csak külföldön.Ha lehet valahol külön kapni hazai oldalon akkor valaki küldjön egy linket legyen szíves.
Helló!
Blokk felújításról hál' istennek mèg nem tudok nyilatkozni.
Az árak nagyban függnek,hogy milyen minőséget képvisel.
Szerintem kb 60 körül lessz valahol.
Láttam aliexpressen tőmítés készletet elég olcsón az itthoni àrakhoz képest.
Szóval sokmindentől függ,mennyi a vége.
Helló,igen Kanizsai vagyok.Sajnos papírja nincs,azaz van de svájci.Bár már jó régen behozták nálunk még nem volt üzembe helyezve.Majd megérdeklődöm,hogy ha felkeresem a svájci forgalmiban szereplő tulajt és vele csinálok kétnyelvű adásvételit akkor forgalomba tudom e helyezni.Facebookon megtaláltam a tulajt.Szerintem teljes motorgenerál lesz mert eszi rendesen az olajat.Télen szétburitjuk.Mennyi egy blokk felújítás úgy,hogy van ismerős szerelő aki nem kér pénzt az összerakásért.Dugó,gyűrű stb.Óra szerint 53.000km van bent,még bontatlan a b lokk szóval ráfér.Olvastam 60.000 körül esedékes az első nagyobb generál.Facebookon ha gondolod lépj be a csoportba amit létrehoztam. Kawasaki klr klub néven.
Helló!
A 20w50 azèrt már "vastagabb" olaj. Ezt szokták alkalmazni először hogy ha már eszi az 5w-10w- t.
Lehet nem ártana lassan ahogy norbi175 is írta egy szelepszár szimmering garnitúrát cserélni.De ha már lent van a hengerfej akkor én tuti ránéznék a gyűrükre,ill a dugattyúra.
Ahogy emlékszem10w40 kell bele gyárilag és sima ásványi.De majd megnézem pontosan a manuálba,meg a balance tengely állítását is.
Látom kanizsai vagy? Nem is vagy olyan messze.papíros a moci,mert akkor össze futhatnánk egyszer.
Majd télen szétszedjük aztán megnézzük mi a helyzet. Létrehoztam Facebookon a Kawasaki klr klub-ot.Ha érdekel valakit az lépjen be. Lenne sok kérdésem a típussal kapcsolatban és ott talán kicsit pörgősebb lenne.
Üdv!Köszi a hozzászólást.1990-es 53.000km van bent óra szerint.Blokk még bontatlan.Most tervezem majd az olajcserét.Milyet tegyek bele?Állítólag most 20w50-es van bent.A balansz láncon lehet állítani?Ha igen hogyan?Hidegen füstöl inkább de akkor úgy mint egy trabant :) Melegen már nem nagyon csak ha üresben felpörgetem.Akitől vettem szétbarmolta a gyári dobot.Most megcsináltam az egész belsejét gyárira.Azt vettem észre mióta nem teljesen nyitott a dob mintha kicsit tüsszögne néha alapjáraton.Karbit lehet beállították a nyitott dobhoz?Ezzel meg lehet,hogy kevés neki a benya?Na mindegy most szép szolid hangja van.Majd teszek fel videót.Gyűrűszettet lehet kapni külön vagy csak dugóval együtt?Váltója jó,szépen vesz minden fokozatot és finoman kapcsolható.
Csak megakadt a szemem egyből a kipufogó csonk hővédő lemez hiányán,ami hasznos tud lenni.Meg a szivató kart láttam ami nekem sem gyári màr
Le papírozod majd?
Nem vagyok teló fügő,de majd belépek.meg jól jön itt a csoportnak is a "pörgès" mert úgyis a kihalàs szélén volt màr.