Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Valaki ismeri ezt a motort http://www.kepesmotor.hu/kawas... ?
Köszönöm.
tarjanban vagy egy bonto a gerecsemotor ott szerintem mindent fogysz kapni..
kicsit megkesve de itt vannak a kepek a kesz motorrol szerdan vegre magyar pairja lett:)
Hello, régebben írtam, csak melo miatt nem volt időm. 89es KLR600 hoz keresek sztendert, fejidomot, óracsoportot, kormányon lévő minden kacatot Bp-en vagy közelében. E-mailt gyakrabban nézem powerslawe@freemail.hu , köszönöm.
Tűszelep! Van hozzá Adatlap!
van egy elado cdi
Üdv!
Klr 250 hez keresek alkatrészeket.
hátsó teleszkóp kilóméteróra spirál,alsó láncvezetö érdekelne elsösorban.
Helló
Ugyan az a gond a KLE 500 asommal csöpög a benzin a karbiból mi lehet a gondja?Kösz
Jó drága az a spec lehúzó! Jól jönne azért egy link.Vagy milyen néven keressek rá? Visszarakásnál mivel raktad vissza meg milyen jelekhez vagy te is össze jelölted őket?
Lánggal fel melegítettük és csapágy lehúzóval sikerült róla lehúzni,nehezen indult meg de utána könnyebben jött lefelé,csak utána ugye kuka mert egy kissé egy két fog megviselte a levétel de szerencsére nem igazán volt továbbra is használható állapotban.
Én tavaly cseréltem.
Hevítve, speciális csapágylehúzóval lejön. Ritka alkatrész nagyon. Csak egy helyen találtam, Németországban. Ők viszont nem szállítanak Magyarországra. Külön kérésre és a vételárral majdnem megegyező biztosítás megkötése után postázták csak el (28 000 Ft volt így).
Ha az e-bay.de - n keresel rá, fel van rakva a képe. Megőríztem a címüket, majd beírom ide a fórumra.
Felrakni csak hevítés után. Viszont a főtengely olyan mértékben vonja el a hőt tőle, hogy felhelyezés után 1 másodperccel már nem tudtam minimálisan sem elfordítani.
Hát eléggé kihalt sajnos a fórumnak ez a része...
Vagy csak ritkán vannak fent...
Az Honda(Jani) szóval fülelj nehogy közbe csengessenek a gyalúpad mellől...8)
Rendszámosat!
a 600 ok a régebbi gépek, a súlykülönbségeket nem tudom nekem 650 es van, és az biztos, hogy nem lányoknak való
egyébként e futóművük a még gyenge pontjaik ezeknek, mert nem keményterepre készültek, de hát nem is 100 kg os gépek.
Az komoly.
Én csak Hobbi célra szeretném Csak is Terepre szóval papír nélkülit akarok venni, de valami jobb állapotút azért nem valami teljesen leharcolt darabot... persze mind fel van újitva...XD

Az újabb Klr az elég robusztus szóval nem hinném hogy könnyen irányítható lenne, bár megszokás kérdése... de nehéz az tuti.
Inkább a régebbi modell tetszik, csak nem tudom hogy 600 vagy 650, bár nem hiszem hogy olyan nagy eget verő különbség van közöttük.
600 asokat eleinte berugóval később berugó + önindítóval majd a széria vége fele csak önindítóval szerelték szerintem. hátul dobfékesek.
650 esnek hátul is tárcsa van, és csak önindítósról tudok.
de lehet hogy tévedek.
szerintem legtöbbször a banlanszláncból szokott gond lenni, ha elhanyagolják, megrágja a lánckereket, és eléggé tud csörögni is a bolokkban.
Én mikor megvettem az enyémet nagyon nyúlt lánc volt rajta, és szerintem valami nem is erre a célra gyártott lánc volt benne mert jóval vékonyabb és patentszemes lánc volt, nem úgy mint az eredeti.
Nagyon sokat kibírnak ezek a gépek ha nem egy lerúgottat fogsz ki.
Amerikában nagy sikernek örvend a mai napig.
Valamelyik nap láttam egy videót, a srác benne szerintem klr el csinált meg egy 500 napos túrát.
http://youtu.be/85VErvTqgWc
a fórum elején a 3. oldal alján egy ZOO nevű úriember hozzászólásában esett egy pár mondat róla.
Sziasztok!
Épp most készülök venni egy Kawasaki Klr-t 600-650.
Ha esetleg van egy pár jó tanácsotok vagy valami típus hiba amit jót nem árt tudni akkor szívesen fogadnám tőletek.:)
Melyik évjárat az amit érdemes, mekkora különbség van a 600 és a 650-es között... stb.
Előre is köszönöm ha valaki időt szakít rám.
hogy vetted le? Felrakni szerintem melegen kell a lánckereket felrakni,
pl tedd be a sütőbe előtte, vagy nemtom.
Hát mán eléggé le volt amortizálódva,meg levételkor is sérült egy kicsit,de amúgy igazad van ott semmi megvezetés sincs! Nem lesz egyszerű vissza rakni,én össze jelölgettem a balansz lánc kereken lévő jelet a főtengellyel meg,hogy ha jó láttam akkor a főtengelyen a lenkerék ékhornya egy síkban van a balansz csillagkerék gyári jelzésével! De jó lenne egy két jó tanács aki már csinált ilyet,hogy mit-hogy vagy hogy ne! Mert ebben nincs nagy rutinom!