Helló.
Hát,ha kéken füstöl az bizony olaj,de nem kell azonnal temetni a mocit.
Ahogy olvasgattam a tapasztalatokat kb 60-ezer km-körül kell először hozzànyúlni a blokkhoz.Többnyire dugattyú kopàs a jellemző.De a hasznàlatból adódóan(terep-utcai) lehetnek eltèrések.
Ha nygyon rezeg magas fordulaton akkor meg kell nézni a kiegyensúlyozó (balance) tengelyt,valószínű az lessz a ludas.
Az hogy mennyire kellene mennie? Hát ez relatív.
Az enyém16-47 lánckerékkel 2500,de inkàbb 3000-tõl érzi jól magàt vàltàsoknàl egészen 4000-4500-ig.
Felette màr felesleges pörgetni ,mert ahogy te is írtad "nyomatékból "dolgozik.
Arra hogy fojtott verzió-e annak nézz utána a neten.
Egyébként mikori évjárat? Km-er?
Remélem tudtam segíteni.
Üdv!
Üdv!650-es klr-nek mennyire kell mennie?Az enyém kis fordulatokon nagyon erős,5-ben is kis fordulatról nagyon szépen nyomatékból gyorsít de ha jobban pörgetem már említettem elkezd nagyon rezegni az egész és nem érzek nagyobb teljesítményt nagyobb fordulatnál.A kipufogó eléggé füstől,kéken.Kopott lenne a motor?Önindítós,mindíg pöccre indul.Svájci motor volt.Lehet,hogy ez a fojtott verzió?Ha igen azt honnan tudom?Egy diesel autóhoz tudnám hasonlítani a nyomaték görbét.A 130kilómat úgy viszi fel meredek emelkedőn is,váltogatva is mint a szél.De hajtva mintha nem lenne valami erős.
Üdv!Tegnap vettem egy klr650-et.Nagyon ráz az egész már alapjáraton is.Mitől van ez pontosan?Olvastam valami kiegyensúlyozó szerkezetről ,de nem sok infót tudtam meg.Csak annyit,hogy van benne valami.Mik a típushibái?Èn terepre vettem,pöccröff indul,blokk zajmentes csak nagyon ráz az egész.
Hello!
Nem írtam egy darabig, ment az örömmotorozás, mivel végre összeállt a rohadék.
A Müller - féle elektronika sajnos második nekifutásra, miután visszaküldtem átnézésre és megint próbáltam, sem lett jó.
Olyat produkált, hogy egy főtengely fordulat alatt adott hat - nyolc szikrát, hülye fejjel megpróbáltam indítani, és mikor "beindult", a nagy durrogásban és csattogásban tönkrement a dekompresszor rugója.
Ezért volt aztán a nagy visszarugdosás.
A rugó Gerecse motorról orvosolva lett, és mérgemben vettem 25000 Ft ért bontott 650 re való cdi-t.
Azóta gond nélkül üzemel, csak benzin legyen benne.
Beszéltem Müller Szabolccsal, arról hogy mit produkál az elektronika, nem is hallott még ilyenről a tíz egynéhány év alatt mióta ezzel foglalkozik, de mivel a motor már tutira jó és a haverom motorján is ugyanezt a sok szikrát produkálta a cucc, így készséggel visszaveszi, pedig elmondása szerint jó párat elvittek már klr-re és senki nem panaszkodott, igaz ami velem megtörténhet, az meg is történik :).
Tehát véleményt nem tudok mondani istván600 a Müller féle cdi ről, vedd meg, próbáld ki, hátha sikerül. Ha nem, Szabolcs van olyan korrekt hogy visszaadja a pénzedet, max az az ezer párszáz forintos postaköltség a tanuló pénz. Viszont a 600 berúgós és a 650 önindítós cdi-je között ha formára és méretre van is, de működésben nincs különbség, nekem tökéletesen megy a 650-esével.
Ha kell valakinek bontott CDI, akkor az alábbi telefonszámon lehet érdeklődni, én tőle vettem és jó.
+36 20 311 76 14
Már meg van a probléma. Akkumulátor baj volt csak nem rendes bika kábellel próbáltam bikázni aztán nem volt jó
De rendes bika kábelt rá raktam az vitte szóval akksit kell vennem
De köszi a segítséget :-)
Az önindítóban vagy az önindító reléjében?!
Szerintem valami más gond van mert ha rá van kötve autó akksijára akkor is csak kattog a relé
Viszont múltkor hoztam hozzá másik önindítót akkor is ugyan ezt csinálja
Hát,ha kéken füstöl az bizony olaj,de nem kell azonnal temetni a mocit.
Ahogy olvasgattam a tapasztalatokat kb 60-ezer km-körül kell először hozzànyúlni a blokkhoz.Többnyire dugattyú kopàs a jellemző.De a hasznàlatból adódóan(terep-utcai) lehetnek eltèrések.
Ha nygyon rezeg magas fordulaton akkor meg kell nézni a kiegyensúlyozó (balance) tengelyt,valószínű az lessz a ludas.
Az hogy mennyire kellene mennie? Hát ez relatív.
Az enyém16-47 lánckerékkel 2500,de inkàbb 3000-tõl érzi jól magàt vàltàsoknàl egészen 4000-4500-ig.
Felette màr felesleges pörgetni ,mert ahogy te is írtad "nyomatékból "dolgozik.
Arra hogy fojtott verzió-e annak nézz utána a neten.
Egyébként mikori évjárat? Km-er?
Remélem tudtam segíteni.
Üdv!
Majd lessz valahogy.Papiros a tiéd?
Van valakinek gyári prizma az első telóra,amit el is adna?
Egy darab is elég.
Nem írtam egy darabig, ment az örömmotorozás, mivel végre összeállt a rohadék.
A Müller - féle elektronika sajnos második nekifutásra, miután visszaküldtem átnézésre és megint próbáltam, sem lett jó.
Olyat produkált, hogy egy főtengely fordulat alatt adott hat - nyolc szikrát, hülye fejjel megpróbáltam indítani, és mikor "beindult", a nagy durrogásban és csattogásban tönkrement a dekompresszor rugója.
Ezért volt aztán a nagy visszarugdosás.
A rugó Gerecse motorról orvosolva lett, és mérgemben vettem 25000 Ft ért bontott 650 re való cdi-t.
Azóta gond nélkül üzemel, csak benzin legyen benne.
Beszéltem Müller Szabolccsal, arról hogy mit produkál az elektronika, nem is hallott még ilyenről a tíz egynéhány év alatt mióta ezzel foglalkozik, de mivel a motor már tutira jó és a haverom motorján is ugyanezt a sok szikrát produkálta a cucc, így készséggel visszaveszi, pedig elmondása szerint jó párat elvittek már klr-re és senki nem panaszkodott, igaz ami velem megtörténhet, az meg is történik :).
Tehát véleményt nem tudok mondani istván600 a Müller féle cdi ről, vedd meg, próbáld ki, hátha sikerül. Ha nem, Szabolcs van olyan korrekt hogy visszaadja a pénzedet, max az az ezer párszáz forintos postaköltség a tanuló pénz. Viszont a 600 berúgós és a 650 önindítós cdi-je között ha formára és méretre van is, de működésben nincs különbség, nekem tökéletesen megy a 650-esével.
Ha kell valakinek bontott CDI, akkor az alábbi telefonszámon lehet érdeklődni, én tőle vettem és jó.
+36 20 311 76 14
Van egy eladó első lámpám KLR-hez ha érdekel valakit.
De rendes bika kábelt rá raktam az vitte szóval akksit kell vennem
De köszi a segítséget :-)
Szerintem valami más gond van mert ha rá van kötve autó akksijára akkor is csak kattog a relé
Viszont múltkor hoztam hozzá másik önindítót akkor is ugyan ezt csinálja