Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Disznópörzsölővel királyul ki lehet égetni!
És még egy mert amaz igen rövid

Egy kis én a hétvégén telós meg mi de ha megnéztétek letőrlöm a nagy fikázások elől csak hogy tessék lássék legyen rólam is valami meg háát jó formán a hangját meg lehet hallgatni meg ami látszik belőle :)

Üdv kolegák!
hogy szoktatok rezót kiégetni? addig ok h telenyomom benzinnel és hagyom h föl oldja a ganét aztán kiöntöm és meggyújtom. de nem akar rendesen kiégni a motyó belőle pedig szúrólánggal a henger felöli oldalon nyomtam bele a lángot. onnan kiment de mélyebbről nem. gondoltam rakok egy tüzet és belerakom
tényleg volt egykét alkotás....

Tizstára olyan, mintha a "múltban" jártam volna (fórum első oldalai)
és most jöttem volna vissza a jelenbe
Olvassatok vissza a 15-17 oldal környékére én olyanokat nevettem,tipikus hülyék okoskodnak,volt vmi suzukits felhasználó na az nem semmi miket írt!
jah bocsssss ....

Most veszem észre a kiegyenlítő tartályát a vidin szereplő (motornak)
Nem tom mért nem jó a gyári nekik...
jó kis gép szerepel a vidin, de nekem ezen az tetszik legjobban, hogy az ülésnek nincs akkora íve/süllyedése, mint a gyáriakon
kanyarodjunk vissza a témához, nefelejtsük el hogy ez egy kawasaki kdx topik:D
http://www.youtube.com/watch?v...
énis valami hasollót művelek:P
Egyébként a blokk úgy ál hogy beletettem az összes csapágyat,megcsináltam a főtengely csapágyatis("bélagoló" lemezel)tökéletesen a helyén van a kicsike, a főtengely megy gépműhelybe kedden, a blokkot meg összetoltam főtengely nélkül,váltót leellenőriztem,végig gangoltam vagy 4szer 1-6ig és vissza és üres,amit akartok!
Ilyen kezes kis blokkal még sosedolgoztam,egyszerüen adja magát összerakásnál:)Remélem nemlessz semmi kribli!
ácskalapács!
De még a falon sem tört szét mikor elhajííííítjaaa
Az üveg ereje nem Jézusé
Úgy néznek ki mint a szerb vasutasok
Jézus Ereje!
ezen besirtam xdd
Hali !

Látom a csapágyakról van szó , én most cseréltem kerékagycsapágyakat FAG márka 3 hete terepen vagyok nem nagy idő de még nem kottyan, pedig egy két szántást meg barázdát meg jártam vele úgy hogy még az agyam is bele rezgett olyanokat röppentem szóval nem mondhatom csak úgy érzem hogy befog válni a cucc nem toom ezzel mennyit segítettem ? de azért remélem valamennyit sikerált
eggyre jobban szeretem ezt a "topik"-ot,a FAG-nak itt pesten az m5-ös bevezetőjénél van a székhelye,elég csókos ott a cimborám,Ő meg a ROTHER.HU-nál alkatrész futár,és sztem ha megkéri őket hogy németet nyomassanak akkor azt kapok!ezesetben, összetolom FAg-al,megprobálom abbólis a jófélét...aztán remélem birni fogja...
THX
Szerintem koyo jobb.Ha japán!Mert abból is aztán van ám taiwanitól kezdve a románig..fag hát az meg magyarországra csak a szarabb minőség jön...ha csak nem vagy protekciós valahol és jó áron tudsz hozatni gyári fag-ot!
kicsiny hazánkban a FAG az egyik legjobb
Adatlapomon elérsz!
jabocs benéztem egy nullát:P
:O:O!Helyileg merre található? kell a motorszámom?rendelned kell? hamar meglessz? probálok beférni az idei szezonba,és nem ráfagyni az erdőbe....mail-ed publikus?látom azért ritkábban irsz ide!
KÖSZÖNÖM!
Tudok új üres blokk házat 96000ft
sztem más a főtengely,más minden, váltó-tengely,kuplung kosár és így tovább...aztán hogy elbirja e a 25-ösé a 200-at nemtudom,de pl dt 50-80-nál minden külömbözött,és lekell esztergálgatni a henger alját,rágitani a kartelt meg minden faszság...én nem csinálnék ilyesmit,ssőt még a gyári 25-el is senyvedek keményen
Na valaki ad választ rá ?:P ha kdx 125 ömbe 200 ccm es hengert akarok rakni, szükszéges már a block csere is ? vagy még rámegy a 25 ösre ? ha nem mit kell még cserélnem blockon kívül ?